Am ascultat si eu asa de curiozitate un motor identic cu al meu. Tacanitul nu era. Tocmai de aceea am postat aceasta intrebare. Si mai am o problema. Este normal sa nu se aprinda deloc martorul la ulei? Vorbesc cand e contactul pus. Nu in mers ca chiar ar fi o problema.
Zgomot Anormal Peste Sunetul Motorului
Collapse
X
-
Martorul presiune ulei trebuie sa se aprinda cand se pune contactul si sa ramana aprins pana se porneste motorul.
Comment
-
Schimba uleiul si vezi daca mai face
Comment
-
"Sefa" vad ca esti din Constanta stabileste o intalnire cu Supercar, sa dea o geana sub capota, cauzele pot fi multiple: un capac care loveste in tubulatura de aer, un suport metalic desprins in urma unei lovituri sau a vibratiilor, cine stie ce e la tine, un suport rupt sau fisurat..
Daca nu da o fuga in service, te primeste si inainte de revizie.. O mare imbecilitate la noi pe care nu o inteleg:
- perioadele de revizie in primii km ai masinii ar trebui sa fie mai scurte
1. 500-1000 km
2. 5000
3. 15000
4. 30000
....
In fine, in general, ca natie suntem niste ciudati .
Pentru linistea ta cea mai buna rezolvare ar fi sa faci o rezervare intr-un service mai ales ca e in garantie banuiesc.
PS Sincer sa fiu si eu am auzit niste zgomote ciudate la inceput primii 3000 km dar au disparut, nu imi explic de la ce a fost, acum nu mai face, cere si un test, poate e vreun injector care nu inchide/dechide cum trebuie.
TOATE BUNE
Comment
-
Sau poate fi surubul de la scut desfacut.
Comment
-
Acel ticait se aude numai in relanti chiar cand motorul este cald , atunci cand este rece dieselul are sunetul lui specific mai galagios si daca pleci cu motorul rece simti miscarea pistoanelor, ulei am pus la 6890 castrol edge 5w40 turbo diesel acum am 9800 de km
Comment
-
Oare o fi de la mirifucul ambreiaj care "asa face toate"?
apasa pedala de ambreiaj cu motorul pornit si vezi daca mai face.
Comment
Comment