Am bagat motorina din aia mai scumpa de la rompetrol si a disparut tacanitul cum am bagat iar motorina normala iar a aparut
Tacanit La Relanti
Collapse
X
-
Tacanitul e o corectie pe care o face calculatorul la schimbarea regimurilor de mers , in special dupa ce ai mers un pic mai turat , in momentul in care o lasi la relnti apare acea bataie (ca o mitraliera) si nu e nici o problema cu asta.Pur si simplu se regleaza presiunea in injectoare. In momentul in care mergi mai turat automat creste presiunea din injectoare , iar cand o lasi presiunea nu scade automat ca la alte marci de injectie , iar in momentul acela calculatorul comanda acea corectie pe care tot o auzi tu.Tehnic nu e nici o problema , ( si a mea face la fel de la inceput ) , baga motorina buna si da-i talpa (2500 - 3500) , si nu o sa ai probleme. Nu merge subturat , minim 2000 rot/min , mai jos sa nu o lasi ( exceptand treptele I si II) , si in felul acesta nu exista depuneri de funingine nicaieri, si functioaneaza impecabil.Bafta multa!!!!
Comment
-
Nu va mai enervati....Am vazut diferenta intre motorica normala(ieftina)si cea scumpa de la rompetrol;cu aia de la rompetrol nu se mai aude...
am sa ma duc cand fac revizia s-ai intreb pe mecanici...din cate am vazut pe forum iti fac ei cefa si nu se mai aude,ma duc iarasi cand reapare si tot asa de 3-4 ori si dupa sun la dacia si la protectia consumatorilor...daca persista...
Comment
-
probleme functionare motor
salut am o problema si nu prea o inteleg , daca pun contactul o singura data
si pornesc motorul acesta este foarte zgomotos , trage din greu daca pun
contactul de mai multe ori de cca 3-4 ori si pornesc masina este totul ok motorul este
silentios-cat poate fi un dci de 85 cp- mi s-a spus ca ar putea fi de la alternator masina are 23000 varianta prestige
multumesc astept va rog sfaturi despre service-uri logan iasi!
Comment
Comment