Merita sa cumperi un dCi 85 CP decat un 1.6 16v?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seba eu nu am ci ,singura metoda de de a afla consumul a fost cea cu plinul facut.
    Vad ca la unii este mai mult,altii au scos chiar mai putin,deja ce sa mai spunempoate ca sint ceva diferente,si ma repet 16v este super motor am birjarit si eu citeva sute km cu un megan 2.

    Comment


    • pai noi aici vorbim doar daca se merita si de ce. desi mai toti am cazut am cazut de acord ca benzinarul se merita daca mergi putin, unii o tin pe-a lor ca dizalu consuma putin si merge tare, altii ca nu, benzinarul merge tare. in conditii normale de utilizare, chiar sunt ok ambele motoare. doar ca impresia mea e ca unii consuma mult prea putin fata de cum merg. valabil si la benzinari, care scot 5% cu 120 pana la urma, leu/km e ceea ce te intereseaza. in afara de consum, dizalul are putere la ture mici, unde e preponderent folosit in oras sau la mers lejer. ca dupa 90-100 bea si ala, si bea snesibil mai mult de 5% la 120...pt ca sa fim seriosi, majoritatea merg cu 110-120.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Hai Seba .. ca si tu cand bagi piciorul din 2700 3000 de ture pleaca imediat de sub tine ... simt eu la 1.4 dar la 1.6. Ca mai sunt persoane care merg cu a 5'a la 50km/h e altceva ...

        Daca mergi normal ... cu a 3'a la 50 60km/h ... n'ai nici'o problema...

        Comment


        • Un DCI 85CP ia la 110-120 intre 5,2 si 5,5 l/100 km (TESTAT) si un 1.6 16v tot la 110-120 ia intre 6 si 6,5 l/100 km (TESTAT). Asa ca aproximativ la aceeasi viteza nu e foarte mare economia facuta de diesel. Adevarul e ca fiecare isi ia motorizarea care-i place aceasta implicand atat avantajele si dezavantajele fiecarui tip de motor.
          @Seba - asta cu 5% la benzinar nu o cred nici eu (SF prea de tot)
          Last edited by Shaloo; 31 March 2009, 12:40.
          fara linkuri externe

          Comment


          • Eu in regim de mers ca si cu un benzinar, am scos o medie de 6% cu un Hdi 90 cp...la ~ 100 km/h aveam cam 5.5% consum mediu afisat iar cosumul instantaneu varia intre 5.5 si 9 % consum, asta pentru ca schimbam in depasiri la 4000 RPM. Una peste alta conteaza si stilul de condus al fiecaruia...la drum lung faci e economie de 6-7 lei / suta de km la un dieselar, iar in oras diferenta de consum este ceva mai mare in avantajul dieselului. Pe parte de sportivitate, asta insemnand condus extrem clar benzina are ultimul cuvant de spus dar pt cine isi ia diesel, argumentul solid e consumul...restul sunt impresii
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • eu am mai spus ieri parca, un dci pe 40-140 nu face 16v-ul decat daca benzinarul merge cu spatele, dar sa nu va uitati la consum. ieri se vorbea de performanta, azi se vorbeste de avantajul consumului. vreti-nu vreti depinde de fiecare cum conduce cat de mult ii renteaza dizalul sau polizorul. apropo, diferenta dintre dizal si benzina , in bani, dispare la 17-18000km/an, nu la 25000. tocmai ce-am refacut acum calculele ca ma uitam si eu la un dizal pe site-ul dacia. de la 20000 incepe sa renteza tractorasul, daca iti convine modul de conducere al dizalului.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Mie unu nu-mi convine...ajung repede in limitare cu diesel-ul
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Povesti.
                  La 407 hdi de 136 cp (1400 kg) la ~100 iese un maxim 5% media (cred ca am vreo 25-30000 km cu masina asta de la lucru si pot sa spun niste consumuri, am avut timp sa fac destule teste).
                  La 307 1.6 hdi 110 cp se multumeste cu 3,9-4% media , mers cu 100/h (exista si asa ceva la mine + doua microbuze 2.2 resp 2.8 hdi).

                  La 120/h constant ia 1.6 16V 6,5% cand ma fac eu popa (bate spre 7% cu incredere).

                  Una peste alta o trageti pe cur rau de tot.
                  Indiferent de regimul de mers (sa mergi in forja cu ambele) diferentele de consum sunt mari.
                  E inuman sa vezi dupa ce ai mers numai in forja un 7,5% consum la dizal (hdi 136 cp) si la un 1.4 sau 1.6 mult mai mic si amarat un ''increzator'' 9-9,5%.

                  Daca alt atu nu exista din cauza veleitatilor de pilot de raliu, atunci avantajul consumului macar lasati-l in pace, ca e din alt film.
                  Am spus si repet, dati-va mai mult cu dizalurile si apoi faceti afirmatii, postati date adevarate, nu rotunjite si mesterite dupa bunul plac, sunt si altii care citesc p-aci si vad numai date eronate.
                  Last edited by Octavian; 31 March 2009, 14:41.

                  Comment


                  • Ok, data viitoare fac poze ;)
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • bah tavi, eu am scos 9.5-10% cu 16v-ul in afara. forja, nu gluma. poti sa faci ce vrei cu 1.4-le, ca la medie de 9% nu se compara cu 16v. ca senzatie si raspuns, ma refer. resita-sannicolau intr-o ora si un pic. bocsa-timisoara sau timisoara-bocsa 35 de minute. crede-ma ca sub 160 n-a mers masina, am "raschetat" tot de la resita la sannicolau si inapoi la timisoara. dci cu i rosu se caca pe el sa se tina pe cateva sute de metri si asta in conditiile in care am plecat in depasire din spatele lui. mai lasa-ma cu tractoarele alea, ca-n afara de economie nu au cu ce sa se laude dupa 3500rpm. si nici aia nu-i bas 7% la 200km/h, f***-i mama lui de fumegatoare! fara suparare pt dizelari, e ok masina, dar nu pt mers blana. pt mers blana, polizor rulez, atata timp cat nu va uitati la consum. si tavi, aia cu 4% consum mediu la 100km/h, chiar imi vine greu s-o cred, oricat as incerca. nu-s io fan dizal, dar nici maniac cu benzina. am condus de ambele, 2 ani am facut naveta cu dizal de la timisoara la arad, si nu cu loganul, cu megane-ul. rupe, da, pana la 3000-3500 de ture, dar megane-ul are 6 trepte, scurte ca dracu si a 6-a lunga cat un week end. oricand as da un logan 16v pe un megane 1.9dci; la logan e cu totul altfel, ala nu are asa senzatii, chit ca-i mai usor. nu se compara, dci85 merge comparativ cu 16v dar nu dupa 140. daca iti place sa mergi tare, sa ai 130 si sa vrei sa depasesti, parca nu-ti iei dci85 decat daca-l remapezi. vrei senzatii, platesti. ori benzina in plus la 16v ori remapare si motorina la dizal.
                      Last edited by Seba; 31 March 2009, 15:01.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • eu am mers roman -iasi cu tigaia si am avut o viteza medie de 97 km si am mers preponderent 120-140 am prins si 160 pe alocuri si am avut mediu 6,7.asta la intors ca la dus am avut 5,9 cu 3 insi in masina maxim 120 km.data viitoare filmez un drum roman-iasi ca sa nu mai fie discutii.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • Originally posted by Seba View Post
                          mai lasati-l dracu' ca acusi merge cu aer...n-am vazut nici la streulea nici la altii cu dci sa meraga 100km/h si sa aiba consum sub 4. la 80 arata 3.9, la 100 avea in jur de 4.5 si chiar un pic mai mult. ori 1.6mpi consuma 5.5 -6 la 100.
                          confirm cele spuse de seba, nu prea am vazut 4% la 100km/h pe dci-ul meu.
                          mai trebuia sa precizezi ca eram 4 persoane in masina.
                          aveam lipsa doar fetele de pe usi

                          si ca sa fiu ontopic:
                          nu's vitezoman, 130km/h maxim. sunt nebun si ii dau in gura pana la acea viteza. adica am ajuns la aceasi concluzie cu Seba
                          deci nu ma avantajeaza deloc un polizor fie el si 16V. daca am greutate in masina, trebuie sa o tin in turatii ca sa am putere, unde un tractor nu are asemenea probleme. adevarat, sunt rare aceste situatii.
                          si din vorba'n vorba ati adus din nou in discutie motorina vs benzina
                          Last edited by crististreulea; 31 March 2009, 15:40.
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • pai daca e dci vs 16 v nu e clar ca tot la diesel vs benzina se ajunge.diferentierea intre ele se face prea putin prin performante sportive asa ca singura diferenta notabila ramane consumul unde dci iese invingator.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • daca tot nu va vine sa credeti consum de 4% ce ziceti de 3,8?Oradea-Debrecen 3,8 % consum la intrare in debrecen(era 3,7 da i-am dat talpa si pana l-am pozat s-o facut 3,8) mers constant 80-90 max 100km/h.si am 1,5dci cu 70cai si 20 de magari bagati la gramada,benzina merita pentru cine vrea viteza mare de la 130-140 incolo,dar n-as dieselul(cu al sau cuplu de vre-o 210 nm cat am acuma) pe benzinar 1.6,16v,plus ca...la condus sportiv sa zic prin oras mai mult de 6,5 nu consuma nici batuta am fugarit-o intr-o zi dupa ce am alimentat proaspat de la omv cu motorina smechera si am ajuns la 7 dar mai avea un pic si-si dadea duhu saraca ca schimbam numai in rosu
                              http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                              Comment


                              • ei, asa merge, la 80-90 si pe alocuri sa ai 3.8%, aia da, se poate. cam asa arata si la streulea instantul 3.8-3.9 la 80. cu 4 in masina, ce-i drept, dar si pe drum drept. asta odata ce s-a ajuns la viteza aia, acolo s-a stabilizat consumul. la 120 pe ceas am vazut si la dizal undeva spre 6%.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google