Daca e antigelul din fabrica si tu doar completezi atunci da, e bine sa completezi numai cu antigel concetrat.
Incalzitor Antigel Pe Timp De Iarna
Collapse
X
-
Deci si ala de fabrica e concentrat cu apa sa inteleg, eu stiam de la taicamiu ca e antigel 100% din fabrica si de-aia completam cu antigel mereu. La dci la fel, nu a completat niciodata cu apa.
Comment
-
Daca vreti totusi sa incalziti uleiul inainte de pornire puteti face focul sub masina, ca la vechile Rabe sau SR DAC-uri ... Mai tarziu poate i-mi intra un prieten pe net care-i sofer pe TIR si sa-l intreb daca ei au incalzitor de ulei si daca-l folosesc.
Comment
-
Am gasit ceva intresant.Eu zic ca merita.
In felul acesta scapi de orice grija.Mentionez ca eu locuiesc intr-o zona unde sunt frecvent -30 grade si de aceea m-am gandit la un asemenea lucru.Am avut ocazia sa vad si passat-uri noi care nu au pornit la aceasta temperatura , iar dupa multa chinuiala intr-un final au pornit , dar nici nu va imaginati ce zgomote facea motorul cand a reusit sa porneasca. Or fi uleiuri bune si chiar si motorina buna si la noi in tara dar oricum daca poti sa ajuti un pic ,nu vad de ce sa nu o faci.
Comment
-
-
Daca vrei ca sa porneasca masina usor si sa reduci uzura motorului se poate adapta un incalzitor la baia de ulei se incalzeste uleiul si motoru si va porni fara probleme.Eu am vazut in Suedia in urma cu 10 ani asa ceva in parcarea de la bloc la fiecare loc era amplasat un aparat cu un prelungitor , undeva in fata masini era o priza se conecta stecherul si introduceai in aparat o fisa de 5 coroane rasuceai butonul la ce ora doresti sa pleci de exemplu la ora 5 el de la 4:50 furniza curent electric si baia de ulei se incalzea .Simplu si ieftin , dar acolo erau niste geruri de pocneau pietrele .Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic
Comment
-
Chiar acum am vorbit cu un prieten sofer pe TIR in Italia, a spus ca sunt foarte putine motoare de TIR care au incalzitor la motor. si alea sunt motoare taica... Din punctul meu de vedere daca nu ai posibilitatea sa aduci priza de 220V langa masina nu se merita incercat nimic, daca pui bateria la treaba 10 minute la -10 grade C sigur nu mai pornesti motorul ala cu aceasi baterie indiferent de cat de fierbinte il faci. Si iarna e iarna fratilor, incalzesti motorul si i-ti ingheata motorina sau benzina prin filtre sau conducte, pentru minimum de uzura iarna e bine de bagat masina in garaj, scos bateria si dusa in casa si pornita in primavara...
Si daca ai priza langa masina poti baga si un reshou sub ea...
Comment
-
da ce v-a apucat fratilor? eu iarna trecuta nu am avut nici un fel de problema (-20grade noapte chiar -25) , motor 1.5 dci 70cp , euro4, 65,000km .
puneam de 2 ori contactul sa incalzesc bujiile , dadeam la cheie, o lua din prima, lasam 10minute sa se incalzeasca , racaiam gheata si plecam.
si asta in fiecare dimineata , nici o problema nu am avut.
motorina a fost mereu rompetrol normala nu alto55.
loganul nu e o masina alintata, duce si la rau si la bine fara nici o problema.
Comment
-
in ianuarie si in Bucuresti au fost chiar -25 in vre-o doua zile da' mi-a pornit la prima cheie asa ca motorina sa fie de iarna (fara parafina) si eventual un aditiv ca sa nu condenseze si rezervorul avut grija sa nu fie sub 1/2 cand ai parcat pentru noapte si asta e...sigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
Iarna trecută eram destul de începător în ale dieselului am alimentat toată iarna cu motorină de la MOL și OMV tot ce am pus și vara, după aceia am aflat și eu că există și motorină de iarnă, nu am avut nici cea mai mică problemă nici la -20 grade, cred că se mai și exagerază. Dacă ai baterie bună, revizii la timp și corecte și răbdare să se încălzească puțin nu trebuie să fie probleme.
Comment
Comment