Merita sa cumperi un dCi 85 CP decat un 1.6 16v?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine zici Seba. Eu cu 1,5 de 70 de cai, pe autostrada Szeged - Budapesta, 140 km/h constant cu 5 persoane fara bagaje extra am avut consum cam 6,5-6,7%.

    Extrema a fost 4,1% cu 90 km/h constant dar am avut 360 kg in spate. (Arad - Savarsin - Lugoj). (fara AC)
    Last edited by MAVERICK_SS; 31 March 2009, 17:28.
    sigpic

    Comment


    • Si daca n-ai fi avut cele 360 kg suplimente ai fi avut max 3,8%, valabil si pt Streulea, are a avut 4 persoane in masina.
      Voi nu vreti in ruptu capului sa credeti ca dci-ul atata consuma la ~100/h, adica 4% (gol).
      Se confirma si de la proprietari treaba asta, dar nu credeti, ca nu se poate

      PS: va spun eu...mai mergeti cu dizaluri si mai discutam.

      PPS: Seba, cara-te cu un dci 85 cp la 130 si baga talpa in el sa vezi daca se duce sau nu, iti spun eu ca se duce bine.
      La 1.6 16V daca nu retrogradezi te dovedeste , retrogradezi esti mai tare ca el, NU esti racheta, daca mai exista si remapare la dci nu stiu care pe care la depasiri.
      Last edited by Octavian; 31 March 2009, 20:14.

      Comment


      • Eu unul as alege 1,6 16 v-ul,ca parca vad prea multe dieseluri de 65 cp,cu I rosu sau colorat cu carioca si folie de prestige

        Comment


        • ...lasa ca am vazut Mpi-uri colorate, mai nou
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • tav,osa-mi iau dizal probabil, dar daca nu iese cum zici tu la drive test, te iau o tura si te dau peste cap cu el, fi-i-ar consumu de ras eu cred ca tu nu ai incercat sa dai talpa la16v la 140 sa vezi cum se duce. poate merge dizalul ma tare primii 20km/h, apoi? la o depasire din scurt, da, trebuie sa retrogradezi cu benzinarul,dar daca vrei sa depasesti 2-3 masini dintr-un foc nu-ti ajung vitezele la dizal...tocmai ti-am zis cum nu s-a tinut dci-ul pe repriza dupa 16v. te face in panta daca esti incarcat. si da, un dci resoftat, face 16v clar pe reprize. dar revin, cascadori cu dci85 am vazut destui si s-au desumflat rapid,desi in prima faza cand vedeau 16v radeau cand ii depaseam si apoi depaseau ei. pe astia nu-i sufar care vor doar sa arate ca ei au dizal si la astia trebuie sa le aati unde le e locul chiar daca pt asta consumi 15%. la mers normal, nu e diferenta intre masini si totulse reduce la leu/km pana la urma.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Originally posted by Seba View Post
              de la 20000 incepe sa renteza tractorasul, daca iti convine modul de conducere al dizalului.
              eu am facut un calcul simplu doar cu consumul mediu si diferenta de pret la achizitie (Prestige 16v si Prestige 1.5dCi 85) si abia dupa ~50.000KM amortizezi ... daca mai e sa punem si costurile de intretinere ...


              S.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • Prestige 16v = 40687 Ron.
                Prestige dci85 = 45587 Ron.
                Deci diferanta de pret dintre ele = 51000 ,bani ce trebuiesc amortizati din consumul de carburant.
                16v, are consumul mediu de 7.1L/100km.
                Dci85, are consumul mediu de 4.6L/100km.
                Deci cu Dci faci economie de 2.5L/100km, rezultand e economie de 8.75 ron/100km.
                Acei 51000 ron, se vor amortiza in aproximativ 60 000 km.
                Nu am pus la socoteala reviziile, care sunt mai dese, si pe alocuri mai scumpe.
                Daca le punem la socoteala si pe acestea, sa spunem ca in 70000km, dci se amortizeaza.

