Haideti sa va arat niste poze pe care le-am pus si pe alte forumuri de discutii pe tema Dacia. Sunt facute sub capota, de dimineata dupa ce am observat o pata de ulei langa o imbinare intre blocul motor si nu stiu ce ansamblu din drapta galeriei de admisie. Prima poza e vedere de ansamblu, a doua cu zoom pe zona problema, a treia si a patra sun exact zona problema vazuta intai de mai de sus apoi de mai de jos.
Uleiul stiu sa-l verific, fiti fara griji, ca am avut un Matiz care-mi papa 1l la 800-1000km. Inainte sa plec cu ea de la dealer dupa ce am cumparat-o am verificat toate nivelurile la toate lichidele si erau OK.
4000RPM nu mi se pare exagerat de mult si asta doar in 2-3 reprize de maxim 5 minute, nici atat.
Uleiul stiu sa-l verific, fiti fara griji, ca am avut un Matiz care-mi papa 1l la 800-1000km. Inainte sa plec cu ea de la dealer dupa ce am cumparat-o am verificat toate nivelurile la toate lichidele si erau OK.
4000RPM nu mi se pare exagerat de mult si asta doar in 2-3 reprize de maxim 5 minute, nici atat.
Comment