Merita sa cumperi un dCi 85 CP decat un 1.6 16v?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Razvan_DUB View Post
    sunt convins ca ma face un 16v si n-am nimic impotriva.
    pai si atunci de ce zici ca dci-u trage mai bine in depasiri ?
    te contrazici singur
    Mereu superiori unui sat cu caini si oi

    Comment


    • Clar nu ne intelegem. in postul in care am zis ca ma face 16v ma refeream ca ma face la liniute, nu in reprize. si nu sunt "saracu". eu nu am jignit pe nimeni.multumesc de intelegere

      Comment


      • ....offf....destul de tare... inca mai sunt persoane care nu fac diferenta dintre liniute si reprize
        Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by csebalyn View Post
          Eu de exmplu as vrea sa vorbim despre doua masini in variante identice de echipare. prestige-ul cu airbaguri laterale e 10100 si ambitionul e 10900. la kissfm nu poti pune airbaguri laterale deci deja diferenta e de 800 euro, care la pretul carburantilor si diferenta dintre consumurile medii, iti permite sa mergi cateva zeci de mii de km. nu mai zic de diferenta dintre prestige benzina si prestige dci, care e si mai mare...
          iar darkside vad ca e printre putinii care intelege cum sta traba intre un motor supraalimentat si unul aspirat. daca aveti timp si chef si stiti ce sa faceti, luati graficele celor doua motoare, studiati rapoartele de transmisie in fiecare treapta, tineti cont de greutatile masinilor si vedi vedea ca in afara de senzatia ca dieselul trage mai bine nu-i mare diferenta. la benzinar te sperie probabil faptul ca motorul e mai turat, dar alea 800-1000 rpm in plus ca sa obtii acelasi timp la reprize la benzinar nu e prea mult. evident ca o turatie mai mare inseamna un consum ceva mai mare, iar aici dieselul e in avantaj.
          1. Nu eu am pus titlul acestui topic, deci eu compar motoarele nu si versiunea de echipare.
          2. Inteleg unde bati si te rog sa ma crezi ca daca motorul 1.6 16v se putea lua pe versiunea Laureate sau macar KissFM, acum probabil aveam aceasta motorizare.

          Iar pentru cei de mai sus care se tot cearta si umplu paginile cu "bazaconii": Toata lumea stie sau poate sa invete sa faca liniute, depasiri, sa tureze motorul, etc..., insa foarte putini sunt cei care vor sa stie sa conduca o masina si sa inteleaga scopul unei masini.
          Cele doua motorizari sunt reusite si ofera perfomante decente in orice situatie, iar pretul de achizitie le face alegerea potrivita pentru orice roman sau strain care are nevoie de un mijloc de transport propriu.
          Eu unul raman in continuare la DCI care ofera un plus de putere indiferent ca te afli in campie sau la munte si datorita consumului redus.

          Comment


          • Multumesc nr4 si sunt de acord cu tine. eu nu m-am certat cu nimeni, unora se pare ca nu prea le convin niste lucruri.

            Comment


            • Cum zice si csebalyn nu poti sa compari motor supraalimentat si unul aspirat, daca ii pui la benzina turbo , bate dieselu la fundul gol !
              eu am zis si imi sustin parerea , dieselu are cuplu mai bun si consuma mai putin si cam atat, in rest are -
              Last edited by Seba; 8 May 2008, 22:39.
              Mereu superiori unui sat cu caini si oi

              Comment


              • Scopul unei masini cu motor diesel este cuplul mai bun si consumul mai redus si atat, iar pentru Romania nu iti trebuie mai mult.
                Nu discut faza cu benzina turbo vs diesel(de care o fi el) la Logan pentru ca este chiar comica ideea, chiar de domeniul fantasticului.
                Probabil ca 1.6 16v are ceva ce in alte tari ar conta, pana ai ajunge la pompa... Dar inca suntem in Romania si probabil ca dupa 1 an "de ajuns la pompa" cu Loganelul in aceste conditii, nu vei mai fi atat de optimist.
                Pana la urma mai bine incercam cu totii sa conducem regulamentar, nu sa ne gandim doar la turbo si la "curu gol".
                Last edited by Seba; 8 May 2008, 22:39.

                Comment


                • Red Alin , vei fi uimit sa constati faptul ca 1,6 consuma mai putin decat 1,4 .

                  Razvan , tu nu vrei sa intelegi . La ce turatie ai tu cuplul maxim , 2500 - 2700 ? Dupa 3000 incepi sa te batai in scaun ca la vechile martoage de Dacii cand depaseai . La 16v de la 3000 in sus te rupe , nu este o exagerare faptul ca nu vei mai apuca sa-i vezi nici stopurile cand franeaza .
                  Priveste problema altfel : 16v are vit maxima superioara , atinge 100/h mai rapid . Cum poti tu dovedi ca dci-ul este superior , doar ca ai anumite senzatii in scaun ? Altceva , concret in afara de vorbe si impresii pt ca este masina ta si esti multumit de ea ai ?
                  Daca eu iti spun ca un dci ( 65 sau 75 ) nu m-a putut face in urcare pe pod si venea din spate cu viteza superioara mie ma crezi ? Tu spuneai mai sus parca ca nu ti-au stat benzinare in fata pe serpentine incarcat . Logic daca tinem cont de faptul ca nu toti mergem la fel de tare in curbe . Eu unul prefer un mers mai incet fara sa ma batai in masina in stanga si dreapta .

                  Te rog frumos , cand vrei sa mai sustii superioritatea dci-ului , afirma ceva concret , nu mai face acest gen de afirmatii care nu au nici o acoperire .

                  Nu stiu daca ai citi threadul diesel vs benzina , eu iti recomand sa o faci , astfel te vei lamuri in multe privinte .
                  Last edited by FLORIN77; 8 May 2008, 20:38.
                  B -X X - DDF x 2

                  :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                  Comment


                  • Hai ca deja imi racesc gura de pomana. nu stiu cand am facut eu afirmatii fara argumente, uite-te in ce am scris. nu, nu eu am zis ca nu stiu ce faceam pe serpentine si ca nu mi-a stat nimeni in fata. eu conduc prudent si folosesc puterea masinii numai atunci cand trebuie, nu sufar de sindromul "reisarilor". ceea ce am afirmat aici pe thread a fost modul in care se comporta un dci si modul in care se comporta un 16v in diferite situatii, nici vorba de liniute si alte tampenii.vad ca nu v-a convenit. numai bine

                    Comment


                    • Eu nu inteleg cum se face ca nu v-a-ti dat seama inca ca nu o sa ajungeti nicaieri cu certuri de genul... voi nu realizati ca thread-ul a fost deschis pentru ca o persoana vroia sa afle care ar fi alegerea cea mai buna dintre 1.6 16v si 1.5 dci si nu sa va contraziceti voi care e mai buna dintre motorizari....dupa preferinte...

                      cel putin asta cred eu... acum e la alegerea fiecaruia ce motoriza isi cumpara odata cu masina deci eu zic sa o lasa-ti balta ca oricum nu are rost...

                      diesel sau benzina... aceasta este intrebarea
                      Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by florin77 View Post
                        Red Alin , vei fi uimit sa constati faptul ca 1,6 consuma mai putin decat 1,4.
                        datele date de fabrica indica in felu urmator ( in oras)
                        1.4- 9.4l/100km
                        1.6- 9.7l/100km
                        1.6 16v-9.2l.100km

                        nr4 : daca te uiti cat ii diferenta de pret intre motorina si benzina , + ca pe una diesel dai mai mult ca pe una pe benzina si revizia la benzina o faci la 15.000 km , si la diesel o faci la 10.000 km , dupa un calcul logic la benzina faci 2 revizi pe cand la diesel 3
                        ceea ce rezulta de mai sus ca nu faci foarte mare economie
                        numa bine
                        Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                        Comment


                        • @Lucianitos : chiar asa sa fie si tot prefer 1,5 dci(ture mici,cuplu mare,consum redus si potential mult mai ridicat de marire a puterii)
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • Vad ca iar se ajunge la scandalul diesel vs benzina. oricum initiatorul topicului nu stie ce sa mai creada, asta daca nu si-a luat deja cumva alta masina.
                            ue as sugera sa terminam cu scandalul, iar daca nu putem veni cu chestii clare, doar cu senzatii, hai s-o lasam moale, da? Daca nu se indura nimeni pana in iunie, o sa fac eu testul la dealerul dacia intre dci85 si mpi105. nu liniute, ca e clar cine castiga, ci reprize.
                            cine- poate sa ne dea datele astea clar, gen tr 3: 40-80, tr 4: 60-100 si tr 5: 100-140 pt ambele motorizari o sa incheie discutia pt totdeauna. consumul si reviziile se stiu deja cat sunt si cat costa, toti bat moneda pe comportamentul dinamic. asa ca sa vina cineva cu datele clare si sa incheiem cu cearta.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Pai de ce la 16v 40-80 treapta a 3-a? In a 2-a se duce mai bine intre vitezele astea

                              Comment


                              • Stiti ce-am dedus eu pana acum din tot thread-ul asta?Nu care ar fi avantajele sau dezavantajele dintre DCI si MPI 1.6 16v, ci care este diferenta dintre un sofer si un pilot!Din pacate la capitolul Teoretica foarte putini stiu!...in rest numai aberatii!Eu tot nu inteleg si nu voi intelege niciodata cum o masina pe fisa careia scrie CLAR ca prinde 100km/h in aproximativ 10 secunde sa fie mai puturoasa decat una care prinde aceeasi viteza in 13 secunde!Unii habar n-au ce inseamna grafice, curbe cuplu-putere in raport cu turatia intr-o ANUMITA treapta!Cu tot respectul dar Thread-ul asta a fost pur si simplu macelarit!
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google