Masina are 7500km si este ulei stock. Nu am schimbat niciodata uleiul. Am sa tin cont la revizie sa pun ulei ELF. Mersi pentru informatie.
Nivel Ulei Scazut Relativ Repede
Collapse
X
-
De la ultima revizie , adica cea de 10k , cand am bagat Elf 10W30 , am facut 8k si deabia mi sa scazut pe joja un "X" deala . Nu stiu cat de normal sau anormal vi se pare voua chestia asta, dar sa stiti ca nu am tinut motorul in palma , "sa nu i se intample ceva " ! Au fost zile cand a functionat si 30 de ore non stop , la drum intins . Oricum uleiul nu l-am verificat niciodata imediat , ci a-2-a zi , dupa ce a avut timp sa se scurga complet., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Probleme Cutie Viteza 1.5 Dci Ambience Iulie 206
AM UN LOGAN 1.5 DCI,AMBIANCE,DIN IULIE 2006,ACUM AM CU EL PESTE 31.000 KM.DE CAND L-AM CUMPARAT,AM OBSERVAT CA DACA am SCHIMBAT VITEZELE REPEDE 1-2,CARAIA CUTIA,PARCA AGATA CEVA.VAZAND ASTA,AM INCEPUT SA MERG ,Mai lent ,schimbam prin punctul liber vitezele, si nu mai caraia.De curand am avut ocazai sa vad si sa merg cu modelul 2007.Tot 48 kw,una laureatte si alta simpla ca a mea,si astea mergeau brici,adica motorul tragea mult mai bine si la schimbat sportiv viteze,nu agata nimic.Ce sa fie,sa am eu cutia defecta?Stie cineva cat este garantia la cutia de viteze?Am avut garantie 18 luni la masina,mai pot sa fac ceva?Ce ma sfatuiti?Multumesc mult.Astept pareri.
ps eu am pe ea sotul 6001,iar ei aveau parca 7,daca nu ma insel.
Comment
-
Nivel Scazut la 1.6MPi
Salut,
Ce parere va faceti de faptul ca desi am masina de putin timp, nu are nici 1800Km, am verificat nivelul la ulei si scazuse cam 1/3 din nivelul dintre minim si maxim, 333ml probabil... Mi se pare cam multicel pentru un 1.6 MPi chiar daca e in rodaj si in primii 1500Km nu am depasit 3000RPM, iar dupa astia 1500km cred ca de vreo 2-3 ori am accelerat progresiv in a 5-a pana la maxim 4000RPM cu motorul bine incalzit (mers continuu de vreo 2-3 ore).DACIA Sandero 2008 Laureate 1.6 MPi
Comment
-
a mea vede limitatorul de vreo cateva ori pe luna si nivelul e neschimbat! cred ca si cum o nimeresti si uleiul, am60 000km si numai mobil1 5/40 a servit si nu am completat niciodata un gram, ba mai mult am folosit ce a ramas din bidonul de 4l sa ung niste borduri ca stateau betivi sub balcon si faceau galagie...cand treci la 10/40 trebuie stiut ca e mai gros si usor usor i-ti umfla garniturile vezi motorul umed pe la incheieturi etc...
Comment
-
In ultimii 12000 km mi-a mancat ~150-200 gr, dar mi se pare normal daca insumez toate forjele date ) (cat de cat, ca nu-mi aduc aminte tot).
Daca se merge ca taximetristii, in mod normal la benzinar daca nu sunt scapari, nu prea scade nivelu.
Comment
Comment