Alimentare Gresita Cu Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alimentare Gresita Cu Combustibil

    Salutare.
    Am un Logan 1.5 dci 85cp si am avut ghinionul ca la pompa, baietii sa-mi puna benzina in loc de motorina. problema e ca am mers 150 km pana sa imi dau seama ce s-a intamplat si am scos tot din rezervor. Dupa o saptamana de mers normal, nu a mai pornit. Am fost la service si dupa un test pe calculator, mi-au spsus ca este o eroare la presiune.
    A mai patiti cineva asa ceva si ce urmari a avut dupa aceea, ma refer la costuri de reparatii?

  • #2
    scoate tot din rezervor
    spala
    pune motorina
    metanol in raport cu motorina
    curata pompa
    amorseaza
    cheie

    daca nu merge, devine cam scumpa treaba
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      A patit un prieten de-al meu, dar exact invers. In loc de benzina a bagat motorina si norocul lui a fost ca a pornit 2 secunde (cat mai avea benzina pe conducte) si apoi a murit. S-a rezolvat cu scos tot din rezervor , spalat circuit alimentare.
      Injectoarele lui nu au avut de suferit (nici nu a mers deloc cu ea dupa alimentare).
      Bafta, sa scapi ieftin.

      Comment


      • #4
        ma mir...de regula nu intra pistolul de motorina in...gaura de benzina (fara aluzii). Poate era masina mai veche.

        Ontopic: Daca n-ai topit vre-un piston, se rezolva mai usor.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          N-am patit-o personal si nu o iau ca o aluzie. Tipul condusese cel putin 10 modele de masini, avea o functie imoportanta la firma si se shimbau des masinile. Masina era cred un Jeep Grand Cherokee model 2000 (faza se intampla prin 2001). Era obosit, se grabea, mai avea 200 de km pana acasa si n-a bagat de seama ce pompa ia, sau o fi fost obisnuita, intainte avusese la munca un diesel. Si nu s-a lasat pana nu a facut plinul. De ce se grabea, a pierdut 2-3 ore apoi cu golirea motorinei. N-am avut Grand Cherokee, dar uite ca el a reusit sa bage pompa.
          De aia, cand mergeti cu alte masini ce nu sunt ale voastre si folosesc alt carburant decat sunteti obisnuiti sa bagati, mare atentie, obisnuinta e mama bunelor dar si a relelor.

          Comment


          • #6
            Mecanicul a spus ca o sa imi schimbe filtrul de motorina, regulatorul de presiune si curatare a instalatiei (rezervor, conducte), dupa care va face din nou un test sa vada ce spune testul.

            Comment


            • #7
              Ai mers 150 km?
              De fapt câtă motorină și câtă benzină ai avut în rezervor?
              Oricum mare atenție și eu am avut înainte benzinar așa că acum când merg să alimentez casc bine ochii ca să nu încurc pompele.

              Comment


              • #8
                eu am bagat intr un kangoo 1.9 D jumate benzina jumate motorina de mai multe ori. merge si acuma tzipla fara probleme.

                de obicei la motorina daca nu ai bagat multa benzina bagi plinul si nu ar trebui sa fie probleme. si cand se mai duce un sfert mai bagi un plin si gata.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by darksid3 View Post
                  ma mir...de regula nu intra pistolul de motorina in...gaura de benzina (fara aluzii). Poate era masina mai veche.
                  asta am crezut si eu cand era sa bag evo5 diesel in loc de evo5 benzina. doar ca nu a intrat. dar m-am lamurit cand mi-a zis un angajat de la petrom ca doar motorina 'de top' are altfel pistolul si nu intra, in rest cel de motorina 'obisnuita' cica intra.

                  on: ma mir ca ai reusit sa mergi atatia km!!!
                  Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                  Comment


                  • #10
                    Spui ca ai avut ghinionu ca ''baietii'' sa iti puna benzina in loc de motorina,le ai dat chile si ei au alimentat ce au vrut sau ai specificat si ce anume vrei.In oricare din cazuri eu zic ca ar trebui sa trag la raspundere statia peco, daca ei au un pompagiu slab calificat nu e vina ta.

                    Comment


                    • #11
                      @darksid3 si @B 83 RMJ, in cazul de faza este vorba de alimentat cu benzina (pistoletul e mai subtire) in "gaura" de diesel (pistoletul e mai gros si nu intra in "gaura de benzina").
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #12
                        cam nasol. cu cosmin ai vorbit? eu personal cred ca daca scuipi toata benzina afara, plus cea din filtru, si faci plin de motorina proaspata, n-are ce sa nu mearga, doar daca nu a crapat ceva pe-acolo.

                        Comment


                        • #13
                          pai daca a mers 150 de km cu masina dupa alimentare....sper sa nu fie ce ma gandesc eu ca e!

                          cand ai alimentat nu mai avea motorina de loc in ea?sau a mers cu amestec?

                          Comment


                          • #14
                            a patit si fratemiu aceeasi problema.dupa ce si-a luat diesel a facut plin cu benzina . a ajuns acasa a dat la pompita pana a scos toata benzina , apoi a bagat motorina si are peste 20.000 km de cand s-a intamplat.merge f bine , dar spre deosebire de tine el a mers 2-3 km pana acasa.. nu 150 ..

                            Comment


                            • #15
                              Pot sa va spun ca dupa ce am scos tot din rezervor si am alimentat cu motorina, fara sa fac altceva la ea, a mai mers o saptamana fara probleme, dupa aceea nu a mai vrut sa porneasca.
                              In momentul cand s-a intamplat nenorocirea, aveam in rezervor 20-25 l de motorina si au bagat 25 benzina, deci, raportul a fost de 1:1 aproape.
                              Astept zilele astea sa ma sune mecanicul sa-mi spuna ce s-a defectat.
                              Mi-e teama ca s-a dus pompa de injectie si mai rau si injectoarele, cu toate ca la test, injectoarele au iesit ca nu au nimic si functioneaza normal. Problema e lipsa de presiune.
                              Ideea e ca daca s-a dus pompa de injectie va trebui schimbata si distributia si pompa de apa, si uite cum se aduna nenorocirile.......

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google