nu inteleg de ce sunteti asa patimasi. eu am cerut informatii de la un vecin inginer auto posesor de dci 85cp. dizelanul super de super pentru oras dar sa faci pe dracu in patru sa-l nu turezi sau subturezi (motorul pierde mult dun fiabilitate). partea lui slaba e pe autostrada unde trebuie ferit de o viteza mai mare de 130 la ora. aici intervine consumul ca la benzinare si turatile mari ce il omoara . 16v e superior net la drum lung si motorul mult mai fiabil indiferent de turatie. turatia la 16v se exprima doar in consum nu si uzura. tot la 16v nu prea conteaza ca in masina sunt 2 sau 4 persoane,ea trage la fel la deal dar consuma mai mult daca e incarcata. pe scurt dci pentru oras si 16v pentru drum lung. la intretinere iesi cam pe acolo la amandoua se pare,asa zic toti. un ceva plus pentru benzina din motiv ca motorul e mai fiabil si se pliaza perfect pentru a manca km pe paine. un plus pentru motorina .......doar pentru aglomeratie. m-am interesat la profesionisti cat si la amatori ca noi. in rest...........tine de ce faci cu ea
Vreau Sa Imi Iau Un Dci De 85 CP
Collapse
X
-
Originally posted by atalanta View Postnu inteleg de ce sunteti asa patimasi. eu am cerut informatii de la un vecin inginer auto posesor de dci 85cp. dizelanul super de super pentru oras dar sa faci pe dracu in patru sa-l nu turezi sau subturezi (motorul pierde mult dun fiabilitate). partea lui slaba e pe autostrada unde trebuie ferit de o viteza mai mare de 130 la ora. aici intervine consumul ca la benzinare si turatile mari ce il omoara . 16v e superior net la drum lung si motorul mult mai fiabil indiferent de turatie. turatia la 16v se exprima doar in consum nu si uzura. tot la 16v nu prea conteaza ca in masina sunt 2 sau 4 persoane,ea trage la fel la deal dar consuma mai mult daca e incarcata. pe scurt dci pentru oras si 16v pentru drum lung. la intretinere iesi cam pe acolo la amandoua se pare,asa zic toti. un ceva plus pentru benzina din motiv ca motorul e mai fiabil si se pliaza perfect pentru a manca km pe paine. un plus pentru motorina .......doar pentru aglomeratie. m-am interesat la profesionisti cat si la amatori ca noi. in rest...........tine de ce faci cu eaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Asa este, la deal 16v cu 2 persoane urca el cumva, cu 4 pers deja se duce la vale ca nu mai poate , Acum lasand gluma, nici o masina nu va urca un deal cu greutate suplimentara la bord la fel cum o face fara greutatea respectiva nu? Doar ca la unele se simte mai mult la altele mai putin. Poate ca incercai sa te referi ca la aceeasi turatie , de ex 4000rpm, mers constant la benzina e ok pt ca mai are de unde, la motorina e la limita superioara de turatie...poate la asta incerci sa te referi.
Comment
-
Sunteti de groaza cu injectoarele astea! A mea are 167.000 km si nu i-am schimbat injectoarele si nici nu dau semne de oboseala (consum normal, putere normala, fara fum). De unde ai mai scos-o si pe asta cu schimbatul injectoarelor la 100-150 de mii?
Comment
-
Ovidiu tu spui bine ce spui (am vazut si in alte posturi) dar sa stii ca statisic vorbind treaba sta destul de rau la dci-uri.
Eu am cunoscuti de ambele tabere, am vazut injectoare picate la 70-80000 km si dizaluri care au trecut usor de 100000 faranici o reparatie (astia din urma, soferii seamana cu mine, adca NU cauta consumul record, cauta sa se MISTE cu ele, cand e cazul sa scoata untu din ele si n-a picat nimic, din contra).
Probabil ca 50% e si vina soferilor, ca nu au condus dizal, nu stiu...
Dar am un simtamant/sentiment ca daca aveam dizal nu cred ca aveam probleme cu injectoarele/pompa/turbina. ))
Comment
-
E adevarat ca jumatate din "vina" ii apartine si masinii, dar pana la a cataloga dci-urile ca fiind catastrofale, e cale lunga. E adevarat ca dci-urile sunt un pic mai pretentioase la intretinere (in fapt e nevoie de filtrul de motorina la fiecare revizie), dar asta nu inseamna ca nu trebuiesc luate in calcul ca si optiune in vederea unei viitoare achizitii.
Comment
-
Salut CataPR,
Bine ai venit, vad ca si tu esti incepator la fel ca si mine. Eu am un Laureate de 85cp din Septembrie 2009 si vreau sa iti spun ca e super. Dpdv al consumului e mai mult decat multumitor, iarna asta la -20 grade mi-a pornit bine, de incalzit se incalzeste repede iar cuplul este FantastiC. Cred ca este cea mai reusita motorizare pentru Logan. E un pic mai zgomotos decat benzina dar pt mine si nevoile mele e ok. Mai pe scurt ma dau cu 1.6 MPI si nu ma tem deloc...la 1.6MPI (are un vecin al meu ) nu difera decat consumul, e mai mare la el. Cuplul e net superior, la revizii preturile difera cu 20-30 hai sa exageram 50 ron fata de benzinar. Inca nu am facut revizia pt ca am 8500Km dar ii schimb acum uleiul si filtru ulei+motorina doar ca asa mi s-a pus mie pata si vreau sa am grija de ea, iar la preturi am calculat si cam asta ar fi diferenta.
Iti mai dau un exemplu, la 60000KM parcursi ai un anume consum dat in carte care eu l-am rotunjit superior. Asadar pe motorizare diesel dai cu 1000E mai mult decat ai da pe benzina. Numai din consum, la 60000, fata de benzinar ai o economie de 2200E ceea ce mai mult decat dublu de 1000E dat la motorizarea diesel.
Daca vrei pot sa iti fac un calcul cu cifre exacte si iti spun cum am rotunjit si pe ce distante.....pana acum eu sunt super multumit de ea....bag numai Euro5 de la Petrom si dupa primii 700 Km parcursi merg cu ea sportiv si schimb treptele numai dupa 3000rpm sau la 3000rpm. In Bucuresti cu modul asta de condus nu am unde sa ii dau mai mult de treapta 3 si consumul este peste 6%(cu aeroterma pornita continuu pe treapta 1 sau 2) dar nu ma deranjeaza.
Daca mai ai si alte intrebari te astept cu placere sa iti spun parerea pur personala si nu din auzite.
Succese nebanuite!
Comment
Comment