mai nu stiu s-ar putea sa aiba geometrie variabila, are valva aia pe ea. asa e si la bmw dar la ala e un servo electromecanic, la asta cred ca e comanda vacumatica. ma rog, nu conteaza, turbina e nou nouta. aveti idee de un service unde sa ma duc cu ea dar competent? am dus-o la auto marcu's pt ca pe vremuri acolo imi faceam eu dacia si era ok. nu stiu unde sa o mai duc, treaba e ca ori o fac ori trebuie sa iau alta lucru pe care nu prea am chef (citeste bani) sa-l fac acum. de mers merge foarte bine, nu da in nas, e liniara, consuma f putin. scoate nitel fum albicios si consuma ulei. compresia cica e buna. motorul e la punct (verificat). Km 50,000 si in bord si in ecu (mica diferenta). eu totusi am rezerve la km aia.
Turbina Terminata La 40,000?
Collapse
X
-
daca vrei sa te duci cu turbina la o strungarie meseriasa , e una pe iuliu maniu, aproape de pacii , intri pe langa agip si pe urma faci stanga pe a doua strada.
ideea e ca acolo repara astia tot felu de turbine le calibreaza banuiesc.
da a ta e noua , nu stiu ce sa zic .Dau 2000 de parai si cumpar tot...
Comment
-
Originally posted by nettrading View Postulei la ultimul schimb i-au pus aral bluetronic 10w40. ............................
Daca ti la viata turbinei baga un ulei sintetic bun. Bluetronic 10W40 e un ulei mediocru, bun de folosit la motocositoare...si nici acolo ca face depuneri inumane
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostUrmareste sa nu ti-l consume.
Daca ti la viata turbinei baga un ulei sintetic bun. Bluetronic 10W40 e un ulei mediocru, bun de folosit la motocositoare...si nici acolo ca face depuneri inumane
aral e o firma reputata iar uleiul ala e semisintetic si de buna calitate. in principiu cel putin. problema este ca toate uleiurile sunt acum contrafacute in china, la fel cu alte/ toate produsele industriale de marca. de aceea eu nu fac schimb de ulei decat la dealer unde uleiul e vrac, venit pe filiera oficiala. sigur ca si acolo e un risc dar nu atat de mare cum este atnci cand cumperi dintr-un mic magazin sau online. am cumparat baterii, anvelope false...orice de aici din ro. am sa schimb uleiul, il trimit la dealer dar sigur nu aia e problema. ce sa puna? dacia oil sau cum ii zice aluia? pot sa-i iau ulei bmw (e castrol) sau porsche (mobil 1 cred). mobil 1 ala din magazin in ro e praf, dezastru, fals 100%.Last edited by nettrading; 18 August 2012, 18:24.
Comment
-
Originally posted by nettrading View Postmai nu stiu s-ar putea sa aiba geometrie variabila, are valva aia pe ea.
Valva aia e control de turbo,ca sa poata calculatorul sa dea drumul la presiune cand e prea mare.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostPorneste electric? Eu n-am mai auzit pana acum de asa ceva. Detaliaza putin te rog.
Sau stie turbina cand motorul are 2000rpm si porneste de una singura?
Sub 2000rpm turbina nu merge, right ?Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"
Comment
-
Originally posted by nettrading View Postla motocositoare, freza de zapada...etc se foloseste sae30.
aral e o firma reputata iar uleiul ala e semisintetic si de buna calitate. .....................................
Eu cred ca a trecut vremea ca pe tot ce scrie Made In Germany e obligatoriu bun.
Comment
-
Turbinele de pe 1.5 dCi de pe Logan sunt cu geometrie fixa si incep sa functioneze odata cu pornirea motorului. Controlul la supapa waste-gate se face vacuumatic(nu electronic si nici electromecanic).Are o membrana tinuta pe loc de un arc calibrat care la o anumita valoare a depresiunii incepe sa impinga tija si permite gazelor de ardere sa ocoleasca palele turbinei. E o masura de protectie pentru evitarea cresterii excesive a presiunii in turbina. Senzorul ala montat pe tubulatura de admisie e un senzor de presiune ce da semnal in ECU pentru reglarea debitului de motorina in injectoare. In majoritatea cazurilor turbina se duce din cauza presiunii insuficiente de ulei. Fara ungerea adecvata segmentii de etansare se uzeaza si nu-si mai indeplinesc rolul. De-aici rezulta consum de ulei, ulei pe admisie, fum negru. Trebuie tinut cont de faptul ca axul este sustinut de doua lagare hidrodinamice ce functioneaza pe doua pelicule foarte subtiri de ulei. Fara presiune corespunzatoare acestea se vor uza si vor induce un joc excesiv in ax. Inainte de montaj obligatoriu se verifica presiunea la ulei!!! Lipsa de presiune in turbina mai poate fi data si de un catalizator infundat, caz intalnit si care mi-a dat mari batai de cap. Tubulatura si etansarile trebuie sa fie perfecte. Despre dat pedala cu motorul rece nu sfatuiesc pe nimeni. Segmentii de etansare ai turbinei nu vor fi dilatati complet si vor scapa ulei. Asteptatul cu 4 linii la temperatura mi se pare o prostie, un sofer va cunoaste cand motorul este incalzit. E posibil ca pe timp de iarna sa astepti mult si bine. Scz pt lungimea postului dar am vazut atatea prostii scrise incat...
NU-MI DORESC NIMIC! AM TOT CE-MI TREBUIE!
Comment
-
Comment