Vreau Sa Imi Iau Un Dci De 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si eu sunt de parere ca este un motor foarte ok!daca nu ma insel face parte din "gama noua" de motorizari renault!asa ca bafta!

    Comment


    • parerea mea....merita.....decat un second....mai bine un logan nou...de 85 cp....eu sunt multumit.....il alerg zilnic...si nu prea sunt multe masini ,care sa ma depaseasca....te poti baza pe el...

      Comment


      • Motorul trage foarte bine. Poti sa urci linistit la deal si cu masina incarcata. Cuplu se simte foarte bine in fiecare treapta de viteza.
        NCLAU - nu are rost sa schimbi uleiul si filtrele mai repede. E doar un moft ...... Eu le-am schimbat la ~7.500km si acum am ajuns sa fac revizia la 36.000km in loc sa o fac la 40.000km.
        Filtrul de motorina daca e original de fabrica tine 20.000km. La 10.000km poti sa-i faci purjarea (daca au chef mecanicii). Nu dai bani aiurea (120 ron. e un filtru). De ce crezi ca au prelungit intervalul de service la 15.000km ?
        Dai motorina buna si talpa.
        Motorul de 85 Cp nu-i place sa fie subturat (eu am ajuns sa schimb pe la 3.000rpm si consumul e super OK).
        De asemenea este un motor care ii place la drum lung, nu prea-i place traficul din oras si pornirile dese.
        Last edited by lau; 31 March 2010, 23:27.

        Comment


        • Salut Lau,
          Tu ai dreptate, dar sti cum e masina ....la fel ca femeia ....cum o ti asa o ai . Oricum ii fac din nou revizia la 15.000 km si apoi intru pe normal din 15 in 15. Dau un pic acum din buzunar...dar nu mult pt ca m-am descurcat si apoi aia e ...pe garantie!
          Last edited by Seba; 1 April 2010, 10:57.

          Comment


          • Originally posted by NClau View Post
            Salut CataPR,
            Bine ai venit, vad ca si tu esti incepator la fel ca si mine. Eu am un Laureate de 85cp din Septembrie 2009 si vreau sa iti spun ca e super. Dpdv al consumului e mai mult decat multumitor, iarna asta la -20 grade mi-a pornit bine, de incalzit se incalzeste repede iar cuplul este FantastiC. Cred ca este cea mai reusita motorizare pentru Logan. E un pic mai zgomotos decat benzina dar pt mine si nevoile mele e ok. Mai pe scurt ma dau cu 1.6 MPI si nu ma tem deloc...la 1.6MPI (are un vecin al meu ) nu difera decat consumul, e mai mare la el. Cuplul e net superior, la revizii preturile difera cu 20-30 hai sa exageram 50 ron fata de benzinar. Inca nu am facut revizia pt ca am 8500Km dar ii schimb acum uleiul si filtru ulei+motorina doar ca asa mi s-a pus mie pata si vreau sa am grija de ea, iar la preturi am calculat si cam asta ar fi diferenta.
            Iti mai dau un exemplu, la 60000KM parcursi ai un anume consum dat in carte care eu l-am rotunjit superior. Asadar pe motorizare diesel dai cu 1000E mai mult decat ai da pe benzina. Numai din consum, la 60000, fata de benzinar ai o economie de 2200E ceea ce mai mult decat dublu de 1000E dat la motorizarea diesel.
            Daca vrei pot sa iti fac un calcul cu cifre exacte si iti spun cum am rotunjit si pe ce distante.....pana acum eu sunt super multumit de ea....bag numai Euro5 de la Petrom si dupa primii 700 Km parcursi merg cu ea sportiv si schimb treptele numai dupa 3000rpm sau la 3000rpm. In Bucuresti cu modul asta de condus nu am unde sa ii dau mai mult de treapta 3 si consumul este peste 6%(cu aeroterma pornita continuu pe treapta 1 sau 2) dar nu ma deranjeaza.
            Daca mai ai si alte intrebari te astept cu placere sa iti spun parerea pur personala si nu din auzite.
            Succese nebanuite!
            Fi amabil si spune-mi si mie cum ai calculat acei 2200 euro. Multumesc.

            Comment


            • Daca v-ati fii uitat si voi cand a facut omul topicul!

              Comment


              • lau nu stiu cum ai curajul sa tii filtru de motorina atatia km.. tinand conta de super, mega , extra calitatea motorinei din tara .

                Comment


                • Tata schimba filtrul de motorina la 20.000 de kilometri. Pot face pariu ca cel de 85 este net superior la fiabilitate dci-urilor de 65 sau de 70 desi daca le fugaresti in 3000-3500 rpm. si p-alea nu cred ca ar trebui sa fie probleme nici cu respectivele.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • Originally posted by Nimeni View Post
                    lau nu stiu cum ai curajul sa tii filtru de motorina atatia km.. tinand conta de super, mega , extra calitatea motorinei din tara .
                    Hai sa-ti spun o poanta cu filtrul asta MegaSuper de Renault......
                    Schimb filtru la revizia de 20.000km, desi la 10.000 iar l-am schimbat (filtru de reprezentanta, ~120 ron).
                    Dupa 4.000km se aprinde in timpul mersului becul de bujii incandescente. Merg la reprezentanta cu masina in garantie si imi spune ca a ajuns apa in circuitul injectorului 1. Aici intreb politicos de ce nu sa aprins becul de apa in motorina ce il am pe bord, doar si filtru e nou nout. Motorina doar OMV !!! cu bonurile eram in "jeb".
                    Au dat din umeri......cica nu intotdeauna se aprinde. Rezolvat pe garantie cu scandal de rigoare.
                    Ce mama lui proces verbal pazeste atunci filtru asta ca e ditamai. Nici tractoarele nu au asa filtru mare.

                    Comment


                    • Originally posted by CataLiNNN View Post
                      Daca v-ati fii uitat si voi cand a facut omul topicul!
                      Salutare C,

                      Ai dreptate....abia am inceput sa ma obisnuiesc cu "afisarea" acestui forum...am recunoscut ca sunt incepator si abia dupa ce am raspuns la post am vazut ca era din 2008. Rusine mie pt ca nu am fost atent si m-am grabit si eu mandru si falos ca am un dci cu 8500km la bord...invatare de minte.

                      Salve Cezar,

                      Cam asa sta treaba: am avut de ales intre 1.6 16v si 1.5 dci de 85cp. Cand am luat-o eu anul trecut in Septembrie diferenta era de 1000E, 1.6 16v era 8600E iar 1.5dci era 9600E.Deja sti ca am un dci de 85cp. Consumul este asa:
                      (1.6 16V): 9.2 Ciclu urban (l/100km)

                      (1.5 dCi 85CP): 5.3 Ciclu urban (l/100km)

                      9.2 .............100km
                      X................60000km =>x= 5520 litri benzina

                      5.3 rotunjit 6.............100km
                      X.............60000km =>x= 3600 litri motorina

                      Punem pret actual la benzina acelasi cu motorina:
                      5520 litri benzinaX4.2ron= 23184 ron
                      3600 litri motorinaX4.2ron= 15120 ron
                      Diferanta dintre cele 2 este 8064 ron. Nu uita ca la diesel am rotunjit superior la 6 litri iar benzina am lasat-o ca la carte!!!!

                      La cat era Euro si pretul benzinei si motorinei anul trecut, voila de unde mi-au iesit mie cei 2200E scosi numai din consum.

                      Acum facand 9.2 .............100km
                      X................60000km =>x= 5520 litri benzina
                      5.3.............100km
                      X.............60000km =>x= 3180 litri motorina
                      5520 litri benzinaX4.2ron= 23184 ron
                      3180 litri motorinaX4.2ron= 13356 ron => diferenta 9828 ron
                      Ca fim corecti! Si la cat e euro pe 1Aprilie, 4.1094RON avem 9828/4.1094=2391,59EURO. Deci facand aceste calcule iesi chiar mai bine de 2200E.

                      Sper sa le fie tuturor de folos acest calcul si daca am gresit undeva te rog sa imi spui. Poate unii au pus problema ca mine, poate ca altii nu, oricum eu zic ca este torusi un subiect interesant.

                      Numa' bine tuturor si sper sa ne vedem la urmatoarea intalnire.
                      Last edited by NClau; 2 April 2010, 02:37. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • F corect calculul. Multumesc pt raspuns.
                        Doar ca ai uitat sa iei in calcul si extraurbanul.

                        Comment


                        • Un calcul corect raportat la consum. N-as vrea sa fiu un gica contra dar, diferenta de 2200 ar mai putea scadea adunand reviziile, nu exagerat de mult ce-i drept plus ca este foarte important la momentul achizitionarii unui diesel sa fii convins ca faci ceva kilometri pe an cu aceasta masina. Mie unul mi-a placut mult acest motor, consum bun, fiabilitate (86.000 km aproape fara probleme, pus pe un clio din 2006), intr-un cuvant sunt fan, iar daca ar fi sa aleg intre 1.6 16V si 1.5 85, as alege diesel-ul fara probleme.
                          9! 9! 9!
                          sigpic

                          Comment


                          • In plus fata de benzinar, dci are 3 filtre de combustibil si inca o revizie. Deci 200 euro in plus pe revizii in 60 000 km. Putin, tinand cont de mitul popular.

                            Comment


                            • Lasa ca vine Darkside si Seba si va spulbera toate calculele.
                              Am spus si eu ca se amorseaza destul de repede banii dati in plus la dizal(50-60000 km), dar la altii nu se amorseaza nici in 100000 km.

                              Comment


                              • Tavi depinde in cat timp ii faci stii, am vazut niste preturi la ceva logane de ma lasau asa cam in ceata, exemplu ... logan 1.6 16V 13.000 km 2006 acelasi pret cu un 1.6 16V 2008 40.000 km, masinile erau ale unei firme si incerca sa le vanda. Sunt niste calcule ale contabilitatii, nu stiu cum , poate ne ajuta careva din domeniu . Amortizari etc etc etc
                                9! 9! 9!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google