Prietene stai sa iti explic
aburul- deci umezeala deci apa vine din motor.. Acolo in motor unde ai apa-in motorina care intra (dar aia nu prea se vede ca e f putina) sau de la sistemul de racire care prin functia lui trebuie ca sa raceasca motorul si asta se face cu ajutorul apei care trece prin lbocul motor si chiulasa. Si de aici si problema
Daca e arsa garnitura de chilasa atunci exista marea posibilitatea ca din sistemul de racire sa intre apa int-run cilindru (sau mai multi) si atunci se duce apa din sistemul de racire. Nu trebuei sa fie mare- doar un por si e de ajuns ca la 5-600 km sa completeze cu cel putin 1 l de lichid de racire.
aburul- deci umezeala deci apa vine din motor.. Acolo in motor unde ai apa-in motorina care intra (dar aia nu prea se vede ca e f putina) sau de la sistemul de racire care prin functia lui trebuie ca sa raceasca motorul si asta se face cu ajutorul apei care trece prin lbocul motor si chiulasa. Si de aici si problema
Daca e arsa garnitura de chilasa atunci exista marea posibilitatea ca din sistemul de racire sa intre apa int-run cilindru (sau mai multi) si atunci se duce apa din sistemul de racire. Nu trebuei sa fie mare- doar un por si e de ajuns ca la 5-600 km sa completeze cu cel putin 1 l de lichid de racire.
Comment