Merita sa cumperi un dCi 85 CP decat un 1.6 16v?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by darksid3 View Post
    Poti sa cauti si pe alte forumuri sa vezi cam cat consuma un A6 2.5 Tdi hidramat, tractiune integrala. ............
    PS: De Paste plec in Grecia cu dieselul, o sa revin atunci cu cifre
    Las-o naiba de treaba ajungem acum la 2.5 tedei si tractiune integrala, ce naiba de legatura are asta cu ce am spus eu??
    Am spus de un dizal de 2L ~130-140 cp fara tractiune integrala.

    Silviu: eu nu scot date din burta.
    Si nu spun ''da dar'' , spun gresca pt ca aruncati pe forum numai date eronate, in necunostinta de cauza.
    Da, multi care posteaza aici nu prea au condus dizal, au tras cateva ture si-si dau cu parerea.
    Daca tu nu poti sa crezi ca un dizal de 2 litri la 130/h poate scoate un consum mai mic sau la fel decat un 1.5 dci e treaba ta.
    La 170 spre exemplu consuma mai putin ca un dci, daca te gandesti bine ai sa gasesti explicatia.

    Comment


    • Eu unu' nu stiu sa conduc un diesel. Am mers cu un dci o saptamana prin Bucuresti, un drum de Constanta, unul de Galati si unul de Oradea. Cand am spus la lume ce consum am avut au zis ca sunt eu benzinar convins si vreau sa pun diesel-ul intr-o lumina proasta. Asa ca nu stiu daca vreodata imi voi lua un diesel pentru ca pe mine unu' nu ma avantajeaza nici la consum si nici la ce vreau eu de la o masina.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Intervin si eu cu o mica precizare : Versiunea 1,5 dci de 85 de CP este destinată în mod clar celor ce doresc un consum scăzut. Performanţele obţinute în plaja de turaţie 2000-4000 rpm sunt asemănătoare celor de la benzinarul cu 16v turat între 3000 şi 5000, dar acesta mai are încă 1500 rpm la dispoziţie unde işi arată cei aproape 20 de CP în plus.
        Deci tot 1.6 16v rulez !
        sigpic

        Comment


        • @unsofer: daca astia cu benzinarul ajung sa recunoasca faptul ca in anumite conditii dizalul renteaza si vine cate unul cu "dizal rulez in orice conditii", nu inseamna ca suntem dusi cu vaca pe conducta? pe de alta parte, nu mi-a iesit ironia. o fi mare bai?
          @bad-wolf: ai uitat sa spui totusi ca dizalul la 2500rpm consuma mai putin decat benzinarul la 4500. si asta-i drept, pana la urma...idee e ca nici ala cu turbina nu-i chiar avion, doar consuma mai putin. mai ales in oras si la turatii mici spre medii, unde il folosesti in mod uzual.
          Last edited by Seba; 2 April 2009, 11:18.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Cine a spus ca dizel rullz??? E doar perpeptia benzinarilor caposi care nu pot vedea altceva in ochi.
            Voi nu vreti sa recunoasteti aspectele pozitive la dizal, asta e treaba.

            Comment


            • Am zis ca-s offtopic )) dar spre deosebire de diesel 2.5 L, , cu un benzinar Hemi cu cuplu ca de tractor diesel 5.7 L aveam 13-15% consum in Bucuresti, mers relaxat chiar si bara la bara....si cu un raport putere/greutate de 4-5 kg / cal putere ...deci se poate si la benzina daca vrei, subiectiv vorbind.
              Da, normal ca 407 are indicele de aerodinamica mai bun si nici nu omori motorul la viteza aia plus cutia de viteze. Din ce am observat cam aia e limita pentru un diesel sa fie foarte economic, aproximativ 2L motorul.Ce depaseste incepe sa pape basca se baga motoare de la 2L in sus pe masini ce ajung la aproape 2 tone, unele chiar depasesc..normal ca un benzinar ar consuma si mai mult in aceleasi conditii. Eu vreau sa spun altceva, ca oricat de mult despicam noi firul in 4 aici, mereu diferenta de consum va fi in medie 30 % mai mica la diesel...asta strict la consum. Economic vorbind treaba se complica si treburile nu mai stau asa roz...cat despre ce-i place fiecaruia, asta e cu totul altceva si nu ar avea rost sa mai aducem argumente obiective cand fiecare ia ce-i place
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • tavi, sa ma scuzi acum, dar iai medicamente? sper ca nu te superi. iar cine nu stie cum ma inteleg eu cu tavi, il rog sa nu se bage in discutie. nu ne jignim si chiar daca ne-am injura, nu se supara nici unul dintre noi...
                revenind, tavi: cine nu vrea sa recunoasca ce? au fost combatute consumurile infim de mici la mers sportiv si performantele exagerate cu consum infim de mic. la mers uzual, toti am fost de acord cu avantajul dizalului cu mentiunea ca trebuie sa faci ceva kilometrii, nu s-o tii in garaj si sa te lauzi ca ai dizal. care e problema pana la urma?
                Last edited by Seba; 2 April 2009, 11:24.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Chiar sunt curios ce masina si-a luat pana la urma userul care a deschis thread-ul. Eu sincer nu cred ca a mai citit pe aici dupa primele 2 pagini. Sincer cred ca a avut dureri de cap, la ce discutii sunt aici.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • La toate afirmatiile facute de mine (reale) am fost comabatut cu aberatii.
                    Oricum, va las sa va laudati benzinaru rullz ''ca fac, ca dreg, ca-s mai tare la forja, ca car ca mar''.
                    Mergeti fratilor la raliu si scoateti-va pistoanele prin capota.
                    Ce am avut eu de spus nu avea legatura cu treaba asta, dar tot aici ati batut, la raliu si care e mai tare, apoi ca '''nu poate consuma atata'' dovada ca n-ati mers cu dizaluri si faceti afirmatii si presupuneri pe calcule culese nu stiu de unde. Si nu numai ca n-ati mers cu dizalu, dar nici nu prea ati vazut prea multe dizaluri puse la treaba.

                    Stima si spor la aberatii.

                    Comment


                    • Ca tot vb si de alte masini, hai sa revin si eu cu consumuri pt cateva alte motoare.
                      1. Totoia land cruiser 3.0 tdi, 120 cai, are consum in oras 16, afara 10. ( desi nu cred ca poate fi relevant pt acest topic).
                      2. Super masina nemteasca audi a4, cu motor de 1.9 tdi 100 cai, are consum in oras de 8%. In afara de 4.5 la 90 km/h, la 120km/h, 6.5.
                      3. Dodge charger , 3.5 v6 250 cai, CVT, are consum in oras de 16, afara de 8-9.
                      Si ca sa revin la topic: lasati calculele, conduceti masina, si va luati ce va place.
                      Cum spuneau si ceilalti: dci se amortizeaza pe la 50000km.
                      Iar daca iti place sa vezi consum redus afisat pe bord, si sa nu treci de 3000 rpm, cum spunea un coleg, atunci diesel este varianta cea mai buna.

                      Comment


                      • Eu unu o sa postez filmele pe forum cu ce afiseaza CB-ul unui dieselar in diverse ipostaze...acum nu combat ce spui tu pt. ca n-am mers cu acelasi tip de masina. N-are rost sa bat campii, dar cel mai bine am sa fac filmele alea la prima ocazie.

                        @vitriol: Bun venit in jungla
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Originally posted by Octavian___30 View Post
                          Voi nu vreti sa recunoasteti aspectele pozitive la dizal, asta e treaba.
                          Care aspecte domne ? Zi'mi un aspect in afara de consum care avantajeaza diesel'ul ....!!! Ia'le la rand cu liniute ...

                          Comment


                          • - elasticitate in depasiri scurte.
                            - efect psihic benefic in timp de criza ( consumul acela f redus).
                            - nu trebuie sa depasesti 3000 rpm, caci dupa aceasta valoare, motorul se uzeaza.
                            Mai mult de atat, eu unul nu imi dau seama....

                            Comment


                            • Elasticitate in depasiri scurte? ... ia sa retrogradez si eu in 4.000 rpm ... sa vezi ce elastica e ... Mai ales cu treapta 3 .. cand ii dau de la 70 pana la 130 140 ...

                              Comment


                              • N-ai inteles ca dupa 3000 rpm, se uzeaza motorul?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google