Merita sa cumperi un dCi 85 CP decat un 1.6 16v?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @razvan:Pt ca dci nu "pupa" 80 in a 2-a decat cu pistoanele pe capota?
    @darkside: inca o dovada de om cu capul pe umeri. sau un "incuiat" (caz in care suntem cel putin 2) care se incapataneaza sa creada in matematica invatata din clasa 1, ca 105>85...
    Last edited by Seba; 9 May 2008, 00:07.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Pai daca nu pupa in treapta a 2'a 80km/h ... sa mearga cu a 3'a. Asta e avantajul benzinarului. Pe accelerarile precizate de tine e clar ca va face dieselul. Cum sa mergi cu un 16v la 60 in treapta 4 ....

      Comment


      • @Lucianitos eu am consumu asta daca merg nervos cu ea....daca merg frumos imi ia 8 consum facut la pompa

        @Razzvan foarte bine mergi intra 4 a cu 60 la ora la 2000 de turatii....ce e asa de greu
        Last edited by dannyel87; 9 May 2008, 00:59.

        Comment


        • Am dat niste exemple, nu trebuie neaparat vitezele alea, dar le-am ales ca fiind viteze uzuale de deplasare cu treptele de viteza folosite de 90% dintre soferi. tu mergi numai cu a 3-a cu 60km/h? Si mai scoti consumul producatorului? 1.6_16v are aceeasi cutie cu 1.6mpi si daca ala mergea 60 in tr4 lejer, nu vad de ce n-ar merge 16v. oricum discutam aiurea pe topicul asta, am ajuns iar la diesel vs benzina, deci in cateva zile am senzatia ca se va cere si inchiderea acestui topic, ca iar ne certam in loc sa dm niste raspunsuri clare la o intrebare simpla.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Csebalyn is de acord cu tine , toti care au dci zic ca is mai bune ca benzinarele si invers , prevad o discutie fara infinit , din partea mea se poate INCHIDE
            numa bine
            Mereu superiori unui sat cu caini si oi

            Comment


            • Pentru cei care se tot leaga de intervalul de revizii benzina vs diesel (15.000km vs 10000km): 90% din posesorii de golan fac verificarea O DATA PE AN, deci chestia eu am 15000 fata de tine cu 10000 e un balon de sapun. Ambii mergem o data pe an sa o facem. Deci poti pune egal intre ele.
              Si mai o chestie: revizia la diesel nu e dubla fata de benzina cum sustinea un benzinar mai sus, e doar cu ceva mai mult. In schimb recuperezi la consum in oras ENORM (la mine se vede diferenta intre 2 plinuri pe luna la Clio (1.4) si unul la golan dCi...

              Comment


              • Am si eu o intrebare pt posesorii de 1.6 16 v:In ce treapta depasiti inafara localitatii?
                Ca la mine daca nu ii dau a4a si 4000 de otatii nu o ia cum vreau eu!!!
                E cam lenesa!!!!

                Comment


                • Depinde si ce viteza aia , de exemplu la mine daca am 70 si plec cu a 4-a , pleaca bine , daca ii dau a 3-a , fac asfaltu covor
                  Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                  Comment


                  • Originally posted by unsofer View Post
                    Pentru cei care se tot leaga de intervalul de revizii benzina vs diesel (15.000km vs 10000km): 90% din posesorii de golan fac verificarea O DATA PE AN, deci chestia eu am 15000 fata de tine cu 10000 e un balon de sapun. Ambii mergem o data pe an sa o facem. Deci poti pune egal intre ele.
                    Si mai o chestie: revizia la diesel nu e dubla fata de benzina cum sustinea un benzinar mai sus, e doar cu ceva mai mult. In schimb recuperezi la consum in oras ENORM (la mine se vede diferenta intre 2 plinuri pe luna la Clio (1.4) si unul la golan dCi...
                    A circulat un pdf, pe forum, in care era facuta o comparatie intre motorizarile de la logan, adevarat....nu erau cuprinse motrizarile 1.6 16v si nici 1.5dci, nici motorina nu era asa scumpa, la momentul acelui test, benzina era 3.52 Ron, iar motorina 3.63 Ron.....acum benzina este 3.88 Ron, iar motorina cred ca este in jur de 4.2 Ron....concluzia acelui pdf, era ca 1.5dci devenea rentabil abia de la 55.000Km. Am sa atasez si pdf-ul, si kiar daca preturile nu mai corespund, ideea pdf-ului ramane aceeasi....

