am avut si eu astfel de probleme...pana se incalzeste...dar n-are nimica (tester minutios facut), merge fff bine si au trecut de atunci minim 20.000 km
Probleme La Relanti 1.5 Dci 85 Cp
Collapse
X
-
Originally posted by daniel cta View Postam un logan 15 dci 85cp iar acum de cind ainceput frigulimi itrerupe la relanti si se mai aude si un tacanit m-am uitat la turometru si se vede cum se misca acul usor spre 1000 ce este de facut sau ce naiba are ca deja sunt speriat astept si eu un raspuns
Fa asa cum am scris mai sus, apoi revino si spune-ne ce s-a intamplat.
Comment
-
da...cum zice fane...ventilatorul e cauza...consumator f mare...am avut si eu problema asta...acum m am linistit bafta
Comment
-
Acea rezistenta de la incalzire intradevar consuma si in consecinta calculatorul mareste turatia motorului ca alternatorul sa poata alimenta cu suficient curent.Insa atunci cand acea rezistenta e pornita turatia creste si ramane la un nivel constant puna cand decupleaza,fara fluactuatii la interval de cateva secunde. Fluctuatile astea se pot datora mai multor piese de pe masina care ori nu mai functioneaza corect ori deloc. La mine a fost un debitmetru de aer si se poate verifica cu testerul sau daca nu se poate scoate mufa din spatele capacului de la motor,daca motorul nu mai are fluctuatii aproape sigur e acel debitmetru.Dar cel mai sigur e testerul si acolo aflii tot ce trebuie.
Comment
-
fluctuatii la relanti
Multumesc tuturor pentru sfaturi ,am fost la reprezentanta si in sfirsit au gasit defectiunea regulator de presiune combustibil, dupa ce am fost de 6 ori pentru aceiasi problema. Masina e in garantie si au schimbat regulatorul dupa ce mi-au tocat toti nervi masina facea asa de la 8000 km debia la 49000 km au gasit in sfirsit. Acum masina merge perfect.
Comment
-
s-a mai discutat despre aceasta problema pe forum http://www.loganclub.ro/forum/pompa_...une-t6211.html pentru cei ce nu au reusit sa gaseasca. in cazul in care in service nu vi se depisteaza problema (nu vor sau sunt prea ingramaditi sa foloseasca un laptop) va recomand sa schimbati service-ul respectiv sa sunati la vocea clientului daca mai aveti garantie. in cazul meu a functionat :P . tot regulatorul de presiune picase si la mine cu aceleasi simptome.
Comment
-
Originally posted by meggeo82 View Postcurata-i partea de admisieOriginally posted by Think before you tune View Postcosmindan
nu intelegi mai multe lucruri, nu numai chestia cu cauciucurile sau cu visele si mai si scrii aiurea. in fine...
totusi,
pe forum sunt persoane care nu au posibilitatile tale cu masinute evoluate.
cei care expun aici o fac din mai multe motive pe care n-are rost sa ti le spun ca n-o sa intelegi.
dar si cei care raspund o fac tot din niste motive pe care la fel, nu o sa le intelegi.
probabil ca la nivelul tau de evolutie nu ai trecut prin servce-uri,sau daca da , aunci nu pe banii tai, ca sa realizezi care este diferenta dintre un sfat bun de pe forum si un incompetent sau un jepcar din service.
sper sa intelegi asta:
cind intram pe forum cautam un sfat sa reparam masina mai ieftin si daca se poate chiar mai bine decit in service, sau sa ajutam cu un sfat, nu cu expresii de genul:"du-te in service!".
hai sa incercam pe viitor sa gindim ceva mai mult, si sa ne bagam doar daca avem macar un minim de bagaj de cunostinte despre motoare, daca nu-ti cer imposibilul!
cu drag!
Ai mai dat un sfat pe alt thred de trebuia sa se desfaca jumatate de motor la un DCI si sa se curete ''n'' senzori si de fapt au fost 2 bujii incandescente amarate.
Si eu am avut probleme cu pornirea la un DCI si am cautat in forum dar nimic inafara de'' probabil injectoarele'' nu prea am gasit, si am verificat singur siguranetele/ mufele etc si nimic, si tot la service a ajuns.
Masinutele de azi fie ele si Logan au ceva tehnologie si nu mai sunt ca vechea Dacie pe care o reparai in camp, si ii frecai platina de bordura cand se impusca.
La Logan daca se duce senzorul esti PA...nu mai porneste, si te duci acasa si cauti pe forum probeleme DCI si primesti un sfat de cuarat admisia si de verificat piesa X, si stai 2-3 zile in fata blocului , cand cu timpul pierdut te duci la service si gata.
Si cum spuneai mai sus legat de nivelul meu de evolutie...eu ma duc la service cunoscut de mine si recomandat de altii , fie ei si colegi de forum.
Si daca tot sunt off topic - masinuta asta mai evoluata a costat cat Loganul tau.real power..... diesel power by
Comment
-
1-multumesc pentru atentie!
2-1,5dci nu inseamna ca am Logan.think before you tune!
3-aici e un thread cu probleme la relanti, nu cu probleme personale.
4-daca mai ai ceva pe suflet varsa-le pe pm.
5-daca te deranjeaza ca poate stiu ceva mai multe decit tine la capitolul 1,5dci, atunci imi cer scuze, dar...asta e.
Comment
-
aceiasi problema alta descriere
Masina merge absolut perfect, pornire, consum demaraj, 115,000 asta e a 3 a iarna. Problema apare doar iarna si toamna tarziu, cind e rece afara, cind motorul este cald, la relanti, neregulat, parca s-ar poticni, scade turatia, apoi creste spre 1000 pt. o secunda. Poate sa nu faca deloc la un stop de 80 de scunde poate sa faca si de 5 ori. Repet, doar iarna. Dusa la service autorizat de 2 ori, pusa pe calculator "n-are seefu nimic" plus un raspuns halucinant de parca as fi fost de gradinita: "Sefu, la relanti calculatorul isi face reglaje ca sa nu va deranjeze in timpul mersului" Au umor, nu ? In prima iarna nu se regla la relanti, vara nu ca e in concediu, doar iarna il apuca harnicia. Vreo sugestie ?
Comment
Comment