Va deranjez cu o intrebare : este normal sa se constate presiune pe la capacul de alimentare cu ulei ,mentoinez ca motorul are 10000km si rodajul a fost facut corect comform specificatiilor din manual
Presiune La Busonul De Alimentare Cu Ulei
Collapse
X
-
Originally posted by Charlie View PostVa deranjez cu o intrebare : este normal sa se constate presiune pe la capacul de alimentare cu ulei ,mentoinez ca motorul are 10000km si rodajul a fost facut corect comform specificatiilor din manual
Pana la urma am cautat profund un raspuns si am gasit urmatoarea explicatie:
Orice TDI va avea vapori de ulei in gazele de carter care sunt recirculate pe admisie. Chiar de la 0 (zero) kilometri. Nu exista ulei care sa nu faca vapori la o anumita temperatura ridicata. Eu privesc cu ochi buni lucrul asta. Atata vreme cat limitezi intr-un fel sau altul funinginea recirculata prin EGR (alt sistem separat de recirculare). Uleiul (sau mai exact vaporii aceia) vor realiza o pseudo-ungere "pe sus" benefica motorului. Si vor aduce dupa sine un pic de consum de ulei pe care iar se vor grabi altii sa zica ca e semn de motor uzat.
Oameni buni !!! UZURA MOTORULUI SE VERIFICA CU COMPRESMETRUL. Metode tip "Dacia" de verificare de genul scos dopul de completat ulei si sa te uiti daca sunt aburi de ulei, scos joja si spus mana pe suport sau ulei in intercooler sau in general pe admisia de aer sunt din alt secol si se refera la alte tehnologii.
Comment