Noul motor 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am gasit inca tabelul pe care il caut, dar ca exemplificare, aceeasi cutie este pe Renault clio 3 sport (2007), cu terminatia 118, Laguna 1.6 16v - terminatia 129, laguna 1.8 terminatii 003 sau 008, Grand Scenic 2 de 1.6 16v si 1.5 dci, si lista poate continua cu Megane II, Modus, Kangoo, bineinteles cu terminatii diferite.
    Aceeasi cutie dar cu alte rapoarte este si pe Prestige 1.6 16V, terminatiile pentru Logan si Logan MCV sunt diferite.

    Pentru Grand Scenic 1.5dci 100Hp 40,9 km/h tr.V la 1000 rot/min



    Pentru MCV vezi pagina 13 la:

    La MCV aceeasi cutie se pune la 1.6 8v, 1.6 16v si 1.5 dci, cu precizarea ca sunt datele oficiale ale Renault
    Last edited by dani030669; 13 December 2007, 17:58.
    sigpic
    Ambition 1.5 dc

    Comment


    • cea cu prunele si merele da...dar cea cu loganurile nu dar nu conteaza...oricum probabil stii tu ce zici sau hai sa o luam altfel....tu tragi dupa tine un carucior care are 50 kg...si cand ai cam 5 km/ora depui un anumit efort da?..ei acuma daca tragi un carucior de 100 kg....cand ai 5 km pe ora...pun pariu ca depui un efort mult mai mare la astia 5 km/ora.(efortul ar fi corespondentul turatiei la masina) ..ca sa tragi 100 kg...daca ai depune efortul depus pentru 50 kg cand tragi 100 probabil ca ai avea undeva la 2.5 km pe ora nu? deci la acelasi efort....(turatie) 2500 ture...cand tragi o greutate mai mare...logic ai viteza mai mica...adica in loc de 110 ai 105...asta...daca ai inteles si tu analogia.... fara suparare...nu ma pricep la mecanica...dar logica imi zice ca asta-i motivul...

      Comment


      • @emil_munteanu ceea ce ai scris e normal doar in ceea ce priveste acceleratia, pentru ca odata "rupt" momentul de inertie, nu mai conteaza decat coeficientul aerodinamic la viteze peste 90 Km/h in cazul majoritatii masinilor. De ce crezi ca biciclistul care sta drept in sa nu poate depasi 30 km/h oricat de "in forma" ar fi si acelasi biciclist pe bicicleta carenata a atins 80km/h? Pentru ca la 25 km/h 85% din forta lui se duce pe rezistenta aerodinamica la inaintare. La fel e si intre MCV si Sedan, a doua zecimala la Cx conteaza, din cauza asta s-a pus un raport de multiplicare mai mic la cutie.
        sigpic
        Ambition 1.5 dc

        Comment


        • oki...am inteles...vezi..deaia sunt bune forumurile astea

          Comment


          • ca spuneti numai prostii!

            Comment


            • Originally posted by emil_munteanu
              cea cu prunele si merele da...dar cea cu loganurile nu dar nu conteaza...oricum probabil stii tu ce zici sau hai sa o luam altfel....tu tragi dupa tine un carucior care are 50 kg...si cand ai cam 5 km/ora depui un anumit efort da?..ei acuma daca tragi un carucior de 100 kg....cand ai 5 km pe ora...pun pariu ca depui un efort mult mai mare la astia 5 km/ora.(efortul ar fi corespondentul turatiei la masina) ..ca sa tragi 100 kg...daca ai depune efortul depus pentru 50 kg cand tragi 100 probabil ca ai avea undeva la 2.5 km pe ora nu? deci la acelasi efort....(turatie) 2500 ture...cand tragi o greutate mai mare...logic ai viteza mai mica...adica in loc de 110 ai 105...asta...daca ai inteles si tu analogia.... fara suparare...nu ma pricep la mecanica...dar logica imi zice ca asta-i motivul...
              NUMAI PROSTII ZICI TU TE AUZI CE SPUI DACA TRAGI O GREUTATE MAI MARE LA ACEEASI TURATIE O SA AI ACEEASI VITEZA INDIFERENT DE GREUTATEA CARE O TRAGI DOAR CA O SA CREASCA CONSUMUL TU DACA TRAGI CINCI KG CU 5 KM/H O SA TRAGI SI 5O KG TOT CU 5 KM/H DOAR CA O SA CONSUMI MAI MULTA ENERGIE(O SA PUI MAI MULT EFORT

              Originally posted by dani030669
              @emil_munteanu ceea ce ai scris e normal doar in ceea ce priveste acceleratia, pentru ca odata "rupt" momentul de inertie, nu mai conteaza decat coeficientul aerodinamic la viteze peste 90 Km/h in cazul majoritatii masinilor. De ce crezi ca biciclistul care sta drept in sa nu poate depasi 30 km/h oricat de "in forma" ar fi si acelasi biciclist pe bicicleta carenata a atins 80km/h? Pentru ca la 25 km/h 85% din forta lui se duce pe rezistenta aerodinamica la inaintare. La fel e si intre MCV si Sedan, a doua zecimala la Cx conteaza, din cauza asta s-a pus un raport de multiplicare mai mic la cutie.
              Last edited by andrei; 13 December 2007, 23:39.

              Comment


              • cum vi se par pozele astea?

                Renault Logan eco2 (3 images): Click above for a photo gallery related to this subject. High resolution images are available.


                Si articolul asociat?


                Interesant ar fi de vazut deflectoarele si generatoarele de vortex care ii reduc coeficientul aerodinamic.
                sigpic
                Ambition 1.5 dc

                Comment


                • Parerea mea e ca ati umplut de sange topicul asta de OFFTOPIC!

                  Comment


                  • S-a mai discutat asta aici si aici.

                    Comment


                    • exact asa am zis petroman mai mult efort...iar efortul l-am asociat eu cu turatia..deci...deci turatie mai mare pt greutate mai mare

                      Comment


                      • Nu e adevarat. Nu e deloc asa.
                        Crede-ma ca lucrez in uzina si stiu mai bine.
                        Sunt foarte multe comenzi din cauza asta se asteapta atat!
                        Last edited by crististreulea; 22 December 2007, 12:21.

                        Comment


                        • salut....
                          daca zica ca lucrezi la dacia...spune-ne si noua mai multe...
                          eu de exemnplu astept un kiss de 85 cp de pe 19.10.2007 si inca nu se aude nimc...
                          Last edited by crististreulea; 22 December 2007, 12:19.
                          "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !!"

                          Comment


                          • Din ce stiu sunt foarte multe comenzi atat pt intern cat si pt extern, eu pt prestige-ul meu de 85 cai am asteptat 6 saptamani, dar ar trebui cei de la reprezentanta sa iti spuna cu aproximatie cand iese masina din fabricatie.
                            Exista un cod PJI in care e spcificata ziua si ora cand intra in fabricatie.
                            Last edited by crististreulea; 22 December 2007, 12:21.

                            Comment


                            • eu inteleg ca sunt f multe comenzi, dar asta nu este o scuza....
                              la dealer cand am dat comanda, m-a asigurat ca in cel mai rau caz va dura 1 luna si jumatate !!!
                              acum....dupa 2 luni si ceva....inca nu-mi poate spune nimeni nimic, nici cei de la VC, nici cei de la dealer care m-au informat eronat...
                              unde gasesc codul asta PJI ???? la mine pe contract nu e niciunde trecut, decat data limita, care deja mi-au spus cei de la VC ca este posibil sa se prelungeasca...adica un fel de..."nu-ti convine, n-ai ce face!" , banii oricum nu am cum sa-i mai recuperez...
                              Last edited by crististreulea; 22 December 2007, 12:21.
                              "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !!"

                              Comment


                              • PJI-ul il genereaza DACIA.
                                Se poate obtine pe baza codului VIN.
                                Daca nu te poate ajuta dealerul cu PJI-ul, incerca sa telefonezi la dacia, sau scrie un mail.
                                Cei de la DACIA sigur iti vor da un raspuns!
                                Last edited by crististreulea; 22 December 2007, 12:22.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google