Aoleu ... deci am un motor uzat .... :-s ...
Merita sa cumperi un dCi 85 CP decat un 1.6 16v?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Intradevar cei care au benzina ma fac la demaraj dar sincer nu ma intereseaza foarte tare.
E mai bine cu dci-ul la drum intins cand ii faci plinul te duci pana la mare te plimbi pe acolo si te si intorci.
De exemplu: eu am mers cu al meu dci pana la Bazna langa Medias nu mai stiu cati km sunt am fost patru in masina cu portbagajul full si am facut plinul in Bucuresti am mers pana acolo m-am plimbat pe acolo m-am intors si mai aveam motorina.
Impreuna cu mine au mers alti patru prieteni cu un Astra 1.6 16V incarcatura la fel si cand am ajuns acolo ei mai aveau un sfert de rezervor deci au facut 2 plinuri pentru acelasi drum.
Plus ca cel cu benzina a cam fortat-o pe serpentine se dealuri sa se tina dupa mine.
Eu mai mult de 3000 rpm nu a fost necesar sa o fortez.
Alt plus la dci este cuplu mai mare decat la benzina la turatii mai joase.sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL
Comment
-
Corect, insa si dieselul tinand cont ca are puterea maxima undeva la 4000, daca o duci in 3000 "o fortezi" precum un benzinar la 4000-5000, cand are puterea maxima la 6000.
Oare mai poate fi vb de fortare?
Si da, ai dreptate, se conduce mult mai usor pe serpentine, si consuma mult mai putin.
De fapt astea sunt atuurile.
Comment
-
cum bine puncta SDP ai avantaj la autonomie cu un singur plin.
pe partea cu economia la pompa facusem si eu un calcul mai demult si ma avantaja dintr-un singur motiv : alimentez numai la canistra ;) .vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
Ca şi liniuţă orizontală, sau minus: Este adevărat că „frecuşul” prin oraş dăunează mai mult sănătăţii domnului Rudolf Diesel decât domnului Nicolaus Otto?
NA: „frecuş” = plimbărică prin oraş de colo-colo cu niscaiva porniri-opriri destul de repetate…
Comment
-
Toata lumea vb de cuplu, insa cuplu la turatia x, nu te ajuta f mult, ci doar pt mentinerea constanta a sarcinii la care este supus.
Luati curbele de cuplu, si cine se pricepe ( eu nu), sa faca media curbei de cuplu, caci degeaba ai cuplu de 200 la 1900 rpm, daca dupa aceste rpm, cuplu scade drastic.
16 v are 90% din cuplul de 150 de la 2000 rpm, si isi pastreaza valoarea relativ constanta.
Cu alte cuvinte, t-d e impresionant datorita cocoasei de cuplu.
Cine se pricepe la calculat, are o bere virtuala de mine.
Comment
-
hai sa ne limitam la loganurile stock 16v si dci85. cum era de asteptat, topicul a degenerat in vestitul dizal vs benzol...
@tavi. ai uitat un lucru. tsi-ul il are de la 1800 la 4500rpm constant, apoi incepe sa pice usor catre 6000rpm. la dizal s-a gatat cu joaca la 4500 si cuplul ala mare il are pana la 2500. asta apropo de curbe du cuplu si de putere. Newtonmetrul, turatia si calul putere sunt intr-o relatie matematica nu exista unul fara altul. degeaba ai 2000nm la 1500rpm si la 4000 ai 50Nm, ca tot nu ai putere. decat acolo jos, unde cuplul compenseaza lipsa turelor. ce e asa de greu de priceput? de aia dci85 are 85 de cai la 4000rpm, ca nu mai are decat juma'te din cuplul de la 2000rpm, altfel ar avea peste 100 de cai. de aia benzinarul cu cuplu de 150Nm are 105cai, ca poate tine peste 120Nm pana pe la 5500rpm. de aia n-are ursul coada si ne certam aiurea...Last edited by Seba; 2 April 2009, 15:23.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pai asta rezulta oricum ai discuta, pt ca se face comparatie intre motorizari, logic.
Atata timp cat fiecare o tine mortis pe a lui si se dau date eronate, mai ales ca inevitabil intra in discutie vesnica tampenie ''cine pe cine face'' ''ca dau io tr III si dus am fost''.....n-are rost.
Comment
-
octavian eu am diesel. nu cred ca se poate pune problema numai pe consum intr-un astfel de versus. eu la un motor diesel in bucuresti ii scot mai mult consum ca la un benzinar si ii tocesc si un set de placute de frana in 5000 de Km. dar ma repet : imi convine diesel datorita faptului ca alimentez la canistra.
p.s: am si consum normal de diesel in afara ;)vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
Comment