Intrerupere Alimentare Cand Am AC Pornit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrerupere Alimentare Cand Am AC Pornit

    Simptomul este ca da "in nas", indiferent de turatie, doar in sarcina si doar cu aerul conditionat pornit. Nu este foarte frecvent dar se simte ca o poticneala si cand decelerez si accelerez din nou... ca si cum s-ar impiedica de ceva.
    Repet, cand AC este inchis masina merge perfect.

    Crezand ca e de la motorina am schimbat benzinariile dar tot mai face... Logic ca m-am gandit ca AC-ul mai taie din puterea motorului, mai ales cand este foarte cald afara, insa una e sa nu traga si alta e sa se poticneasca....

    Masinuta are 53.000km, fabricatie mai 2009, 1.5dci 85CP.

    Ceva pareri?
    Last edited by victorge; 7 June 2011, 23:34.

  • #2
    In momentul in care dai drumul la AC se intampla "poticneala"?
    Sau...ai AC pornit de ceva timp si deodata simti infranarea?
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      Cand pornesc AC totul decurge normal: porneste ventilatorul pe treapta 2, face "clanc" compresorul, in interior apare aerul rece si motorul se simte putin mai "lenes".
      Poticneala de care vorbesc apare in sarcina, la acceleratii simple sau decelerare + accelerare cam la orice turatie (am sesizat si sub 2000rpm si pe la 2700rpm). Plus oaresce smucituri cand debreiez...

      Comment


      • #4
        nu cred ca are legatura cu aerul conditionat
        intreaba mecanicii,daca nu poti incerca sa faci o diagnoza si vei afla ce are...
        AC-ul iti mananca putin din putere,este sesizabil,dar masina merge aproape la fel doar putin mai greoi
        Last edited by lenard; 8 June 2011, 11:37.

        Comment


        • #5
          problema asta am avut-o si eu, zilele astea . Mergea intrerupt ... in a2a si a3a in forja, imi dadea in nas. Daca o acceleram usor nu mai facea asa rau ... am schimbat bobina si acum totul merge bine ! Ca sfat iti spun asa : verifica injectoarele, bujiile, fisele si bobina ! bafta ...
          Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

          Comment


          • #6
            Dar de ce face doar cand are AC pornit?
            Azi de dimineata fara AC a mers perfect, tragea fara intreruperi in orice conditii.....

            Comment


            • #7
              asa imi facea si mie dimineata ... mergea ok fara intreruperi cu motorul rece. Dupa ce s-a incalzit motorul, a inceput din nou sa intrerupa. Dupaia m scos fisele pe rand ,cu motorul pornit si 2 dintre ele dadeau scanteia foarte slaba ... in cele din urma mi-am dat seama ca este din bobina si am schimbat-o !
              Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

              Comment


              • #8
                tu te referi la motorizarea pe benzina sau diesel?

                Comment


                • #9
                  Poti sa fi sigur ca de benzina vorbeste !
                  In ceea ce priveste problema ta, ti-a mai facut asa ceva pana acum ?
                  La diesel, in mod normal, cand A.C-ul este cuplat pierderea de putere este aproape insezizabila ( datorita cuplului motor mai mare )
                  La benzina se simte mult mai bine, mai mult decat atat din cate am observat tu ai si motorizarea de 85 Cp si chiar nu ar trebui sa se intample asa ceva !
                  Mergi la un mecanic pentru o diagnoza !
                  Bafta !

                  Comment


                  • #10
                    victorge...uite simptoma care am avut-o eu...asemanatoare cu a ta...eu am sesizat asta cand lasam masina in frana de motor...se aceelera si se decelera singura...cauza?...AC-ul cupla si decupla des...foarte des...rezolvarea?...Mers la garantie si o reumplere cu freon.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Scoate compresorul de ac de pe masina, fa-l bucati si vezi ce are defect. Nu e nimic sefeist acolo. Spor la treaba!

                      Dupa care 1,5mil freonul si gata.

                      Comment


                      • #12
                        Am mai vorbit in stanga si-n dreapta si cica e fix din cauza ca compresorul cupleaza si decupleaza des. Plus ca softul din ecu e gandit astfel incat sa decupleze compresorul cand dai talpa sau accelerezi in sarcina.
                        Freon nu cred ca lipseste caci face rece destul de repede.
                        Acuma vad ca face asa doar cand afara este foarte foarte cald, pe temperaturile normale de azi nu mai face ....

                        Comment


                        • #13
                          victorge inseamna ca ai exact problema care am avut-o eu...si la mine s-a rezolvat cu scos freonul si bagat iar si pus testerul pe masina.
                          Nu te apuca sa demontezi compresorul si alte nebunii ca nu are rost.
                          Succes.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            si spui ca dupa ce ai facut operatia asta "n-a mai facut" ?

                            Comment


                            • #15
                              Nu a mai facut...evident
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google