59000 mii km parcursi, reviziile facute aprox. la fiecare 10000 km in service autorizat Dacia cu piese de origine.
Azi dimineata la pornire s-a aprins martorulul -apa in filtrul de motorina- si a ramas aprins timp de 5 km parcursi. Apoi masina a stationat vreo 2 ore. La repornire martorul nu a mai ramas aprins.
Acum pe seara iar s-a aprins martorul la pornire iar dupa aprox. 7km parcursi s-a stins in timpul rularii. Inainte sa parchez am oprit/repornit motorul de cateva ori si martorul nu se mai aprindea.
Masina a pornit de fiecare data fara probleme, usor, la prima cheie si nu am constatat nici un comportament sau zgomot anormal in timpul rularii
De mentioat ca in ultimul an rezervorul a stat aproape tot timpul cu vreo 10 l de motorina in rezervor
Care credeti ca este problema ?
multumesc
Azi dimineata la pornire s-a aprins martorulul -apa in filtrul de motorina- si a ramas aprins timp de 5 km parcursi. Apoi masina a stationat vreo 2 ore. La repornire martorul nu a mai ramas aprins.
Acum pe seara iar s-a aprins martorul la pornire iar dupa aprox. 7km parcursi s-a stins in timpul rularii. Inainte sa parchez am oprit/repornit motorul de cateva ori si martorul nu se mai aprindea.
Masina a pornit de fiecare data fara probleme, usor, la prima cheie si nu am constatat nici un comportament sau zgomot anormal in timpul rularii
De mentioat ca in ultimul an rezervorul a stat aproape tot timpul cu vreo 10 l de motorina in rezervor
Care credeti ca este problema ?
multumesc
Comment