Merita sa cumperi un dCi 85 CP decat un 1.6 16v?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intotdeauna 105 sunt mai multi decat 85. ca-i percepem altfel, in fucntie de cat si cum se misca, asta-i altceva. unii-s murani de povara, altii-s arabesti de curse
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Originally posted by Razvan_DUB View Post
      105 cai or fi ei mai multi decat 85, dar mie 1.6 16v nu mi-a oferit senzatiile pe care mi le ofera dci-ul meu. punct
      O fii din pricina ca nu stii sa conduci un 16v?

      Comment


      • @Omega tu vorbesti aici doar de consum...spune si lucrurile negative ale dieselului....pretul reviziilor....motorina este cam scumpa parerea mea ....in 2 3 ani vom vorbi iarna la pornire....si pretul de achizitie eu zic ca nu este chiar ieftin + si asta este parerea mea si imi cer scuze daca o sa supar destui iubitori de diesel dar asta este DIESEL=TRACTOR ....dieselul NICIODATA nu va avea performantele unui benzinar

        Comment


        • Originally posted by snaky_2004 View Post
          O fii din pricina ca nu stii sa conduci un 16v?
          crede-ma ca stiu sa conduc un 16v pt ca am asa ceva in familie...mie nu-mi place sa vorbesc in necunostinta de cauza, dar observ ca iti place tie .eu m-am obisnuit cu diesel si merg cu el in zona de cuplu maxim, pe cand cu un 16v trebuie sa merg in ture ridicate ca sa pot face treaba.

          Comment


          • Cum adica sa-ti faci treaba?O folosesti la raliu???Orice masina pe benzina se foloseste normal pe o plaja de turatii care sa-i confere aproape cuplul maxim...spune-mi si mie daca 3000-3500 de ture este "motor turat" la benzina!Ai condus masini cu cutie automata?Ai vazut la cat se schimba treptele de viteza?
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Ca sa imi pot face treaba, adica sa execut depasiri. eu cu dieselul n-am emotii intr-o depasire, in schimb cu 16v trebuie sa merg in regim de raliu ca sa ma pot baza pe el intr-o astfel de manevra. si da, am condus si automata, dar acolo este cu totul alta poveste. cutia automata se adapteaza stilului tau de condus si schimba atunci cand trebuie.

              Comment


              • Originally posted by dannyel87 View Post
                @Omega tu vorbesti aici doar de consum...spune si lucrurile negative ale dieselului....pretul reviziilor....motorina este cam scumpa parerea mea ....in 2 3 ani vom vorbi iarna la pornire....si pretul de achizitie eu zic ca nu este chiar ieftin + si asta este parerea mea si imi cer scuze daca o sa supar destui iubitori de diesel dar asta este DIESEL=TRACTOR ....dieselul NICIODATA nu va avea performantele unui benzinar
                Nu sunt de acord cu ce ai zis,tu ai vazut de exemplu ca cei de la seat folosesc in WRC motoare diesel,practic au renuntat la benzinare si sunt pe primele locuri ....de ce oare?
                Eu zic ca dieselul trage la fel de bine ca benzinarul si pe demaraj si sprint 0-100km/h si viteza maxima si reprize 60-100km/h si 80-120km/h si 120-160km/h.
                In concluzie poti sa ai performante de benzinar si sa nu mergi cu cisterna dupa tine(pentru cei care au talpa mai grea)

                Comment


                • In wrc seat a fost mereu zero, indiferent de motorizare in wtcc, acolo, da, au castigat. insa fia le-a permis sa concureze fara lest, la clasa GT (cred ca echivalentul 2000cmc). ori 1.9 cu turbina la 2,5 bari are capacitatea cilindrica echivalenta de 4000cmc. masina ar fi trebuit, dupa regulamente, sa aiba 2500kg, nu 1300. dar fia le permite dieselurilor in cele mai multe competitii derogari de la regulament, ca sa promoveze aceste motorizari. si logic, 4000cmc > 2000cmc, la fel cum 105>85 daca mergi putin si tare, e ok benzinarul, altfel, dci. eu am facut un calcul dupa pretul de achizitie, costul reviziilor (media la diferiti dealeri, date luate la noi de pe forum) si costul actual al carburantilor si mi-a iesit ca pana la 65000km dieselul isi recupereaza din bani. dupa 65000 devine rentabil. deci, desi riscam devierea la disel vs benzina (oricum topicul asta tot aia e, dar sub o forma mascata), daca nu mergi mult si nici nu intentionezi sa tii masina mai mult de 4-5 ani, nu merita diesel. altfel, da, din toata inima.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Asa este SUPERCAR, stai sa vezi ce zice si Csebalyn....ai fost mai rapid ca mine
                    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                    Comment


                    • Originally posted by csebalyn View Post
                      In wrc seat a fost mereu zero, indiferent de motorizare in wtcc, acolo, da, au castigat. insa fia le-a permis sa concureze fara lest, la clasa GT (cred ca echivalentul 2000cmc). ori 1.9 cu turbina la 2,5 bari are capacitatea cilindrica echivalenta de 4000cmc. masina ar fi trebuit, dupa regulamente, sa aiba 2500kg, nu 1300. dar fia le permite dieselurilor in cele mai multe competitii derogari de la regulament, ca sa promoveze aceste motorizari. si logic, 4000cmc > 2000cmc, la fel cum 105>85 daca mergi putin si tare, e ok benzinarul, iar daca nu intentionezi sa tii masina mai mult de 4-5 ani, nu merita diesel. altfel, da, din toata inima.
                      Da asa e WTCC,acolo fac legea seaturile
                      Si folosesc motoare diesel de 2 L
                      Last edited by Seba; 8 May 2008, 15:13.

                      Comment


                      • 1.6 16v Prestige 10.155 euro;

                        1.5 DCI 85cp Prestige 11.205 euro;
                        1.5 DCI 85cp Ambition 10.905 euro;
                        1.5 DCI 85cp KissFM 10.505 euro;
                        1.5 DCI 85cp Laureate 10.105 euro;


                        Dupa cum se observa mai sus la motorul 1.6 16v esti obligat sa iei versiunea Prestige, insa la 1.5DCI 85cp poti sa alegi.
                        Eu unul as alege versiunea 1.5DCI 85cp(strict intre cele doua motoare) KissFM deoarece are si ABS.
                        Diferenta ar fi cam de 350 euro intre ele, adica cam 1300 RON(curs BNR) din care poti sa pui cam 325 litri benzina la 4lei/l(Nu am luat in calcul ca se va ajunge la 5lei/l).
                        Utilizand consumul mixt dat de producator pe pagina lor(7.1 mixt 1.6 16v), rezulta 1.5 DCI 85cp KissFM este defapt un 1.6 16v Prestige cu bani pentru benzina de aproximativ 5000km.(REFERINDU-NE DOAR LA PRETUL DE ACHIZITIE)
                        Apoi consumabilele si reviziile sunt putin mai scumpe la diesel dar oricum se amortizeaza in timp.

                        Daca locuiesti intr-un oras super aglomerat(gen Bucuresti) 1.5 DCI 85cp eu zic ca e o alegere mult mai inteleapta decat 1.6 16v (ca sa nu zic cea mai inteleapta).
                        Daca locuiesti intr-un oras "neaglomerat", difereta dintre cele 2 motorizari este mai mica, dar tot in favoarea dieselului.
                        Daca strabati Romania(parerea mea) tot 1.5 DCI 85cp e mai indicat:
                        1) fiind consumul mai scazut;
                        2) pe 80% din drumurile din Romania nu cred ca circula cineva cu mai mult de 120-130km/h, iar la viteza asta ambele se comporta la fel de bine.
                        3) DCI nu te lasa la greu pe oriunde ai circula, cu masina incarcata. Nici 1.6 16v nu e mai prejos, dar bagi putin piciorul in pedala ca sa se "dezlantuie".

                        Singurul punct unde zic eu ca sta bine 1.6 16v este zgomotul produs de motor, unde dieselul s-ar putea sa-i zgaraie pe multi pe creier; Toate ca toate, dar cand in jurul nostru e atata poluare fonica(eu stau in Bucuresti), atunci cand sunt in trafic chiar nu mai aud motorul la loganelul meu.

