Mai rece in masina se poate face punand aerul pe recirculare in interior. Asa la semafoare in oras raceste mai bine si nu mai esti nevoit sa suporti gazele de esapament de la celelalte masini. Era bine daca exista un robinet in compartimentul motor care sa opreasca apa calda sa intre in radiatorul de incalzire. Robinetul din pacate e in habitaclu iar la piciorul drept se simte caldura data de apa calda. Asta e.
Noul motor 1.5 dci 85 CP
Collapse
X
-
Si eu tot asa fac,dau pe recirculare pentru racire, caci e logic, deoarece trage un aer care e mai rece decit cel de afara,si se va racii din ce in ce mai bine.E sunt suparat ca (sau nu stiu) tot aerul vine doar din fata (pe sus sau pe jos),si nu vine si din laterale spate (pe linga luneta)....
Mereu imi da dureri de cap....La propriu.passion 1.5 DCi
Comment
-
Eu tin ac-ul dat pe 2 si combinat picioare +parbriz sau bord. Astfel se mai "omogenizeaza" iar curentul nu este asa puternic.
e si un dezavantaj daca dai pe recirculare- ase dezumidifica de tot si ii treaza un disconfort la respirat- ti se usuca nasul si gatul- te deshidratezi - la mine il dua pe recirculare cateva minute ca altfel cred ca ma stafidesc
e mai greu dar si de afara vine aer destul de rece incat sa mai ai durerea de cap. Sunt multumit de ac-ul de pe dacie1.5 dc
Comment
-
Eu am motor de 85 cp motorina si este foarte fasnetz. Masina este din 2008. Kissfm.M-a costat 10300 euro. Deci, daca mai exista la oferta kissfm, luati ca are destule la ea si e facuta chiar bine. Are chiar si AC, volan piele, schimbator cromat, proiectoare ceata fata etc.Tacanit intre volan si scaun...
Comment
-
Nu mai exista versiunea KissFM.
Motorizarea dCi se monteaza acum pe Preference, Laureate si Prestige.
Comment
-
am un 1,5 85 cp e super masina...iar motorul e plin de viata se simt calutzi in plus
Comment
-
Raspunsul intarziat al acceleratiei este dat de pedala electronica pe care o ai, nu exista cablu de acceleratie, ci un potentiometru pe pedala. Este caracteristica tuturor masinilor cu acceleratie "fly by wire", poate fi usor micsorat timpul de raspuns prin resofare ECU, dar va trebui totusi sa te obinuiesti cu acest comportament, si sa anticipezi acceleratiile.
Mai am o intrebare: nu ai facut inainte de a cumpara masina un drive-test?
Comment
-
Nu am facut test drive, dar am stat in dreapta la un tip care avea aceeasi motorizare si mi-a placut cum trage, dar asta nu e o mare problema ma obisnuiesc eu cu timpul, deocamdata e in rodaj si nici nu am accelerat brusc, oricum dupa ce intra turbo e insesizabila treaba
Comment
-
Nu mi se pare normal sa cumperi o masina fara sa faci un drive test cu ea!
Of, cand o sa ne obisnuim ca noi suntem clientii, iar ei vanzatorii de masini sunt cei care trebuie sa ne faca toate mofturile pentru ca noi sa le cumparam masina.
Eu cand am luat dci85, pentru ca ma cunostea si mai luasem 2 Loganuri de la acelasi vanzator, si pentru ca era ocupat cu o vanzare, am facut drive-test singur. Mi-a dat cheile si...blanaaaa... M-am intors dupa 10 minute si am semnat bonul de comanda.
Comment
Comment