Fluctuatie De Turatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fluctuatie De Turatie

    Salut.
    Am o problema cu loganul meu : la rece mai ales, motorul fiind la relanti, la prima pornire sa zic dimineata, motorul merge linie primele 1-2 minute, dupa care are niste smucituri ca si cum nu s-ar mai alimenta sau ceva de genul...In mers nu am nicio pr trage, nu suna nimic suspect, ci doar la relanti si mai ales cat e rece.
    Ati mai avut careva o asemenea problema?

  • #2
    s-a mai discutat treaba asta, problema este acel regulator de presiune de la pompa de inalta.

    Comment


    • #3
      Am vazut,la fratele meu o speta identica,in care pina si testerul dadea ca "vinovat",regulatorul de debit(nu de presiune,greu am inteles si eu diferenta).In urma verificarii pierderilor in retur,ale injectoarelor,3 erau cu probleme.Solutia aleasa a fost repararea injectoarelor,urmind ca functionarea regulatorului sa fie analizata,dupa montarea acestora.La pornirea motorului,totul a revenit la normal,turatie constanta,etc. Calculatorul nu vede pierderile in retur,dar vede oscilatiile valorilor presiunii in rampa,de care este direct raspunzator, regulatorul...,care desi este OK,greu "stapineste" valoarea presiunii(din cauze ce nu-i apartin).

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru informatii.
        Inca nu am rezolvat, sper ca in curand sa ajung la service sa vad despre ce e vb.
        Vroiam sa va intreb pe cei care le aveti cu mecanica sau care ati mai avut asemenea pr daca stiti pana la urma ce se poate intampla daca regulatorul asta de debit functioneaza la fel.
        Se duce pompa de injectie?

        Comment


        • #5
          eu st a4a iarna si vreo 60000km de cand face asa si nu am nici o pb, la mine numai iarna face asa cateva min 2 3. In rest n-am treaba! Oricum daca afli ceva, spune-mi si mie sa stiu daca e grav sa ma apuc de treaba!mersi!

          Comment


          • #6
            2 ani jumate am si eu de cand face asa. Am observat ca face mai mult cu anumiti carburanti si mai putin cu altii.

            Mai rau cu : OMV , Rompetrol , MOL ( desi masina se infige mult mai bine )
            Mai putin cu : Petrom si LukOil ( masina insa e mai pututoasa )

            Facea asta vara la un moment dat si odata la 1 min cand stateam la relanti si niciodata in mers.
            De cand merg cu motorina standard de la Petrom nu a mai facut decat 1 data in 3 luni si 4000 km , exclusiv Bucuresti.

            Comment


            • #7
              noutati legate de subiect

              Salut tuturor,

              Astazi am fost la dacoserv. Dupa revizia de la 140.000 am pus-o pe tester. tipu mi-a zis ca e vb de regulatoru de inalta presiune de la pompa de injectie. mi-a zis ca in mod obligatoriu regulatorul se schimba la 150.000.deci teoretic mai am inca 10.000 cu el. testeru nu arata ceva defectiuni la injectie sau in orice alta parte, insa mi-a zis ca si a lui face la fel de la 80.000. L-am intrebat daca poate sa genereze vreun defect fct asta si mi-a zis ca nu. Doar ca tre sa il schimb la urm. revizie. Costul e de 700 de lei cu manopera la ei.
              Oricum m-am bucurat ca a facut un diagnostic pe toate zonele si masina e ok.

              In legatura cu combustibilu nu stiu ce sa zic. Personal de 7 ani de cand o am, am alimentat si alimentez doar de la OMV. Anul trecut am bagat de la Petrom vreo 2 luni....si mi-au gasit la revizie musculite si alte mizerii in filtru. de vreo luna de cand s-a mai eftinit bag doar Maxx motion diesel. Parca mere mai bine si parca nu mai face figuri atat de des regulatorul.

              Va tin la curent.Ms pt ajutor.

              Comment


              • #8
                vrajeala cu 150.000 , daca iti si arata undeva scris promit sa mananc hartia (sper sa nu-ti arate pe o tableta sau calculator ) . Sunt masini la care s-a defectat la nici 50.000 km si sunt altele care au sarit de 3-400.000 km si au regulatorul original. Ai mai avea o sansa sa-l dai jos sa-l cureti, dar trebuie sa gesesti ceva mizerie in sita lui altfel nici o sansa de imbunatatire, singura solutie ramane inlocuirea. Gasesti si la 3-400 lei prin magazinele de piese de import si poti sa-l schimbi si tu ca nu e nici o inginerie, trebuie un torx de 25 parca si 10 minute de timp liber.
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by EUGEN2008 View Post
                  vrajeala cu 150.000...
                  Confirm şi eu că nu există pe nicăieri o astfel de recomandare, ci este doar dorinţa celor din reprezentanţe să mai adauge ceva la cifra de afaceri.

                  Comment


                  • #10
                    Bine bine dar e atat de simpla schimbarea lui? Adica nu tre umblat si la calculator. Apropo de ceea ce spunea colegu de conversatie mai sus?

                    Comment


                    • #11
                      regulatorul se imbacseste cu depuneri provocate de aditivii anti-inghet din carburantii diesel asa-zis premium. depunerile devin importante la un moment dat si incep sa se lipeasca chestii pe acolo.
                      poti sa faci o curatare a sistemului de injectie cu conserva speciala de diluant special.
                      sau poti sa cureti doar regulatorul. e alegerea ta.
                      problema e ca la km astia s-ar putea ca daca ai vreun inceput de sfarsit la vreun injector, sa crape la curatarea asta.

                      Comment


                      • #12
                        depunerile devin importante la un moment dat si incep sa se lipeasca chestii pe acolo.
                        Nu sunt deacord cu punctul de vedere prezentat mai sus.Regula spune ca depunerile,se depun,in rezervoare(peco),in rezervorul masinii,etc.Protectia elementelor pompei de inalta presiune si a injectoarelor este asigurata de un filtru,ce trebuie sa filtreze(conform Renault),la 2 microni.Daca ai argumente ca asa-zisele depuneri,trec prin filtru,poti actiona in judecata,cu sanse de cistig,pe Renault...,altfel poti retracta,ce ai scris mai sus...!

                        Va rog invatati sa citati corect posturi sau pasaje din acestea.
                        Last edited by IancuMIC; 18 December 2014, 23:12.

                        Comment


                        • #13
                          Cer scuze moderatorului,pentru greseala si neatentie!

                          Comment


                          • #14
                            Referitor la subiect, am 115.000km si la fel face si a mea, se balbaie destul de urat la relanti, mai ales iarna la temperaturi sub 0 grade.
                            Problema a aparut inca din iarna anului 2013 cand aveam aproximativ 80.000km, insa nu am luat-o in seama.
                            Am gasit pe unele site-uri de piese auto, regulatorul de inalta presiune (care apropo se numeste SUPAPA CONTROL PRESIUNE ) la 200ron originala dacia, dar am gasit si la 300-400ron. Urmeaza sa o cumpar si sa o schimb.
                            Fara Semnatura.

                            Comment


                            • #15
                              Eu l-am schimbat pe garantie la 20000 km, iar de vreo doi ani imi face probleme. Cand mi l-a schimbat, a fost nevoie de claculator sa-l citeasca, altfel nu pornea. Daca stie cineva ca se poate curata, il rog sa posteze. In ritmul asta, cam la doi ani trebuie sa cumpar regulator. 400 + manopera.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google