Vezi ca te contrazici! Treapta de viteza economica este treapta a V-a! Daca e cea mai economica treapta de viteza cum naiba sa solicite cel mai mult motorul? Trepte solicitante pentru motor sunt 1, 2 si 3 pentru trebuie sa aduci masina la viteza de croaziera si atunci sarcina pe motor e mai mare decat in treapta a 5-a, treapta in care nu trebuie decat sa mentii viteza constanta.
Noul motor 1.5 dci 85 CP
Collapse
X
-
Originally posted by Sp!keNu trebuie sa depasesti 2500 rpm in nici-o treapta de viteza. In tr a V-a la 2500rpm ai 105km/h.
Berlina are nevoie de cava mai putine ture la viteza asta.. la 2500 am 110-115km/h
Comment
-
Originally posted by bogdankirkViteza a 5-a solicita cel mai mult motorul pentru ca raportul in cutie este cel mai mare. Adica ai nevoie de forta mai multa ca sa il menti la turatie . Este mai economica din cauza faptului ca viteza este mare si timpul in care parcurgi distanta mai mic!
Comment
-
Originally posted by mdi_proNu exagera!!!
Berlina are nevoie de cava mai putine ture la viteza asta.. la 2500 am 110-115km/h
Se pare ca nu faci diferenta intre "exagerare" si prezentare a unei stari de fapt. Atat timp cat avem aceeasi cutie de viteze (JR5) ma-ndoiesc ca tu ai 110-115 km/h la 2500. Uita-te mai bine la vitezometru!.
Comment
-
Ba se poate, difera aerodinamica si greutatea celor 2 masini, plus ca poate era panta sau avea vant din spate.
Comment
-
Originally posted by andreiBa se poate, difera aerodinamica si greutatea celor 2 masini, plus ca poate era panta sau avea vant din spate.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by florin_bgdnEventual diametrul rotilor poate sa faca diferenta.
Adica... lungimea rotii e 2*pi*raza rotii ... la numar egal de rotatii ale rotilor se acopera distante diferite.
La aceeasi viteza de rotatie a rotilor rezulta viteza orara diferita.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by andreiBa se poate, difera aerodinamica si greutatea celor 2 masini, plus ca poate era panta sau avea vant din spate.
Completare: Privind diametrul rotilor, asta nu influenteaza decat viteza de deplasare fizica, nu si cea de afisare pe vitezometru. Pe vitezometru iti apare viteza la planetara nu viteza raportata la sosea.Last edited by Sp!ke; 11 December 2007, 17:25.
Comment
-
Gresesc si eu o data si sare lumea in sus...
Ma gandeam la altceva, credeam ca voi ziceti numai de viteza, nu si de turatie.
Comment
-
Originally posted by andreiGresesc si eu o data si sare lumea in sus...
Ma gandeam la altceva, credeam ca voi ziceti numai de viteza, nu si de turatie.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pai mah, la 200 si ceva de posturi pe zi citite si raspuns la majoritatea crezi ca eu mai sunt atent la toate detaliile? Si nu m-am suparat, doar am zis ca nu trebuia sa sariti toti, unul era de ajuns sa-mi atraga atentia. Am incheiat cu off-topicul.
Comment
Comment