Injectoare
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
am rezolvat ,era de la supapa de retur la injectoare (3buc),problema e alta ,cand am avut-o in service la ,,iatsa campina,, nenorocitii de acolo schimbat 3 injectoare ,au facut bani pe spatele meu . mecanicul care mi-a reparat-o mi-a zis destul de clar ca au fost schimbate trei dintre ele, coincidenta chiar cele care mi-au picat.tentatia la service e foarte mare.Asa ca aveti grija oameni buni mai ales cei din prahova nu mai duceti masina la IATSA,
Comment
-
Originally posted by rokyy View Postam rezolvat ,era de la supapa de retur la injectoare (3buc),problema e alta ,cand am avut-o in service la ,,iatsa campina,, nenorocitii de acolo schimbat 3 injectoare ,au facut bani pe spatele meu . mecanicul care mi-a reparat-o mi-a zis destul de clar ca au fost schimbate trei dintre ele, coincidenta chiar cele care mi-au picat.tentatia la service e foarte mare.Asa ca aveti grija oameni buni mai ales cei din prahova nu mai duceti masina la IATSA,
Comment
-
Am trecut si eu pe la un amic si mi-a facut rost de valve de cotrol cu 150 bucata momentan am 15k cu ele si nu s-au stricat.. sper sa ma tina in continuare
vedeti ca se schimba foarte usor valvele de retur le poate face oricine cu cheile adecvate
Comment
-
Originally posted by culmesm View PostAm trecut si eu pe la un amic si mi-a facut rost de valve de cotrol cu 150 bucata momentan am 15k cu ele si nu s-au stricat.. sper sa ma tina in continuare
vedeti ca se schimba foarte usor valvele de retur le poate face oricine cu cheile adecvate
Comment
-
Salutare. Intrebare de incepator in ale mecanicii (sper sa nu ma judecati prea rau), daca apar probleme la injectoare din cauza piliturii de metal produsa de pompa de injectie (Delphi), nu se poate schimba pompa respectiva cu alta facuta de alt producator (de exemplu, Bosch)? Eu sunt posesor de dci si pe masina am pompa Delphi si ma gandesc sa schimb pompa acum decat 4 injectoare peste 1-2-3 ani. Asta daca se poate si daca este mai ieftina varianta asta. Daca am spus prostii, accept toate criticile si voi lua aminte.
Comment
-
Originally posted by Dion View PostSalutare. Intrebare de incepator in ale mecanicii (sper sa nu ma judecati prea rau), daca apar probleme la injectoare din cauza piliturii de metal produsa de pompa de injectie (Delphi), nu se poate schimba pompa respectiva cu alta facuta de alt producator (de exemplu, Bosch)? Eu sunt posesor de dci si pe masina am pompa Delphi si ma gandesc sa schimb pompa acum decat 4 injectoare peste 1-2-3 ani. Asta daca se poate si daca este mai ieftina varianta asta. Daca am spus prostii, accept toate criticile si voi lua aminte.
Comment
-
Originally posted by ady24 View PostDin pacate nu merge decat delphi. Nu merge pentru ca are al sistem de prindere plus alte multe chestii care nu se leaga intre ele.Sa zicem daca prin absurd ai reusii costul ar depasii valoarea masinii si nu cred ca ar merita efortul asta.
Comment
-
Salutare
Am si euo problema cu un Logan pick-up, 1.5 dci 85 CP: unul din baietii care mergeau cu ea i-a spart blocul din cauza turbosuflantei, am cumparat un motor fara anexe, si o trubosuflanta nou, am montat anexele de pe vechiul motor, inclusiv injectoarele, ar din pacate masina nu porneste. Are idee cineva cam ce ar fi de facut? este cumva necesara "re-scrierea" injectoarelor?(asta a fost parerea unuia dintre mecanici)
Comment
-
Daca si injectoarele si ECU au fost luate de pe motorul spart nu trebuie scris nimic.
Comment
-
he;p!!! probleme injector 4 logan diesel
am probleme cu un injector, mai exact injectorul 4, nu pot sa-l scot, am inteles ca exista o presa anume cu care poti sa-l scoti, am dat cu spray, cu lichid de frana, cu detartrant...nimic...ajutati-ma daca puteti sa-mi oferiti o informatie unde pot sa ma duc sa rezolv problema...as prefera fara sa demontez garnitura...multumesc mult!
Comment
-
Din pacate daca el nu iese nici dupa ce i s'a dat cu spray singura solutie ar ramane sa demontati chiuloasa si sa scoate injectorul, Sau mai pute'ti face in felul urmator: lasati motorul sa mearga mai mult timp sau eventual dupa un drum mai lung, incercati sa il da'ti afara cat timp motorul este incins. Daca nu merge nici asa atunci nu trebuie facut decat ce v'am scris mai sus, sa demontati chiuloasa.
Comment
Comment