                Comment


                • eu zic benzinar forever..............
                  sigpic #

                  Comment


                  • Originally posted by Cezar View Post
                    Prestige 16v = 40687 Ron.
                    Prestige dci85 = 45587 Ron.
                    Deci diferanta de pret dintre ele = 51000 ,bani ce trebuiesc amortizati din consumul de carburant.
                    16v, are consumul mediu de 7.1L/100km.
                    Dci85, are consumul mediu de 4.6L/100km.
                    Deci cu Dci faci economie de 2.5L/100km, rezultand e economie de 8.75 ron/100km.
                    Acei 51000 ron, se vor amortiza in aproximativ 60 000 km.
                    Nu am pus la socoteala reviziile, care sunt mai dese, si pe alocuri mai scumpe.
                    Daca le punem la socoteala si pe acestea, sa spunem ca in 70000km, dci se amortizeaza.
                    "diferenta de pret 5100 RON" sa nu se sperie lumea pe aici :P

                    si daca luam 75% urban si 25% extraurban ajungem la ~43000KM pentru a amortiza doar diferenta de pret la achizitie prin consum.

                    S.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Resoftarea la dci este 300 de lei iar la 16v este 150 de lei .
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        tav,osa-mi iau dizal probabil, dar daca nu iese cum zici tu la drive test, te iau o tura si te dau peste cap cu el, fi-i-ar consumu de ras eu cred ca tu nu ai incercat sa dai talpa la16v la 140 sa vezi cum se duce. poate merge dizalul ma tare primii 20km/h, apoi? la o depasire din scurt...................
                        La 140/h bagat talpa tot ce are in jur de ~100 cp nu ma impresioneaza sincer ))
                        Asa spui de parca ar avea 150 cp sub capota plus ca vorbim deja de viteze de autostrada sau de viteze atribuite altor masini (la siguranta ma refer).
                        Hai sa vedem pe intervalu 100-140 cum se duc amandoua (asta pt ca asa ne apropiem de un condus normal spre sportiv,fara veleitati de Schumacher) daca nu retrogradezi te manca dizalu cu toate cele 16 valve ale tale.

                        PS: tu crezi ca io ma mai urc cu tine in masina ??? No way!

                        Comment


                        • Auziti...dar pana la urma ce si-o fi luat initiatorul thread-ului...ca a trecut mai mult de un an de cand a deschis acest topic
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___30 View Post

                            Hai sa vedem pe intervalu 100-140 cum se duc amandoua (asta pt ca asa ne apropiem de un condus normal spre sportiv,fara veleitati de Schumacher) daca nu retrogradezi te manca dizalu cu toate cele 16 valve ale tale.
                            Daca 16v'ul sta in treapta 3 ... nu o sa miste deceiul. In treapta 4 ii ia un avans dci'ul dupa care 1.6 16v vine dupa el ....

                            Dar cei cu ideile astea... sa nu retrogradezi etc ... fiecare conduce cum poate.

                            Comment


                            • pai trebe musai sa ne ajustam stilul la curba de cuplu a dizalului , ca sa vedem ca ne e superior. de ce nu conduc dizalarii in 6000rm? pt ca oricand 105>85, de aia...am spus clar si cred ca nici nu o sa ma mai agit pe tema asta, daca tii benzinarul in ture, te pisi pe cuplul ala imens de la dizal la 2000rpm.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Concret, daca e sa fim obiectivi, conform parametrilor dinamici masurati pe 9 sateliti de catre cei de la "Automobile", dieselul pare sa fie mai bun.Ma refer aici la demaraj, elasticitate, reprize depasire deci, parametrii care conteaza cu adevarat.Faptul ca poti atinge viteze mai mari cu 1,6 16v(datorita puterii mai mari) este un amanunt care nu prea mai conteaza deoarece nu cred ca merge nimeni cu viteze de croaziera de peste 160km/h(e gurmand rau la vitezele astea) cu Loganul, in schimb toata lumea vrea sa depaseasca mai repede si sa aibe un demaraj bun in situatiile care o impun.
                                Last edited by Cromatic; 1 April 2009, 10:42.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google