Merita sa cumperi un dCi 85 CP decat un 1.6 16v?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @renesis24: subscriu opiniei tale

    PS Tocmai ma chinuiam sa-mi exprim si eu parerea despre meciul dCI85 vs 1.6MPI 16v: consumuri, revizii, km, fiablitate, alea-alea. Ai sintetizat f bine ... dCi isi face treaba atata timp cat il folosesti pentru ce a fost creat... forta, daca vrei viteza, reprize bune ia-ti un 1.6 16v ca merita ... bravo

    Comment


    • multumesc... la mine cred ca e destul de usor sa fac chestia asta...
      tata are 1.6 16v, eu 1.5 dCi, pur si simplu am comparat masinile
      Last edited by Seba; 7 May 2008, 09:41.
      Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
      sigpic

      Comment


      • F tare frate ... loganist din tata'n fiu. Deci recomandam initiatorului thread-ului (initiator care intre timp s-a dat la fund sau si-a luat mertz) sa-si ia 2 logane? ... unu d'ala unu d'ala ... ca altfel fiecare tine cu a lui ... ce dreaq ... nash recunoaste nici in ruptu' capului ca, uneori, tare mi-ar place un dCI. Peace

        Comment


        • Pacat de dci daca se compara cu 16 v
          sigpic Alexandria

          Comment


          • @Cristi_plus: posesorii de 16v iti multumesc pentru aprecierile obiective, pertinente si nu in ultimul rand argumentate!

            Comment


            • Originally posted by cristy plus View Post
              Pacat de dci daca se compara cu 16 v
              depinde din ce punct de vedere privesti problema
              Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
              sigpic

              Comment


              • Pentru oras, cred ca indicat e un DCI fata de un 16v (un consum net inferior). Extraurban cred ca sunt la acelasi nivel. Restul sunt detalii.

                Comment


                • Originally posted by florin77 View Post
                  Discutati la greu si nu ajungeti nicaieri , nu lamuriti omul . Pt unii este dci-ul mai bun pt ca au ei , pt altii este mpi-ul tot pt ca au ei . Nu sunteti niciunul obiectiv . Sau poate 10% dintre voi .

                  Vulpea , dupa gps-ul meu Loganul indica cu 8 km indiferent de viteza de deplasare mai mult pe bord . Tu de unde ai scos 15 ? Ai gps macar ?
                  eu nu am spus exact cu 15 km/h.

                  Comment


                  • Stiu ca nu ai spus exact 15 . Ai spus 10-15 . Am vrut sa te atentionez ca esti departe de realitate , la 15 aproape dublezi .
                    B -X X - DDF x 2

                    :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                    Comment


                    • azi trebuie sa-mi ridic kissul dci-85cp!!!!

                      Originally posted by SUPERCAR View Post
                      un motiv in plus pe seama dci-ului
                      ps.consumul e obtinut de mine cu dci-ul resoftat
                      merita tuningul sa ajung la 100cp??
                      multumesc anticipat!

                      Comment


                      • Pt Dci , in teorie cresterea este de 30% ( aprox 25 cp ) .

                        Merita .
                        Last edited by Seba; 8 May 2008, 00:16.
                        B -X X - DDF x 2

                        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                        Comment


                        • Eu sunt posesor de dci resoftat si pot sa spun ca si atunci cand avea 65 de cai nu ma dezamagea, acum nici nu poate fi vorba de asa ceva. dci-ul este bun pe drumuri nationale atunci cand faci o depasire, cand ai nevoie de o putere in plus la deal, putere pe care un 1.6 16v nu prea ti-o ofera. la drum intins, pe autostrada 16v este superior. si bineinteles, difera si consumul.

                          Comment


                          • Am citit cate posturi si vad ca sunt doua tabere: pro diesel si pro 16v... eu am dci de 85cp si pot spune ca in oras, la munte si in demaraj, dci-ul85 ii da fum 16v-ului fara sa clipeasca, pe autostrada... 16v-ul e stapan, da bine de tot. eu am la serviciu un MCV 16v si trebe sa mai pun ceva greutate pe dumnealui... pe langa consumul de ~120-140l de benzina/saptamana (~1200-1500km), e varza rau de tot putea sa aibe si 1600 de valve ca tot aiurea mergea... a.... daca mergem la liniute cu masina goala, da, 16v-ul e meserias, dar... cine se duce la liniute? Eu unul nu! Pe cand tractorasul meu merge cu 5.0-5.5% in oras (un plin al 1.5 luni, ~1700km cu 75l de motorina) si 3.2-5% afara... am fost la soacra-mea de curand si am plecat cu masina cocosata de-acolo... 500km cu ~3-400kg (nu stiu exacat, dar era cu fundul lipit de pamant) si am tras de ea la maxim, mai ales pe serpentine unde nu mi-a stat nici-un benzinar in fata. ca o concluzie eu zic asa: daca vrei adrenalina pe distante lungi si nu te uiti in buzunar, i-ati 16v, daca vrei sa faci si ceva economie, ia un dci85. benzinarul nu stie ce e aia economie, el stie sa consume si cam atat.

                            Comment


                            • 105 cai vor fi intotdeauna mai multi decat 85 sau 100. la munte, acolo se schimba treaba. dar ar trebui sa urci la cota 2500 sau chiar mai sus ca sa scada puterea de la 105 la 85. a, ca la turatii joase trage mai bine dci-ul, e din cauza ca are cuplul mai bun la acele turatii, cuplu care la dci o ia veriginos la vale cu crestera turatiei, adica invers ca la benzinar, unde cuplul se arata dupa 3500rpm. de aici si consumul mai mare al benzinarului, dar tot de aici, un benzinar turat unde/cat trebuie, face un diesel, atata timp cat puterea benzinarului e mai mare decat a dieselului. iar daca nu-l face, e clar "vina" cutiei de viteze. oricat ati incerca sa argumentati, 105>85. punct.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • 105 cai or fi ei mai multi decat 85, dar mie 1.6 16v nu mi-a oferit senzatiile pe care mi le ofera dci-ul meu. punct

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google