Noul motor 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Miky 48
    O fi turbo diesel dar nici chiar 20 cp din soft nu cred sa iasa, poate cu o alta turbina + intercooler, eventual ceva pistoane forjate si alte maruntisuri.
    pai daca la motorul de euro 3 de 65CP sa facut remaparea si sa scos 85CP la asta de euro 4 actaul de 70CP cred si eu ca se scot 90CP mai ales ca asta are si intercooler la fel ca si cel de 85CP ce se va lansa din toamna...asa ca e bine sa crezi.
    daca totusi nu crezi o sa fac eu remaparea la al meu de 70CP si o sa ii fac testarea pe dyno si o sa iti arat dovada.

    Comment


    • #47
      Exact 90 CP se scot din asta de 70 CP si se castiga 45 Nm la cuplu.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #48
        Originally posted by cattalin81
        Nu remapat, cu softul lui initial. Oricum acest motor se va apropia destul, de performantele celor de 1.6HDi de pe 307 si C4. Problema mai e, parerea mea, aerodinamica foarte slaba la care sincer ar trebui sa se mai umble pe ici pe colo dupa acesti 3 ani de Logan.
        de aerodinamica nu cred ca poate fi vorba...decat de la 200 km/h in sus...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #49
          Astept foile de la dyno sa ma conving.

          Comment


          • #50
            Astfel, cu noua motorizare, consumul de carburant este de numai 4,6 l/ 100 km pentru berlină şi de 5,2 l/ 100 km pentru MCV (ciclu mixt). Emisiile de CO2 sunt de asemenea reduse, ele atingând 120 g/km pentru Logan berlină şi 137 g/km pentru Logan MCV, cifre mai puţin obişnuite pentru vehicule familiale atât de spaţioase. În România, motorul 1.5 dCi 85 CP este disponibil pe versiunile Lauréate, Ambition şi Prestige, pentru Logan berlină, şi pe versiunile Préférence şi Lauréate, pentru Logan MCV. Aceste versiuni beneficiază, asemenea întregii game Dacia, de un preţ extrem de atractiv.


            Odată cu apariţia noii motorizări 1.5 dCi de 85 CP, numărul propulsoarelor disponibile pe modelele Dacia ajunge la cinci. Asemenea versiunii de 70 CP, aflate în catalogul Dacia din toamna anului 2005, această variantă a motorului 1.5 dCi dispune de un sistem de injecţie directă Common Rail de generaţia a doua.

            Odată cu apariţia noii motorizări 1.5 dCi de 85 CP, numărul propulsoarelor disponibile pe modelele Dacia ajunge la cinci. Asemenea versiunii de 70 CP, aflate în catalogul Dacia din toamna anului 2005, această variantă a motorului 1.5 dCi dispune de un sistem de injecţie directă Common Rail de generaţia a doua.

            Noua motorizare se distinge printr-o presiune absolută de supraalimentare a turbocompresorului de 2,3 bari, cu 0,4 bari mai mult faţă de versiunea de 70 CP.

            Propulsorul 1.5 dCi 85 CP oferă un plus de dinamism modelelor Logan berlină şi MCV. Echipat cu acest motor, modelul Logan berlină accelerează de la 0 la 100 km/h în numai 13 secunde (adică un câştig de 2 secunde faţă de versiunea 70 CP), iar Logan MCV reuşeşte acest lucru în 14,3 secunde (adică un câştig de aproape 3,5 secunde faţă de versiunea 70 CP). Afişând un cuplu de 200 Nm la 1900 rot/ min, din care 90% disponibil încă de la 1 500 rot/ min, motorul 1.5 dCi 85 CP oferă gamei Logan reprize energice în toate situaţiile.

            Ansamblul acestor performanţe este realizat în condiţiile unui consum de carburant şi a unor emisii de CO2 reduse. Astfel, Logan berlină 1.5 dCi 85 CP afişează un consum de 4,6 l/ 100 km în ciclu mixt, iar Logan MCV consumă 5,2 l/ 100 km.

            Asemenea întregii game de motoare care echipează modelele Dacia, noul propulsor 1.5 dCi 85 CP corespunde normelor de depoluare Euro 4. Emisiile de CO2 nu depăşesc 120 g/km pentru berlină şi 137 g/km pentru MCV. Gama 1.5 dCi de la Dacia contribuie astfel la atingerea unuia dintre angajamentele Contractului Renault 2009, acela de a vinde, până la sfârşitul anului 2009, un milion de vehicule cu emisii de CO2 sub 140 g/ km, din care o treime cu emisii mai mici de 120 g/km.

            Noul motor este asociat unei cutii de viteze manuale cu 5 trepte, JR5, care a fost adaptată câştigului de putere, pentru a putea exploata din plin cei 200 Nm ai cuplului.

            Motorul 1.5 dCi 85 CP este disponibil în România pe versiunile Lauréate, Ambition şi Prestige, pentru Logan berlină, şi pe versiunile Préférence şi Lauréate pentru Logan MCV. Aceste versiuni beneficiază, asemenea întregii game Dacia, de un preţ extrem de atractiv.

