Exact. Ai dreptate
Injectoare
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@mae: Filtrul detecteaza apa chiar si in cantitate mica, daca este dotat cu senzor de apa.
Comment
-
Originally posted by adicata2003 View PostMotorina in filtru nu se gaseste la presiunea atmosferica. Este le o presiune mai mare. De aceea nu se poate pune un orificiu pentru scurgerea apei. Este normal ca apa sa se depoziteze in partea inferioara, deoarece densitatea ei este 1. Motorina are densitatea parca 0.9, si deci ramane mai sus.
Este un indicator in bord care atunci cind detecteaza apa in filtri ( o cantitate suficient de mare si periculoasa) se aprinde. Sau cel putin sper si eu sa se aprinda cind este nevoie.Last edited by mdi_pro; 19 September 2008, 21:28.
Comment
-
nu stiu altii cum sunt
Nu stiu altii cum sunt dar eu cand aud de oameni cu probleme la diesel (injectoare, pompe de injectie) si de preturile care se vehiculeaza pentru aceste componente ma cam strange in spate.
Daca la o masina de 200 - 300 mil o reparatie costa 50 de mil. Apoi nu stiu ce sa mai zic - sau cat ar trebui sa coste masina de noua ???
Sunt avantaje clare la diesel in ceea ce priveste consumul, cuplul, reprizele etc. Dar lipsa asta de fiabilitate mi se pare inadmisibila.Logan GPL 1.4
Comment
-
Adytzu ... Am patit aceeasi problema ca si tine ... Sfatul meu este urmatorul : nu umbla cu ciurucuri de injectoare *adik sh , clio sau megane , nu va merge , ori daca va merge .... Ii dau maxim 1 ora ... 1 : motorina proasta *posibila cauza, is fff sensibile injectoarele ... Si a 2 a greseala care ai facut-o ...Si bineinteles am facut-o si eu ... NICIODATA SA NU TRAGI/IMPINGI DIESEL-UL !!! Sare de la punct , eu am avut 5 dinti rupti la curea... Cum am rezolvat problema ?! Am facut comanda la un dealer de piese, 4 injectoare noi , sigilate , pt logan. *ca sa am garantie , ca deja dadusem 70 mil pe sh-uri.
am schimbat pompa de injectie *avea pilitura. Cu injectoarele noi, pompa ... Nu noua, rezervor curatat, conducte curatate ..Etc ...Deci tot ce inseamna alimentare motorina, mi-am facut programare la caremil *reprezentanta dacia pe iasi, si cu masina pe platforma am mers la ei.In 2 ore a fost gata masina , mi-au schimbat si filtrul de motorina acolo..Pretul service-ului a fost de 5 mil.Pe injectoare am dat 44 mil.Si baterie noua pilot 3mil.De cand am scos-o, am 2000 km facuti si merge perfect !! Acus ii bag ceva aditivi de curatare...
de ce zic sa mergi la reprezentanta ?! Pentru ca cei de acolo au singurul soft complet pentru logan.*presupun ca stii ca injectoarele noi trebuie scrise in calculatorul masinii.
asta e tot ce iti pot spune ... Solutia optima tu o alegi.Si inca o data ! Mare grija la motorina !! Fara motorina de la camionagii in primul rand *asa am patito eu...
noroc, sper sa te ajute ce am spus eu aici ...sigpicSa traiasca urile , si
Comment
-
Originally posted by DieselLGN View PostAcus ii bag ceva aditivi de curatare...
Comment
-
Comment
-
injectoare dci
Cu respectul cuvenit pt forumisti si moderatori
imi cer scuze ,nu am citit inca tot regulamentul si sper sa nu fiu off-topic din primul moment:
problema principala a "caderii"injectoarelor este pilitura provocata de pompa de injectie,partea de inalta presiune si apoi apa care prin crearea petelor de rugina duce la o uzura prematura a elementelor din pompa(produce tot acea faimoasa pilitura);acea apa poate proveni din motorina alimentata sau din patrunderea ei in rezervor prin doua orificii;ca o informatie suplimentara pe care unii poate o cunosc ,nr de gauri la euro 3 sunt 5,iar la euro 4 -6,dar problema e ca gaura de pulverizare are un diametru de 0,6 microni deci mai subtire ca firul de par ,asa ca poate realizati cat de usor se pot defecta inj sistem delphi-un dezavantaj
in final pt a nu retine prea mult atentia cititorilor cu multe explicatii pot sa va anunt ca pot repara aceste injectoare (si se pot monta din nou pe masina tinand cont de nr cilindrului de unde s-a desfacut-vezi codul alfa-numeric de pe ele,pt ca altfel trebuie rescrise codurile pt a fi invatate de calculatorul de injectie,cu conditia sa fie curatata toata instalatia si sa nu fie probleme de pompa)inlocuind piesa care se uzeaza regulat la acest tip de sistem de injectie cu una originala produsa de delphi automotive(USA) reducand astfel costurile posesorilor de motorizare dci euro 4 sau euro 3(pana in prezent nu am primit reclamatii din tara)
nu vreau sa sune a reclama ,dar pot ajuta multi posesori de dci-uri sa reduca costurile de exploatare pt ca mi se pare enorm sa platesti zeci de milioane
pt detalii suplimentare pt cei interesati ma puteti suna la tel 0745092522
sunt posesorul unui mcv cu motorizare dci 85 hp(fost)
bafta tuturor!cand ma privesc ma ingrozesc,cand ma compar ma linistesc
Comment
-
Exista, intr-adevar un echipament special pentru curatat injectoare common-rail, care executa si o serie de operatiuni necesare procedeului.
Curatarea cu ultrasunete a injectoarelor diesel nu prea am auzit sa se foloseasca deci, pana cand am auzit de acest echipament(in Constanta nu stiu de existenta unui asemenea echipament deci pare destul de costisitor de achizitionat) injectoarele diesel se curatau chimic.
Comment
Comment