                    Si vorba lui csebalyn 105HP > 85HP orice ai face, si oricum te-ai da peste cap, ramane la fel.

                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by Red_Alin View Post
                      Am si eu o intrebare pt posesorii de 1.6 16 v:In ce treapta depasiti inafara localitatii?
                      Ca la mine daca nu ii dau a4a si 4000 de otatii nu o ia cum vreau eu!!!
                      E cam lenesa!!!!
                      1.6 16v dezvolta cuplu maxim la 3750 RPM...ca sa fi in parametrii si sa beneficiezi de puterea motorului trebuie sa schimbi la cel 3750 RPM....asta nu inseamna ce e lenesha!
                      PS: Iti recomand, ca motor pe benzina, BMW Seria 3 Coupe, motor de 3 litri V6...defapt 2 motoare a cate 3 cilindri fiecare si care beneficiaza de cuplu maxim de la 1300 RPM si pana la 5000 RPM!...am impresia ca faci comparatia intre Logan si BMW daca spui ca si 1.6 16 v e lenesha
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • 1.6 16v da asa e e cam lenesa pana la 3500-4000 de ture dar e lenesa in comparatie cu ce? A da cu un disel care la 5000 de ture deja gafaie... dar daia e disel si trage de pe la 2000

                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by csebalyn View Post
                          @razvan:Pt ca dci nu "pupa" 80 in a 2-a decat cu pistoanele pe capota?
                          @darkside: inca o dovada de om cu capul pe umeri. sau un "incuiat" (caz in care suntem cel putin 2) care se incapataneaza sa creada in matematica invatata din clasa 1, ca 105>85...
                          zici ca dci-ul nu atinge 80km/h in treapta 2?
                          Un dci de 85CP iti zic eu ca atinge 80km/h in treapta II si 110km/h in treapta III.

                          Comment


                          • Originally posted by csebalyn View Post
                            Vad ca iar se ajunge la scandalul diesel vs benzina. oricum initiatorul topicului nu stie ce sa mai creada, asta daca nu si-a luat deja cumva alta masina.
                            Din profil se pare ca a ales Diesel-ul.
                            Acum sa vedem ce alegi tu.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • El o sa aleaga valvar... nu-i asa seba???

                              sigpic

                              Comment


                              • Da ce-mi plac threadurile astea ... de la mere ajungem la pere ... :-)

                                posesorii de dCi uita un lucru: un dCi are cuplu mare MAXIM dar nu tot timpul ci in reprize scurte (adica trebuie sa schimbi des sa te mentii in cuplu bun) pe cand un benzinar are cuplu mai mic dar il are la 90% din MAXIM pe aproape toata plaja de turatii (deci e constant in cuplu) si asta inseamna ca un diesel pierde mult din cauza curbei de cuplu (oscilatie de cuplu pe plaja de turatii), a schimbarii vitezei (ca sa fim seriosi nu schimbam ca la F1) si in plus are si acel "lag" (intarziere de accelerare) ...
                                DAR are un consum mic (din cauza ca schimba ma repede si nu sta in turatii mari);

                                sa nu mai vorbim de putere ca 105>85, cum zicea csebalyn mai sus, deci e clar ca cel cu putere mai mare ajunge mai repede la o anumita viteza si are si o viteza maxima mai mare (ambele in tr 5 la turatie mai mare decat cea de moment maxim incep sa se bazeze mai putin pe forta ci mai mult pe putere).

                                Deci fiecare cand si-a cumparat masina s-a uitat la ce l-a interesat mai mult. Eu am un 1.6MPI si cand am luat-o am vrut sa am o masina buna si in afara nu numai in oras (ptr consum)...

                                prin urmare dCi-istii sa o lase mai moale cu cuplul ca e mare dar degeaba e mare daca tine putin iar MPI-istii (inclusiv eu) sa o lase mai moale cu puterea ... ca ea COSTA :-)

                                hai sa nu ne mai certam fiecare are motorizarea care i se potriveste ... stiti vba aia : gusturile nu se discuta! ... ca in fond e vorba de gusturi aici ...

                                S.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google