            CARACTERISTICI TEHNICE MOTOR 1.5 dCi 85 CP
            Logan Logan MCV
            MOTOR
            Tipul de cutie de viteze manuală
            Nivel de depoluare Euro 4
            CARACTERISTICI MOTOR
            Tip motor K9K 796
            Cilindree (cm3) 1461
            Alezaj x cursă (mm) 76 x 80,5
            Număr de cilindri 4
            Raport volumetric 17,9
            Număr total de supape 8
            Putere maximă kW CEE (CP) 63 (85)
            Regim putere maximă (rot./min) 3750
            Cuplu maxim Nm CEE 200
            Regim cuplu maxim (rot./min) 1900
            Tip de injecţie Directă Common Rail Cu turbocompresor şi schimbător aer-aer
            Carburant Diesel
            CUTIE DE VITEZE
            Tip JR5
            Număr trepte faţă 5
            Viteză (km/h) la 1 000 tr/ min în v1 8,56 7,89
            în v 2 15,59 14,36
            în v 3 24,15 22,25
            în v 4 32,85 30,27
            în v 5 42,21 39,84
            DIRECŢIE
            Ø de bracaj între trotuare (m) 10,50 11,25
            Număr de rotiri de volan (manuală/ asistată) 4,5 / 3,2
            PUNŢI
            Tip punte faţă Pseudo-McPherson cu braţ triunghiular
            Tip punte spate Punte în H cu profil deformabil şi epură programată – arcuri elicoidale
            JANTE ŞI PNEURI
            Jante de referinţă 6,0 J 15
            Pneuri de referinţă fata/spate 185/65 R 15
            SISTEM DE FRÂNARE
            Tip sistem de frânare Hidraulic, dublu circuit faţă/spate în X
            ABS Bosch 8.0 cu repartitor electronic de frânare (EBV) Disponibil în funcţie de versiune
            Faţă : discuri (în mm) 259 260
            Spate : tamburi (în ţoli) 8” 9”
            PERFORMANŢE
            Viteză maximă (km/h) 167 163 (163)
            0-100 km/h (s) 13’’00 14’’30 (14’’60)
            1 000 m DA (s) 35''00 36''00 (36’’20)
            AERODINAMICĂ
            Cx 0,36
            CONSUM norme CEE n° 99/100 (În l/100 km)
            CO2 (g/km) 120 137
            Urban 5,3 5,9
            Extra-urban 4,2 4,8
            Mixt 4,6 5,2
            CAPACITATE
            Rezervor carburant (l) 50
            MASE (kg), CA în opţiune
            Gol în ordine de mers 1075 1205 (1255)
            Gol în ordine de mers pe puntea fata 665 700 (725)
            Gol în ordine de mers pe punte spate 410 505 (530)
            Total maxim autorizat (MMAC) 1610 1806 (1870)
            Total rulant (MTR) 2350 2700 (2750)
            Sarcină utilă (CU) 535 601 (615)
            Remorcabilă cu frânare 1100 1300 (1300)
            Remorcabilă fără frânare 575 640 (665)






            Si diagrama de cuplu:
            Attached Files
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #51
              Ce e super ca au bagat cele mai noi cutii de viteza JR5 cu actionare pe cabluri
              Si ce am mai remarcat ca consumul la varianta berlina este mai mic cu 0,2L fata de varianta 70CP si viteza maxima a crescut la 167 fata de 158.
              Dar cel mai mult ma bucur ca au recunoscut ca au ajuns la 85CP printr-o simpla remapare...adica pur si simplu au crescut presiunea in turbina...ceea ce abia astept sa fac si eu la motorasul meu de 70CP sa am si eu 85CP

              Comment


              • #52
                Si daca mergi acuma la o noua remapare se mai poate?
                Renault Scenic II
                Dacia Logan 1.4 MPI

                Comment


                • #53
                  De fapt are mai multe modificari fata de cel de 70 CP:
                  - presiune de injectie care urca de la 1400 la 1600 de bari
                  - presiune turbo marita
                  - alte pistoane
                  - alt ambreiaj
                  - modificat circuit de admisie al aerului (tub din inox in partea superioara a circuitului in locul celui din plastic).
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #54
                    alte pistoane nu cred ca are...poate alte injectoare

                    Comment


                    • #55
                      La cate modificari sustine "Andrei", ca s-au adus la noul motor, atunci o diferenta de pret a masini de max 500 euro cred ca se merita. Probabil noul motor va fi mai fiabil decat cel de 70hp, dar asta se va vedea in timp, nu?
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #56
                        Tinand cont ca Accent-ul de 1,5 are 105 CP de ce nu ar ajunge si Loganul macar la 100 CP stock? Off topic: Ce inseamna HDI?
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #57
                          HDI = HDI High Diesel Injection; motor pantentat de Groupe PSA
                          PSA = Peugeot Citroen Group
                          In principiu HDI e un motor foarte economic dar pierde la performante.
                          HDI este un motor cu rampa comun - common rail - o singura pompa care trimite combustibilul la toti cilindrii.

                          @SUPERCAR: Crede-ma, stiu despre ce vorbesc, s-au schimbat pistoanele la motorul asta fata de cel de 70 CP.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #58
                            A, si era sa uit, marea schimbare, I-ul de la sfarsit e rosu.

                            Sa vedeti acum ca toata lumea cu dci-uri o sa vopseasca I-ul cu oja rosie.)
                            Last edited by andrei; 4 September 2007, 14:18.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #59
                              andrei iti dai seama

                              Comment


                              • #60
                                Ce tristi sunt cu acest "I" rosu. La ce model de la Renault ati mai vazut voi asa ceva? Eu sincer nu prea am vazut. Sa fie oare pentru a satisface dorinta romanului de a se apropia cat se poate de grupul vag?
                                Mi se pare de prost gust faptul ca se copiaza asa ceva care din pacate e prea evident ca sa nu il observi.
                                Acum loganistii cu DCI vor putea vizita acelasi cafenele impreuna cu posesorii de vw-uri si pot vorbi in pace despre "I"-ul lor rosu.
                                Gluma proasta a celor de la Dacia la care din pacate poate nu va rade toata lumea
                                Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google