                        Ca si concluzie, intre cele doua motoare, eu as merge convins pe 1.5 DCI 85cp KissFM.
                        (In prezent detin 1.5 DCI 70cp KissFM, care e mai ieftin decat 1.6 16v Prestige, deci nu am nimic de amortizat, iar dotarile in plus pe Prestige, pentru mine, erau mofturi).

                        Toate cele bune!

                        Comment


                        • Originally posted by Razvan_DUB View Post
                          Ca sa imi pot face treaba, adica sa execut depasiri. eu cu dieselul n-am emotii intr-o depasire, in schimb cu 16v trebuie sa merg in regim de raliu ca sa ma pot baza pe el intr-o astfel de manevra. si da, am condus si automata, dar acolo este cu totul alta poveste. cutia automata se adapteaza stilului tau de condus si schimba atunci cand trebuie.
                          Avand in vedere care e turatia maxima la un diesel si care e turatia maxima a unui benzinar pici in propria capcana dus in zona de cuplu si putere de care motorul are nevoie, ajungi la performantele de care e capabil doar prin obtinerea maximului de cai putere, asta insemnad cam 4000 RPM diesel, 5500 RPM benzina!Difera doar consumul si zgomotul produs!Iti garantez ca folosirea acestor turatii nu-ti va da nici o emotie in depasirile normale, indiferent de motorizare si mai e CEVA pe care multi mereu il uita...comparatia intre un diesel cu turbina si un benzinar FARA turbina!
                          La cutiile automate DA, ai dreptate DAR si cu stilul cel mai linistit de condus vei vedea ca tot de la 3000 de rotatii in sus schimba treptele...de ce oare?
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Eu de exmplu as vrea sa vorbim despre doua masini in variante identice de echipare. prestige-ul cu airbaguri laterale e 10100 si ambitionul e 10900. la kissfm nu poti pune airbaguri laterale deci deja diferenta e de 800 euro, care la pretul carburantilor si diferenta dintre consumurile medii, iti permite sa mergi cateva zeci de mii de km. nu mai zic de diferenta dintre prestige benzina si prestige dci, care e si mai mare...
                            iar darkside vad ca e printre putinii care intelege cum sta traba intre un motor supraalimentat si unul aspirat. daca aveti timp si chef si stiti ce sa faceti, luati graficele celor doua motoare, studiati rapoartele de transmisie in fiecare treapta, tineti cont de greutatile masinilor si vedi vedea ca in afara de senzatia ca dieselul trage mai bine nu-i mare diferenta. la benzinar te sperie probabil faptul ca motorul e mai turat, dar alea 800-1000 rpm in plus ca sa obtii acelasi timp la reprize la benzinar nu e prea mult. evident ca o turatie mai mare inseamna un consum ceva mai mare, iar aici dieselul e in avantaj.
                            Last edited by Seba; 8 May 2008, 15:40.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by Razvan_DUB View Post
                              105 cai or fi ei mai multi decat 85, dar mie 1.6 16v nu mi-a oferit senzatiile pe care mi le ofera dci-ul meu. punct


                              Ma faci sa rad . Senzatii la motoare de 1.4/1.5/1.6 . Suna a reclama la Poiana senzatii tari sau la ce ciocolata se referea . Mie nici motorul de 2.0 de pe Bmw X3 nu mi-a oferit senzatii si tu zici de pseudomotoare ? Pai daca la 1.5 ai senzatii , la 2.4 diesel care te muta pe bancheta din spate cand accelerezi ca mai sunt alea ?

                              Inteleg , fiecare dintre noi se simte mandru de harbul lui dar in afara de cativa restul nu sunteti obiectivi .

                              Vorba unui prieten cu BMW diesel cu motor de 115 cp , 100 sunt cp si restul de 15 martoage .
                              Last edited by FLORIN77; 8 May 2008, 17:09.
                              B -X X - DDF x 2

                              :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                              Comment


                              • Pai ce te miri florin?....n-ai vazut ca danyelush are bolid Symbol dci?Subliniez cuvantul BOLID!!!
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google