la imbinarile de pe traseul turbina-intercooler te-ai uitat, ca mai am colegi cu dci 70 si dupa 1/2 de ora la viteze peste 130 km/h le-au aparut dire de ulei la mansonul dintre plastic si furtunul de cauciuc panzat
Nivel Ulei Scazut Relativ Repede
Collapse
X
-
Originally posted by dani030669 View Postla imbinarile de pe traseul turbina-intercooler te-ai uitat, ca mai am colegi cu dci 70 si dupa 1/2 de ora la viteze peste 130 km/h le-au aparut dire de ulei la mansonul dintre plastic si furtunul de cauciuc panzat
Comment
-
Originally posted by mae View Postdaca dispare uleiul si nu da fum albastru pe esapament atunci e o problema. adcia uleiul curge pe alta parte - pe la distributie, verifica daca in vasul de expansiune se vad ceva pete de ulei in lichidul de racire,
si nici nu scoate fum albastru
Comment
-
ALECKS vezi ca poate fii de la garnitura de chiuloasa...am mai vazut cazuri..
Comment
-
salut am un logan 1,5dci85cp si consuma ulei de la schimb la schimb nivelul e la minim ,plus ca mai completez si cu restul ramas de la service acum un an am avut un accident cu masina, am rasturnat-o am reparat-o intr-un service dacia avand casco la ultimile 2 schimburi de ulei le-am spus mecanicilor ca masina consuma ulei dar ei spun ca e de la accident si nu pot face nimic, mai zic daca vreau sa o repar o sa ma coste
mentionaz masina are 60 000km si e in garantie
nu stiu ce sa fac ...........ma indruma cineva ce sa fac?
Comment
-
Salut. Am si eu un Logan dci (cam 80000km la bord) care imi consuma ulei. La 1000 km imi consuma cam 1 - 1.5 l. Am verificat lucru asta si cu uleiul de fabrica si cu un ulei mai bun. Se intampla la fel. Sub masina nu se aduna urme de ulei nici la o stationare mai indelungata. Am fost la service (Dacoserv Militari) si mi-au spus ca nu stiu sigur ce are si ca trebuie sa mai faca verificari (la testul de compresie a iesit bine + o inspectie vizuala la blocul motor). Ei isi dadeau cu parerea pe banii mei si tot nu au rezovat-o. Am inteles de la altii ca cel mai probabil e turbina de vina. Dar, in acest caz ar trebui sa se cunoasca si in timpul mersului o scadere a puterii motorului, nu e asa? Exista cumva posibilitatea sa scape ulei asa mult pe la turbina si totusi sa nu se simta acea scadere a puterii in timpul mersului?
Comment
-
O sa verific si lucru asta. Dar nu cred ca la Dacoserv Militari. "Mesterii" de acolo au spus ca daca nu sunt scurgeri sub motor atunci nu e de la turbina. Acum au scos varianta cum ca ar fi segmentii de ungere si imi recomanda sa folosesc Metabond (aditiv de ulei), care cred ca e cam prostie. Ce ati auzit de Metabond? Sincer, vrajeala cu acopera suprafetele uzate si etanseaza ....bla,bla... e exagerat. Daca ar fi chiar segmentii, mai bine ii schimb si gata. Ati mai auzit de uzura a segmentilor la 80000Km? Mi se pare exagerat; cred ca tot turbosuflanta ramane problema. Voi merge la alt service.
Comment
-
Nu mai e nimeni pe aici?
Oricum, azi am fost la alt service pentru problema cu consumul de ulei. La AutoMarcus am facut un test de compresie si a iesit ca pistonul nr. 4 are o diferenta de 3 bari a compresiei fata de celelalte. Mi-au recomandat si ei o solutie "minune". Asta e marca Renault cica, dar nu mai stiu cum se numeste (ceva 6xx -din 3 cifre). Se baga in ulei si se merge cu motorul ceva timp sa curete segmentii cocsati, apoi se face schimbul de ulei. A mai auzit cineva de solutia asta? Ce o fi de ea?
Comment
Comment