Problema e in felul urmator....daca tin piciorul pe frana masina sta la relanti normal adica la 900...daca iau piciorul de pe frana creste pana la 1100 si ramane asa...daca calc din nou frana si tin piciorul pe ea scade si ramane la normal....asta e o problema iar cea de 2 am observat ca atunci cand pornesc masina porneste si ventilatorul si ramane pornit...uneori se mai opreste dar in principal ramane pornit....va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa rezolv aceste probleme cu ajutorul vostru
Problema Relanti.va Rog Ajutati-ma
Collapse
X
-
Originally posted by nedea View PostProblema e in felul urmator....daca tin piciorul pe frana masina sta la relanti normal adica la 900...daca iau piciorul de pe frana creste pana la 1100 si ramane asa...daca calc din nou frana si tin piciorul pe ea scade si ramane la normal....asta e o problema iar cea de 2 am observat ca atunci cand pornesc masina porneste si ventilatorul si ramane pornit...uneori se mai opreste dar in principal ramane pornit....va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa rezolv aceste probleme cu ajutorul vostruDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Mda. Corect! La relantiu ar trebui sa stea in 750 rpm la turatie. Asa sta si la mine. Ce e mai ciudat este ca, spui tu, iti creste la 1100 rpm dintr-o data si culmea, dupa ce iei piciorul de pe frana. Inca ceva. Dupa ce ti se incalzeste motorul bine si sa zicem ca o scoti si la plimbare o tura-doua, tot 1100 rpm ai la relantiu? N-ar fi rau sa o pui si pe tester!
Comment
-
Originally posted by Andrei.TMT View PostReferitor la prima problema e normal sa-ti scada turatia motorului pentru ca intervine un consumator. Cu ventilatorul probabil este un senzor ceva defect,sau ce are el acolo . Mai asculta si alte pareri.
Originally posted by IancuMIC View PostTuratia normala e ~750rpm; pana una alta nu stiu despre ce masina e vorba; cea din semnatura sau cea din titlu, dCI, 85cp; pana atunci nu ma pronunt.
Originally posted by Danyell View PostMda. Corect! La relantiu ar trebui sa stea in 750 rpm la turatie. Asa sta si la mine. Ce e mai ciudat este ca, spui tu, iti creste la 1100 rpm dintr-o data si culmea, dupa ce iei piciorul de pe frana. Inca ceva. Dupa ce ti se incalzeste motorul bine si sa zicem ca o scoti si la plimbare o tura-doua, tot 1100 rpm ai la relantiu? N-ar fi rau sa o pui si pe tester!
Originally posted by Andrei.TMT View PostCred ca el a facut acele observatii cu motorul rece,de aceea avea relantiul normal 1100 rpm.
Colegu',incearca cu motoru cald ( 4 linii la temperatura ) si spune-ne cum stai dupa.
Originally posted by nedea View PostConsumato?!r..dar turatia nu scade ci dimpotriva creste
Cu respect si scuzele de riguare...e logan disel,euro 3 motor 85,an 2007
masina este taxi si fac cu ea in jurul la 150 km pe zi..problema e aceasi indiferent daca e incalzita sau rece
Da iti multumesc de sfat dar masina reactioneaza la fel indiferent daca e rece sau nu
Va multumesc...nu ma asteptam la atatea raspunsuri asa de repede..conteaza mult mai ales ca din cauza ei imi intretin familia....aaaaa am uitat sa va spun si ca de cateva zile ma lasat si servodirectia poate are legatura nu stiu..va multumesc si astept in continuare raspunsurile voastre
Comment
-
daca zici ca te-a lasat si servodirectia este posibil sa "fure" curent pe undeva (un scurt) si atunci nu ai tensiunea normala de incarcarcare a bateriei iar ECU iti creste automat turatia pana cand primeste din redresorul alternatorului cei 13.9 V (minim).
ca fapt divers pompa de servo nu porneste sub tensiunea de 14V si se opreste automat sub 13,5 V.
ia un voltmetru si vezi daca iti da tensiunea de incarcare la bornele bateriei cat mai aproape de 14 V la ralenti (normal e undeva la 14.2V), daca nu ai tensiunea care trebuie verifica firele sa nu ai vreunul care da la masa (izolatie defecta), legaturile la bornele alternatorului sa nu fie oxidate sau slabite si daca tot nu ai dat de defect s-ar putea sa se fi dus regulatorul de tensiune de pe alternatorsigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
Originally posted by dani030669 View Postdaca zici ca te-a lasat si servodirectia este posibil sa "fure" curent pe undeva (un scurt) si atunci nu ai tensiunea normala de incarcarcare a bateriei iar ECU iti creste automat turatia pana cand primeste din redresorul alternatorului cei 13.9 V (minim).
ca fapt divers pompa de servo nu porneste sub tensiunea de 14V si se opreste automat sub 13,5 V.
ia un voltmetru si vezi daca iti da tensiunea de incarcare la bornele bateriei cat mai aproape de 14 V la ralenti (normal e undeva la 14.2V), daca nu ai tensiunea care trebuie verifica firele sa nu ai vreunul care da la masa (izolatie defecta), legaturile la bornele alternatorului sa nu fie oxidate sau slabite si daca tot nu ai dat de defect s-ar putea sa se fi dus regulatorul de tensiune de pe alternator
Comment
-
Salut.Parerea mea--sa verifici rezistentele de la aeroterma.Acele rezistente au niste relee care cred ca au ramas blocate si cer curent ,alternatorul simte si se tureaza sa poata da curent pentru rezistente.Rezistentele sunt in aeroterma pornesc cand dai drumul la caldura si se modifica putin turatia ,creste consuma mult curent,se incalzeste apa in motor releele {sunt doua rezistente cu doua relee,}simt se opresc rezistentele si turatia scade.O zi buna.Parerea mea.
Salut.Scuze tu ai benzina ,nu stiu la diesel asa este.
Comment
Comment