Tacanit La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tacanit La Relanti

    De 2 zile se aude un tacanit usor in partea din fata la motor reprize scurte de 5-6 "tacaneli" la interval de 30 sec. Ce o avea? nu am decat 3400 KM parcursi si motorina numai de la pompa.

  • #2
    Va salut, s'ar putea sa fie vorba de un injector care nu functioneaza in parametrii normali.
    Last edited by Seba; 29 June 2010, 14:58.

    Comment


    • #3
      si la mine se aude, l-am sesizat eu pe la 5-6000 km, acum am 32000 si fara probleme..mecanicii de la dacia spun ca s-ar face reglarea injectoarelor de catre calculator..nu stiu ce sa zic de treaba asta; reteta mea : motorina buna si talpa!

      Comment


      • #4
        Originally posted by mariuSEL View Post
        De 2 zile se aude un tacanit usor in partea din fata la motor reprize scurte de 5-6 "tacaneli" la interval de 30 sec. Ce o avea? nu am decat 3400 KM parcursi si motorina numai de la pompa.
        E bine ca motorina e de la pompa,dar vezi si ce pompa.Ca daca e de la pompa de la agip(spre ex,personal am avut probleme cu motorina de la ei)aia e cu apa multa.Si mie mi s-a intamplat asa ceva dar pe la 30000 a inceput sa se auda.Du-te si tu pe la service ca la 3400km banuiesc ca mai ai garantie.dar nu te astepta sa-ti dea vreo explicatie stiintifica,o sa-ti zica sa mergi mai turat si altele.
        Fara Semnatura.

        Comment


        • #5
          Incercati sa alimentati numai de la benzinariile care s'au deschis recent. Deoarece acestea au tancurile destul de noi si nu prea a avut timp sa se decanteze mizeria.
          Cu toate ca sunt putin offtopic, nu pot sa ma abtin sa nu va spun povestea asta , pe care cred ca o cunoasteti deja
          Va spun asta din marturiile unor soferi de taxi care erau la alimentare chiar in momentul in care se baga combustibil in tancul de alimentare de la un peco din berceni(nu dau nume) Baga 70% ce era in cisterna, iar un angajat de acolo era cu furtunul cu apa, deci 30%=apa. va dati seama cam ce ungere mai are combustibilul ala ? Te mai miri de ce gasesti duza ruginita sau supapa de retur matuita, din cauza ungerii care din pacate nu mai exista.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Carmeloa View Post
            E bine ca motorina e de la pompa,dar vezi si ce pompa.Ca daca e de la pompa de la agip(spre ex,personal am avut probleme cu motorina de la ei)aia e cu apa multa.Si mie mi s-a intamplat asa ceva dar pe la 30000 a inceput sa se auda.Du-te si tu pe la service ca la 3400km banuiesc ca mai ai garantie.dar nu te astepta sa-ti dea vreo explicatie stiintifica,o sa-ti zica sa mergi mai turat si altele.
            numai de la petrom petrom v si omv

            ultima alimentare pe care am facut-o am luat motorina(20 l)in bidon de plastic curat si uscat si am pus-o in rezervor dupa 8 ore cu palnie cu sita,si alta treaba pe care nu o inteleg filtrul de motorina ce rol are daca trec gorgoaze prin el?

            multumesc tuturor pentru pareri si sfaturi!
            Last edited by mariuSEL; 29 June 2010, 23:28. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              offtopic Chestia cu apa o stiu si eu am vazut-o la benzinaria de pe Sos Alexandriei cea de la autogara doar ca acolo baga apa direct in cisterna cand descarca asa ca vrem standarde superioare
              Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

              Comment


              • #8
                @mariuSEL renunta la petrom,indiferent de unde,indiferent din ce oras.asta cu motorina din bidon am auzit-o si eu,am zis sa o cred , am facut personal proba si nu prea am observat diferenta.In schimb am incercat varianta cu celebra palnie cu sita,si aia a functionat,dupa 25L de combustibil de la OMV am gasit in sita o gramada de prostii.din cate stiu eu,dar nu te lua dupa mine,filtrul de motorina in afara de a filtra motorina de toate prostiile,mai retine si apa.
                Fara Semnatura.

                Comment


                • #9
                  tzacanitu e de la injector/injectoare fara nici o indoiala ... pentru a remedia problema recomand motorina OMV.Agip,Rompetrol ... dar cea de varf (cea aditivata) are si rol de lubrifiere a injectoarelor si talpa .. macar 10 km meri la turatie mare 3500-4000 treapta 2 si 3 ...

                  si eu am avut aceeasi problema si a disparut dupa 20 de km de mers cu motorina aditivata si acum merge foarte fin motorul
                  si cand mai bag motorina neaditivata incep sa se auda iar injectoarele

                  ps : motorina neaditivata face foarte multa spuma parca are dero in ea , cea aditivata nu face deloc.. oricum recomandarea mmea este Agip - diesel tech
                  Last edited by mat; 5 July 2010, 15:53.
                  http://www.loganclub.ro/forum/hd_64_...-t24147p3.html

                  Comment


                  • #10
                    Ai facut pe recomandare deh.Sa zic si eu ceva de agip.Am un prieten care lucreaza la agip(nu dau sucursala).Ala mi-a zis ca un prieten adevarat "nu baga de la noi ca ajungi sa ma injuri".La 1000L de motorina se pun intre 30-50L apa.+ ce am auzit eu,nu sunt 100% convins,nu bag mana in foc,dar motorina daca sta cam mult in caldura, adica in soare isi mareste volumul.
                    Fara Semnatura.

                    Comment


                    • #11
                      stai linisit eu am 60 k cu tacanitul ala. e nici o pb... daca te duci la service o sa iti zica aia ca: " asa face toate " si nu sunt 5-6 tacanei sunt 4 tacanei - cate una pt fiecare cilindru. nu e nici un injector varza sau alte prostii. mai cauta pe forum sa mai discutat si rasdiscutat acest lucru. Sa ajuns la concluzia (parca) ca eun fel de reglaj la sistemului de injectie cans se schimba regimul de functionare ( de ex.creste/scade temperatura motorului)
                      1.5 dc

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mariuSEL View Post
                        De 2 zile se aude un tacanit usor in partea din fata la motor reprize scurte de 5-6 "tacaneli" la interval de 30 sec. Ce o avea? nu am decat 3400 KM parcursi si motorina numai de la pompa.
                        am fost in aceasi situatie...la 4.000 km a inceput sa tacane, pe 7.000 km nu am mai suportat si am mers la service sa vad ce are. Au recalibrat injectoarele din soft si dupa 400-500 km tacanitul a aparut.
                        Am fost sfatuit sa folosesc Metabond . Cu un facon se poate aditiva cca. 1 tona de motorina si costa 100 lei + o pompita gradata care e 5-6 lei. Am pus aditivul inainte de alimentare si in urmatori 5 km a disparut tacanitul, acum am 23.000 km.
                        La mine a functionat ff bine , deaceea recomand Metabond.

                        Comment


                        • #13
                          multumesc

                          Originally posted by danut1965 View Post
                          am fost in aceasi situatie...la 4.000 km a inceput sa tacane, pe 7.000 km nu am mai suportat si am mers la service sa vad ce are. Au recalibrat injectoarele din soft si dupa 400-500 km tacanitul a aparut.
                          Am fost sfatuit sa folosesc Metabond . Cu un facon se poate aditiva cca. 1 tona de motorina si costa 100 lei + o pompita gradata care e 5-6 lei. Am pus aditivul inainte de alimentare si in urmatori 5 km a disparut tacanitul, acum am 23.000 km.
                          La mine a functionat ff bine , deaceea recomand Metabond.
                          multumesc mult pentru sfat

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mat View Post
                            ps : motorina neaditivata face foarte multa spuma parca are dero in ea , cea aditivata nu face deloc.. oricum recomandarea mmea este Agip - diesel tech
                            referitor la acest lucru, nu stiu ce sa zic, sa cred, alto 55 face spuma de te iei de cap, incercati, acum e prea aditivata, sau e foarte buna, foarte rafinata.

                            cand e aproape de plin rezervorul dar mai incap 5-10l, se opreste pistonul la cateva secunde, odata am pus 25 l peste ce aveam, faceam 1 drum lung, si ultimii 10 ma plictisisem langa baiatul cu pompa.

                            daca a observat si altcineva acest lucru sa-mi zica parerea lui

                            Comment


                            • #15
                              Tacanitul ala n-are nici pe dracu cu motorina proasta de la noi. Am alimentat de la bp din Viena si la fel tacanea dupa cateva sute de km pe autostrada. S-au poate au invatat austriecii de la noi cata apa sa bage in motorina ca sa obtina tacanitul la dci )
                              1.5 dci 2008; 1.2 16V GPL 2014

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google