daca traiai in germania merita dieselul(motorina de calitate), pentru romanica benzinaru'...
Merita sa cumperi un dCi 85 CP decat un 1.6 16v?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eu nu inteleg pe ce te bazezi cand afirmi ca isi amortizeaza investitia pe la 200-250 kkm? Sau ca schimbi de 2-3 ori injectoarele...
Am 3 cunoscuti cu dci de peste 100 kkm, fara nici o problema. Nici emotii la pornire. Nimic.
Am in jur de 30 dci-uri la serviciu, hamalite din greu, cu zeci si zeci de mii de km (cateva la aproape 150 kkm...), fara interventii la sistemul de alimentare... Nu contest acele cazuri particulare care s-au discutat, insa conteaza si niste "elemente" de intretinere si rulaj.
Vad ca e pus la zid zdravan acest motor. Bun de aruncat la gunoi, de pus la plug...
Sa revin la ideea topicului, desi probabil ca initiatorul si-a obtinut raspunsul...
Daca e genul de masina care circula predominant mai putin incarcata, sa zicem de familie, de oras, sa mearga mai mereu cu 2-3 persoane, bagaje in anumite limite si mai rar la capacitate maxima, atunci este foarte bun un mpi.
Daca, in schimb, e unul ce trebuie hamalit (asa cum are un prieten unul, de servici, trecut binisor de 100000 de km), incarcat la maxim cu oameni solizi, cu scule etc...atunci pica bine un dci (mai ales ca te ajuta cuplul in depasiri, catarat in urcusuri...).
Cand iti cumperi o asemenea masina (MCV) de gandesti la necesitatile tale, nu daca demareaza mai repede decat o alta. Si la necesitati ma gandesc la unele precum cele expuse mai sus, nu afirm ca unul e mai sus decat altul, dar sa nu aruncam anateme gratuite, va rog...Last edited by 77sky; 26 March 2009, 22:48.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
nu mai am ce zice 16V are mai multi cai dar 1.5 dci 85 cp are cuplu 200nm fata de 148 nm este o diferenta care se simte!!!! dupa parerea mea dci e mai rentabil fata de 16V !!!! plinul il fac la o luna daca nu mai mult de atat!!!! si apropo zici ca gafaie la 5000 dci da asa este pt ca acolo este limitat si benzinarul undeva la 6000-6500 dar dci la 3000 face ce face un 16V la 5000 deci concluzie ajuta cuplul mai ales in depasiri!! nu am nimic cu 16V deoarece eu doar am spus parerea 16V vs 1.5 dci 85 cp!!!! la viteza max 16V se duce cv mai repede dar dieselu are 80-140 mult mai repede il face!!!! mentionez ca nu am nimic cu 16V ca eu am boala de a tura masina ceea ce face un 16V dar spun dieselu are cuplu care repet ajuta mult!!!! pe autostrada soarelui sa dus cu 500-600 kg incarcat cu 4 persoane 177km/h cu aer conditiionat pornit a scos 6,3/100km un consum extraordinar!!!!! mentionez ca in extraurban a avut si 3,8l/100km ffffffoarte bun !!! si a aparut cv in fata ca se mai ducea si trecea de 177km/h !!! echiparea este prestige!!!!Last edited by LOGANUTZU; 30 March 2009, 11:36.
Comment
-
S-a mai spus de multe ori: Nu mai laudati "veleitatile" sportive ale motoarelor diesel pentru ca au nevoie de o TURBINA ca sa stea cot la cot cu un benzinar aspirat. Da, are rapoarte mai bune dar pica repede cuplul ala mare si te ia benzinarul din urma ca n-ai cutie DSG si pierzi timp la schimbatul vitezelor...asta ca se lauda Dci-ul pe parte sportiva: Nu are nici o treaba asta. Diesel-ul e bun ca are randament si consuma mai putin...in rest pret de achizitie mai mare, intretinere ceva mai scumpa si auxiliare care daca pica, tot la service ajungi. Ideea e ca se preteaza la carat si pe parte economica (firme sau persoane care circula mult) nu la sportivitateLast edited by darksid3; 30 March 2009, 12:44.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by LOGANUTZU View Postpe autostrada soarelui sa dus cu 500-600 kg incarcat cu 4 persoane 177km/h cu aer conditiionat pornit a scos 6,3/100km un consum extraordinar!!!!! mentionez ca in extraurban a avut si 3,8l/100km ffffffoarte bun !!! si a aparut cv in fata ca se mai ducea si trecea de 177km/h !!! echiparea este prestige!!!!
Comment
-
ala de 85 de cai face 40-140 muuult mai repede decat un 16v cand doarme ala cu 16v-ul sau incearca repriza astqa cu marsarierul. in tr3 16v-ul face 40-140 fara sa schimbi viteza. si trage dupa 3500, nu da in nas ca tractorul. dci-ul e bun la mers preponderent incarcat, acolo ajuta cuplul ala mare si doar pana la 3500rpm, ca dupa, super mega dci85are cuplu de 1.4mpi. si cutia mai lunga, deci are sanse reale sa faca un 16v cu 150Nm dupa 3700, mai mult pi loc pi loc pi loc. puneti mana pe un 16vm, dati-i fara sa va uitati la consum si-o sa va treaca filmele cu tractorasul sportiv. obisnuiti-va cu ideea ca turbina aia face tot la motorul dizal, fara turbina e un generator de fum si zgomot, nu un propulsor pt o masina de 1,2 tone.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
daca la logan ar fi fost sistemul de injectie bosh de pe laguna 2 era ceva.da asa cu delphinu trebe sa te rogi in fiecare seara ca sa nu pice un injector sau pompa de injectie si sa poti pleca a doua zi cu el.eu am un papuc care are 100 mii km si ma rog ca sa porneasca si maine.am fcut cateva drumuri de curand cu 16 v-ul din dotare si a inceput sa-mi placa motorul asta vrrrrrrrr pe la 3500-4000 ture unde e cel mai in putere.misto.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Ia sa puneti si voi turbina la 1.4 mpi sa vedem cit costa si cit va consuma dupa aceea.
Tare as vrea sa vad si eu pe strada ,pe autostrada sau pe oriunde astea cu benzina cum le alergati voi cu vitezele alea de 160-170-180 pe distante de ZECI de kilometri.Mai lasati-o naibii ca-i tractor ca-i asa sau ca-i nu stiu ce,de unde atita oftica(vezi doamne ca daca avea si benzinara turbo!!!!! Ei uite ca nu are ia puneti-va).
Comment
-
...un 1.4 cu turbo scoate cel putin 120 de cai. Asa pe discutii ipotetice ne intindem la infinit. Una e consumul si randamentul...alta e benzinarul...momentan numeri pe degetele de la o mana diesel-uri in competitii...si alea care sunt varf de gama si facute special pentru curse. Si performante si consum redus nu exista. Fiecare ia ce-i place si ce i se potriveste nevoilor, normal...pe mine, ca fost posesor de diesel nu m-a convins sa raman tot pe motorina. Acum v-as ruga sa ramanem pe marginea subiectului, fara teorie prea multa si copilarii.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment