If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am si eu o problema la relanti motorul tinte sa scada la turometru de la 900rpm la 800rpm apoi revine la mersul normal dupa citeva secunde apare acelas efect. La reprezentanta nu s-a constatat nici o roblema ,masina este un symbol 2008 1.5dci 85 cp cu 45.000 km
Salut , sunt curios cum au constatat cei de la reprezentata ca masina nu are nimic. Cu siguranta este vorba despre nefunctionalitatea corecta egr'ului.Asta se poate vedea numai prin citirea datelor de la motor in timp real.
Am avut aceiasi problema anul trecut pe la 50 000 km, am fost si eu la service de mai multe ori , dar cand ajungeam acolo si il conectau la calculator parca era facut (masina mergia brici, nu mai dadea rateuri) asa ca am platit degeaba de fiecare data constatarea. Si am lasat-o balta. Am inceput sa merg mai turat, de fiecare data cand am ocazia es din oras ii mai dau talpa si pana in 4500 rot. Acum de la sine am scapat de aceasta problema. 1.5dci 85 cp Prestige 2008
Si eu am avut aceasi problema,inca din prima iarna de cand am masina,treptat motorul a pierdut multa putere si turbina intra in jur de 3000-3500 turatii.
Mi-a fost pusa pe tester si a fost schimbat un debitmetru de aer(ceva de genu),de atunci nu mai am probleme.
Da am uitat sa mentionez intr-un an sau intamplat mai multe, intre timp am schimbat pompa (daca inainte alimentam numai de la OMV acum is client Rompetrol), si dupa sfatul unui camuinagiu de la noi de la servici am inceput sa mai adaug in rezervorul plin ulei de motor in doi timpi cate un pahar de plastis 150ml (asa din cand in cand). nu stiu exact ce a ajutat mai mult dar e cert ca am scapat de rateuri.
Multumesc pentru sfaturi symolul meu face asa mai mult cind este cald afara si am incercat sa-i inchid toti consumatori pentru a reduce efortul motorului. Masina se afla in garantie, dar la revizie la un control mai amplu pe tester nu a dat nici o defectiune, traseul pe care circul este un drum fff prost pe care sunt nevoit sa merg doar cu treapta1 si 2 rar 3 cind dau de drum bun schimb pe la 3000-3500rpm. Mentionez ca de la reprezentanta au dat vina pe stilul de conduc care duce la nefunctionalitatea normala a calculatorului de injectie. Specific ca alimentez numai de la rompetrol.
Am si eu o problema la relanti. Saptamana trecuta cand a scazut temperatura spre zero, dimineata la rece avea niste intreruperi oarecum ciclice (la 20-25 de sec) care insa dispar cand motorul se incalzeste. Problema s-a agravat de ieri dupa-amiaza cand masina fiind tot rece dupa fiecare intrerupere se tureaza undeva la 1000 ture ( parca i-as da un sprit). Motorul cand il pornesc sta la turatie normala de motor rece (850-900 de ture). De asemenea cand se incalzeste motorul (apar primele doua liniute la apa) aceste intreruperi dispar.
Masina consuma normal, nu scoate fum, etc... Aveti vreo idee de la ar putea fi ?
cosmindan
daca nu ai inteles ceva poti sa intrebi sau daca ai o parere esti binevenit sa dai putin ajutor. rautaciosi putem sa fim foarte usor, sa aratam oarece cunostinte probabil e mai greu,dar totusi poti sa incerci sa si ajuti pe linga reclamele proaste la adresa altora si bune la adresa cauciucurilor tale de iarna...
...sau sa-mi fac si eu putina reclama...? mai bine ajut colegii de forum care merita!
si i-auzi: admisia..........
Problema expusa de tine cu admisia apare la dimitrie , nicidecum la cel care a deschis topiciul.
Toti isi dau cu parerea aiurea ca desface omul masina degeaba dupa ce isi expun unii visele pe aici.
La masinutele noastre mai evoluate se mai lucreaza si cu laptopul nu ca la vechea Dacie pe care o luai prin eliminare ca nu aveai pe motor nici un senzor si nici o mufa, ci 3 papuci la sondele de ulei si temperatura apa.
Daca la service nu a aparut nimic pe diagnoza si masina face iar la fel nu ti se pare normal sa te duci la alt service, eventual unul recomandat de cartre colegii de forum.
P.S. Nu inteleg ce au cauciucurile mele de iarna cu topicul .
nu intelegi mai multe lucruri, nu numai chestia cu cauciucurile sau cu visele si mai si scrii aiurea. in fine...
totusi,
pe forum sunt persoane care nu au posibilitatile tale cu masinute evoluate.
cei care expun aici o fac din mai multe motive pe care n-are rost sa ti le spun ca n-o sa intelegi.
dar si cei care raspund o fac tot din niste motive pe care la fel, nu o sa le intelegi.
probabil ca la nivelul tau de evolutie nu ai trecut prin servce-uri,sau daca da , aunci nu pe banii tai, ca sa realizezi care este diferenta dintre un sfat bun de pe forum si un incompetent sau un jepcar din service.
sper sa intelegi asta:
cind intram pe forum cautam un sfat sa reparam masina mai ieftin si daca se poate chiar mai bine decit in service, sau sa ajutam cu un sfat, nu cu expresii de genul:"du-te in service!".
hai sa incercam pe viitor sa gindim ceva mai mult, si sa ne bagam doar daca avem macar un minim de bagaj de cunostinte despre motoare, daca nu-ti cer imposibilul!
cu drag!
am un logan 15 dci 85cp iar acum de cind ainceput frigulimi itrerupe la relanti si se mai aude si un tacanit m-am uitat la turometru si se vede cum se misca acul usor spre 1000 ce este de facut sau ce naiba are ca deja sunt speriat astept si eu un raspuns
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment