If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai daca iei dizal se presupune ca faci km mai multi (27-30000/an cel putin).
Si asa cam ies calculele, cu precizarea ca nu trebuie sa pice nici un injector sau pompa.
Pai daca iei dizal se presupune ca faci km mai multi (27-30000/an cel putin).
Si asa cam ies calculele, cu precizarea ca nu trebuie sa pice nici un injector sau pompa.
Tavi, astea cu picatul sunt cam basme....daca e sa pice pica din cauza mototrinei extraordinar de calitativa. Asta a fost un defect care a fost la celelalte modele diesel de 60 si 70 cp. Au fost niste probleme dar aopi baietii au umblat, au schimbat si nu ai mai auzit nimic despre asta. Deci e ok!
Va saluta Clau!
Last edited by NClau; 2 April 2010, 12:47.
Reason: Automerged Doublepost
Ma bate gandul sa imi cumpar si un logan dci dar de 85 de cai numai multi zic ca este pe motorina si iarna o sa am probleme cu el ,mai pica pe capete injectoarele cum picau la cel de 65 si 70 de cai?Si ma gandesc ca pot sa mai fac rost de motorina la pretul de 3 ron pe l din sursa sigura zic eu ca se merita!
Am facut test drive ieri cu Dusterul care era echipat cu acest motor de 85 de cai si am fost impresionat cum merge fiind si prima oarca cand am condus disel in rest numai benzina,la drum intins este net superior la benzina parerea mea dar in oras putin cam puturos este adevarat ca si dusterul este mai greu fata de berlina cu siguranta viitoarea masina va fi un logan DCI 1,5 85 de cai iarna sper sa nu fie probleme la pornire!
Dieselul este mai bun și în oraș că are un cuplu mai mare și deci demaraj mai bun și în afară pentru că are un consum mic. Nu este bun pentru cei care fac curse, liniuțe parcă le zice, pentu fițoșii care vor să se dea mari sâmbăta prin oraș. Dacă vrei o mașină bună ia MCV 85 cp și dacă ai bani prestige. Dusterul peste vreo 3 ani când se mai maturizează.
..........................................
Tavi, astea cu picatul sunt cam basme....daca e sa pice pica din cauza mototrinei extraordinar de calitativa. Asta a fost un defect care a fost la celelalte modele diesel de 60 si 70 cp. Au fost niste probleme dar aopi baietii au umblat, au schimbat si nu ai mai auzit nimic despre asta. Deci e ok!
Va saluta Clau!
Vorbim dupa 200.000 km .
Eu inafara de bujii (si alea la 60000 km) nu prea am ce sa schimb, la dizal, aaabsolut tot timpul e un risc.
dieselul e bun daca circuli mai mult,in schimb poti sa o aduci la 105 cai,ii faci remaparea si ii scade consumu cu 0,5% si castigi la cuplu,eu am vb cu cei de la dacia si nu afeteza motoru asa mi-or zis ei.este o alegere buna un diesel de 85 de cai,eu sunt foarte multumit am 63500 fara nici o problema
Am facut test drive ieri cu Dusterul care era echipat cu acest motor de 85 de cai si am fost impresionat cum merge fiind si prima oarca cand am condus disel in rest numai benzina,la drum intins este net superior la benzina parerea mea dar in oras putin cam puturos este adevarat ca si dusterul este mai greu fata de berlina cu siguranta viitoarea masina va fi un logan DCI 1,5 85 de cai iarna sper sa nu fie probleme la pornire!
Sal Radule,
Iti pot spune cu mana pe inima si impacat sufleteste ca iarna nu o sa ai probleme la pornire. Eu am fost cu a mea si pornea la -20 fara sa dea nici un semn de oboseala. Depinde si de bujii "ca e incandescente" si in 3 minute dupa ceas daca dai aerul in parbriz incepe sa iti dea dezghet la ce ai pe parbriz (cel putin in zina in care bate aeru').
Vorbim dupa 200.000 km .
Eu inafara de bujii (si alea la 60000 km) nu prea am ce sa schimb, la dizal, aaabsolut tot timpul e un risc.
Pai Tavi,
Hai mah nene sa fim seriosi acum....vorbim dupa 200.000? Ce naiba mah omule ca la 200.000 sunt terminate Golf, Passat, Opel....a bagat frate-miu in Passat asa lejer 3000 ron la ultima interventie cu niste discuri si placute de frana...si are pana in 150.000, trage bine nu am ce zice dar sa vedem ce va fi mai incolo..sper sa nu aibe probleme. Dar sa fim realisti nu comparam Dacia cu alte marci mult mai sus..desi a cam inceput sa le bata la poponetz.
Nah acum asta e parerea mea. 1000 de oameni...1000 priviri....1000 gusturi.
Respect tuturor!
Last edited by NClau; 10 May 2010, 06:45.
Reason: Automerged Doublepost
Nu mai ascultati parerile carcotasilor benzinari care sunt "ofticati" ca un motor ca asta si o putere ca asta are un consum asa mic.Cumpara-ti masina si o sa fii foarte multumit de ea.revizii la timp, motorina buna,ingrijire(adik ce recomand eu ca sa nu ai probl, schimbat filtru ,motorina la 7500km , k la ce motorina avem noi..)=nici o problema.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment