turatia iti creste la inceput pentru ca motorul e rece iar cand se incalzeste nu iti scade la normal turatia.mie asa imi face cand e rece imi sta cam la 900 apio imi scade la 600.e ceva normal.
Probleme La Relanti 1.5 Dci 85 Cp
Collapse
X
-
BC03ETH:
Buna seara
Multumesc mult de sfat. Am facut operatiunea acum 1 saptamina si nu mai face figura cu inecatul la relanti. A mai avut asa o mica tremurare , doua in turatii dar incomparabil cu "sforaiturile" dinainte. Inca o data, multumesc si ramin dator. Cu stima, Gabriel Gheorghe
Citat:
Original a fost postat de adicata2003
Citat:
Original a fost postat de BC03ETH
Ai probleme la supapa de dozaj de pe pompa de inalta presiune. Demonteaz-o desfa sita din capat, curat-o si sufl-o cu aer comprimat, apoi monteaz-o. Ai sanse 90% sa se rezolve problema. Daca nu, solutia este inlocuirea supapei de dozaj.
daca, da, multumesc, o sa incerc.
Cu stima
Gabriel Gheorghe
Si inca o chestie. Sa nu dai cu aer comprimat direct pe sita aia, ca o poti deteriora.
Spor la treaba.
Anunta-ma si pe mine daca rezolvi ceva.
Daca va loviti de o asemenea problema procedati ca BC03ETH. A facut cum i-am zis si a rezolvat problema.Last edited by adicata2003; 3 December 2011, 01:49.
Comment
-
Ziua buna! Am si eu o problema asemanatoare, la relanti si la turatii de pana in 2000 de ture masina intrerupe, se simte parca nu ii vine motorina, in rest merge bine, porneste..
In urma cu 1 saptamana am facut revizia la 70000 km, am schimbat filtrul de motorina si se vedeau bule de aer pe furtune. acum nu se vede nimic si merge intrerupt. Idei..sugestii?
Comment
-
Salutari tuturor...
Nu am mai fost de ceva vreme pe forum. Anul trecut masinuta mea a avut nevoie de o segmentare (consuma mult ulei), dar acum e bine. Din timpul iernii am observat ca zgomotul de relanti al motorului este puternic si turatia nu creste peste 600 rpm, chiar si dupa ce se incalzea. Acum ca a venit primavara si se mentine problema. Motorul merge continuu, neintrerupt, dar nici dupa ceva km parcursi turatia de relanti nu trece de 600 rpm. Pe langa zgomotul evident mai e si problema vibratiilor, care sunt evidente pentru o asa turatie. Stiu ca la Dacia veche, cu carburatie, reglam usor relantiu; la asta ce e de facut? Cam cat ar trebui sa fie turatia normala?
Comment
-
Originally posted by adicata2003 View PostDe unde sti ca turatia de mers in gol este de 600 rot/min?
Originally posted by cosmin83 View Postla cati km ai segmentat motorul.
Pe scurt: am luat-o SH si mai tarziu am aflat ca probabil nu s-a schimbat uleiul la timp si s-a accentuat uzura motorului. Cand am facut segmentarea avea cam 80k
Comment
-
Mi-e greu sa fac acum o poza, dar e simplu de explicat. La relanti acul este cam la 1/2 distantei dintre punctul 0 si 10 => aproximez 500-600 rpm. Principala problema era ca turatia de relanti genereaza un zgomot exagerat de tractor (mai pronuntat decat la alte loganuri diesel) si bineinteles vibratii evidente.
Cred ca am inteles ce vrei sa spui. Punctul 0 de la turometru = 500rpm? Atunci ramane problema cu zgomotul si vibratiile exagerate. M-au pacalit astia de la Dacia
Comment
-
am patit sh eu asta iarna asa...knd era frig rau masina avea intentia sa se opreasca dar doar p anotimpul rece...am fost la cineva care lucreaza la Dacia Constanta sh mi-a zs k este regulatorul de relanti ... sh ala era... vreo 400 lei park am dat pe piesa de origine...(de curiozitate am fost si pe la dezmembrari. am gasit cateva dar sub 200 de lei nu le gaseam)
Comment
Comment