If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Lasa-i octave ca practica spune ceva iar calculele stiintifice spun altceva,dar a naibii realitate dovedeste ca amindoua sunt cam acelasi drac doar ca una consuma mai mult iar alta este mai zgomotoasa,per ansamblu super ambele.
Una trage de 'ti rupe fundu' cu un sunet "orgasmic" ... iar cealalta doar consuma mai putin / tragand mai prost.
@Cromatic pura coincidenta ... daca stau la munte nu trebuie sa'mi iau diesel
@Tavi pai luai diesel si tot nu ramaneau de bere :P ca ii dadeai la achizitie ...
De fiecare data mi se intampla cand am un dCi in fata...si ajungem in depasire pe la 110-120 ... de acolo in sus URC pe el ......
S
Am doua intrebari:
1. cat de sus te duci dupa 120 si cat de liniar
2. ai condus dci-ul fara complexe de "diesel", adica si la turatii mari?
Mie mi se intampla pe autostrada sa "imping" MASINI la 160-170? Gandeste-te ca poate nu toti vor sa fuga mai sus de 120, din cauza de gume, experienta, cunostiinte despre siguranta masinii, etc...
baqh tavi, tu esti gica-contra. de ce sa limitez benzinarul la 5000? esti dus? la ce dracu am 6500rpm la dispozitie, ca sa ma iau pe plaja de ture a dizalului? am 105 cai la 5800 si tu-mi zici sa ma limitez la 5000, ca sa nu se invarta prea tare. da-o dracu, ca deja tu tii cu ursu...ala dupa 3500 e lesinat, se tureaza greu deja, scoate fum si tacane. lasa-l dracu, ca nu unu au incercat sa faca 16v-ul cand au vazut ca-i alearga un logan benzinar. si da, pt cascadorii astia cu ciuda pe 16v merita sa consumi si 13% numai sa-i dai "mumu" la tractor trage si ala 160-170 daca se incoarda, dar acolo se gata tarlaua. ti-a dat o masina pe repriza scurta de depasire si dupa, gata spectacolul...
hai ca nu mai are rost discutia, deja ajungem sa ne certam pt placerea fiecaruia, ca ambele amsini sunt ok pt alt stil de condus. nu mai stiu cne a inceput cu depasirea la limita si cu alea, fiecare isi ia ce vrea si ce-i iese mai bine. inclusiv eu ma uit la dizale, dar numai prin prisma consumului. in rest nu-mi place, probabil ca atunci cand l-am condus ma asteptam la mult mai multe pot ca prea il laudau toti. valabil si la 16v
Daca turezi benzinaru numai pana in 5000 nu faci dizalu.
Asta ca idee, pt ca vad ca tot aici batem total aiurea ''cine pe cine dovedeste''.
Lasa tabelele, ia un dizal 85 cp si un 1.6 16V baga-le la demaraje, limiteaza benzinaru la 5000 si lasa dizalu ''in voie'' si vezi ce se intampla.
PS: nu pot sa uit liniuta intre Streulea cu tractorasu lui de 65 cp remapat doar si 1.6 16V, a pierdut doar la cativa metri, nu masini distanta. Asta tot ca idee pt tampenia asta cine pe cine face.
Asa ca daca limitezi benzina in 5000 rpm...not a chance.
LE: a da, si mai un exemplu, cu un 1.6 mpi pe serpentine si ceva deal, abia daca te poti tine dupa un dci de 65 sau 70 cp, de un dci 85 cp cred ca-l pierzi. Eu am patit-o si cred ca si altii (la deal m-a dovedit).
hai sa-l limitam la 5000 ...da ii punem si turbo ca la diesel ?ca sa fie egale nu de alta...sau punem dieselul fara turbina ?
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
\
PS: nu pot sa uit liniuta intre Streulea cu tractorasu lui de 65 cp remapat doar si 1.6 16V, a pierdut doar la cativa metri, nu masini distanta. Asta tot ca idee pt tampenia asta cine pe cine face.
1.6 16v 0-1000m 31,90s
1.5 dci85 0-1000m 35,00s
nici ca nu e diferenta ... 3 sec inseamna mult; dupa 1000m deja ajungi la 160Km/h cred ... :P
acum am ajuns sa limitam rpm-ul la benzinar ... maine ce facem ? il scoatem din viteza ? numa asa ca poate poate ...
fiecare isi cumpara ce-si permite si ce-i place ...
pt ultimii doi cu diesel, care au postat dupa mine: nu la voi ma refeream; in mod cert. am spus ca doar la aia care se incoarda cand vad un benzinar depasindu-i, pt aia da, ma pis pe el consum cand ma apuca. deobicei nu ma apuca, dar am si eu momentele mele de blackout. intamplator sau nu, consumul e argumentul suprem al dizalarilor si topspeedu e al polizoristilor
oricum noi ajungem sa ne certam degeaba, cred ca v-ati dat seama deja...hai s-o lasam dracului, ca nu ne ajuta la nimic. eu imi cer scuze daca am jignit pe cineva prin postul repsectiv, desi nu a fost cu intentie, cel putin nu asupra celor care merg decent atata cu benzol cat si cu pacurina.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
@ silviu
De ce nu ne spui 0-1000m la un dci 85(+20)? Ca doar are aceeasi putere cu 1.6 16V.
pentru cei care nu va multumeste consumul de benzinar si optati pentru diesel din cauza consumului,dar si pentru cei care nu va place dieselul dar il aveti pentru consum redus ... va recomand cu caldura 1.4 GPL
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
seba, nu stiu ce zici tu de incordarea tractoristilor, dar mie mi se pare ca cei mai incordati sunt cei cu 1.6 16V in general, si indeosebi cei cu MCV. Eu umblu cu diverse masini (inclusiv benzina) si pot aprecia de pe diverse scaune si caroserii acest aspect. Si a-propos de condus pe sosea, orice masina cu o putere rezonabila condusa competitiv se "pi.." pe multe "scule" conduse cu fundu'. Dar repet in cadrul problemei topicului, oricand aleg dieselul pentru deplasari in Romania.
@ silviu
De ce nu ne spui 0-1000m la un dci 85(+20)? Ca doar are aceeasi putere cu 1.6 16V.
1. ptr ca nu am cifrele (dar probabil are cat un 1.6MPI ... oricum este < decat la 1.6 16V; si asta comparativ de la alte modele la care la aceeasi putere benzinar si diesel ... benzinarul are mai mare si 0-100Km/h si 0-1000m)
2. ptr ca se discuta 1.6 16v vs dci85 (parca ne-am pus de acord ca dci105 e mai bun in comparatie 1.6 16v in aceleasi conditii de treapta/viteza ... )
Dar oricum discutia este irelevanta ... ambele sunt bune cum la fel ambele sunt slabe in anumite conditii ... depinde de gustul fiecaruia ...
S.
I have no special talent. I am only passionately curious.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment