eu am cumparat loganul in 2008,pana atunci am avut un megane tot 1.5 de 86cp,l.am vandut la 215000km cu injectoarele de fabrica iar motorul functiona ca nou,a avut parte de acelasi tratament cu 1l de ulei la fiecare plin si nu s.a depus nimic,iar loganul are 85000 si merge fara nici o problema,ambele au vazut cum arata un peco doar in ziua cumparari pentru 10 litrii.....restul numai la bidon si nu cu cine stie ce filtrare
Injectoare
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Esti prea radical pe cinstea mea, toata lumea st
ie ce pacatoase sunt motoarele de pe logan diesel si vi tu acum sa ne schimbi ideile?! Au curs galeti de cerneala despre pompe cu span, injectoare naspa, turbine cu draci in ele, egr-uri care se infunda ca wc-ul si acum zici ca au fost doar in imginatia noastra? Apai sa ne fie rusine atunci... Eu zic sa te punem prin vot secret liber exprimat, un mic sef sau macar responsabil cu intretinerea spiritului umoristic de pe forum... Ai talent cu carul si il irosesti pe niste profani...
Am exprimat strict parerea mea de necumoscator intra-le motoarelor si umorului... Si nu vreau sa jignesc pe nimeni.
Comment
-
Io pun de vreo 35000 de km ulei 2t dar nu am auzit pe nimeni ca foloseste ulei de motor. Asta e cam pacatos, se depune si in loc sa faci bine faci un rahat. Nu te contrazic, spun si eu ce stiu si ce am vazut. Iar partea cu filtre de motorina neoriginale... Asta sa nu-ti fie cu banat dar n-o cred. De obicei injectoarele folosite in sistemele comonrail sunt sensibile la apa, apai la mizerie... Dar tu sti mai bine ce ai folosit sau ce urmaresti...
Comment
-
Cum avem topic dedicat Problemelor Injectoare - dCi !, inchidem aici.
De asemenea avem si topic dedicat uleiului 2T in motorina.
Umor de asemenea, mai ramane sa ne fie norocul prin preajma sa nu ne loveasca pacostea in piesele astea scumpe.
Asadar, tragem cortina si continuam pe adresa indicata, daca sunt belele de genul...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment