Mie mi se pare buna ideea, chiar daca e copiata de la grupul VAG, macar stii si tu ce motor are respectivul, daca e de 65/70CP sau 85CP.
Noul motor 1.5 dci 85 CP
Collapse
X
-
-
la clio bicorp unele dieseluri au I-ul albastru (dCI).
cred ca dacia mizeaza pe aspiratia de ani a multor romani (in special cei de sparg seminte si asculta manele la volan) de a avea sub capota un diesel cu ceva rosu pe portbagaj (TDI, TDI). acum se vezi ce mandri vor fi unii de I-ul lor rosu de pe noua conserva ...
Unii au anticipat miscarea dacia si deja si-au vopsit I-ul in rosu ... Sper ca nu l-au vopsit cu celebrul rosu passion de la dacia care se exfoliaza la greu. Asta asa sa nu fie luati la misto si mai mult ...Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
10.000 km - 22.01.2007
Comment
-
Originally posted by andreiMie mi se pare buna ideea, chiar daca e copiata de la grupul VAG, macar stii si tu ce motor are respectivul, daca e de 65/70CP sau 85CP.
PS: cei care aveti resoft faceti "i" -ul rosu...de doi lei :p
Comment
-
ar trebui sa ne punem si noi doar "M"-ul de la "MPI" ca cel de BMW, lipim niste prize de aer si daca ne depasesc altii zicem ca i-am lasat noi prin bunatatea noastra extreama.
i-ul rosu personal mi se pare aiurea, puteau sa schimbe altceva, sa incerce sa apeleze un pic la imaginatie sa lase curtile vecinilor neexplorate. Ca si pana acum Loganul continua sa fie o struto-camila pe care oamneii astia pur si simplu nu vor sa o incadreze intr-un tipar anume.Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!
Comment
-
Nu inteleg de unde atata negativism pentru o litera inrosita ! Noi ar trebui sa fim multumiti ca cei de la Dacia , se "misca" , si ca incearca sa evolueze in sau spre bine, oferindu-ne si alte motorizari mai "smechere". Ei ofera, acum nu te obliga nimeni ca sa-l cumperi. Cand era Dacia 1300, zeci de ani buni nu sa miscat nimic in materie de tehnologie la motorizari, iar acum cu gama Logan, ai 5 motorizari in cativa ani, si nici unul nu seamana intre ele. Poate ca urmatoarea miscare va fi , un Logan cu motorizare pe benzina , cine stie poate chiar un mot. RS.
Cu stima, FLO., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
MARE MARE MARE problema cu acel I rosu. De asta suntem o tara de kkt pentru ca suntem niste oameni de kkt, care in loc sa apreciem ca se misca ceva (avem totusi o masina decenta recunoscuta si in afara tarii si careia i se aduc imbunatatiri) preferam sa ne legam de niste detalii nesemnificative. Masina pe care o meritam noi romanii este Trabant, pentru ca aia sigur nu are nimic copiat de la alta marca si are o "personalitate" aparte.
@cattalin81: daca ai asa o parere proasta despre Logan, pt ce ti-ai cumparat masina asta? La banii astia puteai sa faci o afacere mult mai buna. Puteai sa-ti iei o masina cu "personalitate" cum ar fi Golf4 TDI (cu I sau chiar cu DI rosu), Focus TDCI (cu CI rosu)etc. si care nu au decat 140000 km dati inapoi de la 300000. Eu zic ca era o afacere mult mai bunasigpic
Comment
-
@mareom, daca o consideri asa o afacere buna, fii tu cel care face pasul asta, eu pur si simplu aveam nevoie sa ma deplasez si o masina noua pe care sa ma pot baza ca porneste cand vreau si nu ii pica in mers nu stiu ce piesa. Nu inteleg de ce sariti asa de sus pentru cate o parere. Imi pare rau dar nu m-ai nimerit, nu sunt din grupul celor care suspina ca nu au ales VW si s-au ales cu un Logan pe cap.
Cu toate astea nu ai cum sa negi ca se copiaza la greu din stanga si din dreapta, iar aceste motoare la care noi ne extaziem atat sunt din pacate depasite moral. In cazul Dacia, Renault face ce a facut VW cu Skoda, pune motoare de generatie veche cu o oarecare uzura morala pe masini noi la care mai da si garantie. Mi se pare echitabil pentru toata lumea, mai ales pentru cumparator, deoarece daca nu ar fi existat aceste modele, ar fi fost nevoit sa apeleze la o oboseala de VW cu n-spe sute de mii de km dati inapoi de vreo 2-3 ori.
Cine are o pasiune nebuna de a baga constant bani intr-o masina doar de dragul siglei, e exact ca copiii aia care poarta Nike/Aidas/Puma.
Motorul 1.5 DCI, 85 cai, 200Nm se afla pe Megane II de prin 2003, deci are o vechime de 4 ani in care s-a demonstrat ca acest motor are o elasticitate deosebita si un consum teribil de mic. Intrebarea intervine al capitolul fiabilitate. Are cineva vreo experienta cu vreun asemenea motor pe un Megane de generatia mentionata? Daca da il rog sa ne spuna si minusurile sale deoarece aici se spune doar de bine despre el si asa ceva e cam utoipc totusi.
Bafta voua!Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!
Comment
-
Originally posted by RocriCe treaba are uzura morala cu garantia?Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!
Comment
-
@cattalin81:
1. "...se copiaza la greu din stanga si din dreapta... " - uite-te la ultimul Mercedes S Klasse aparut pe piata. Are interiorul consola centrala copiata IN TOTALITATE de la BMW Seria 7. Aici vorbim despre masini de peste 100000 euro si tu iti mai pui problema asta la un Logan?
2. "...aceste motoare la care noi ne extaziem atat sunt din pacate depasite moral..." - berlina care si-a incheiat activitatea in 2004 sau 2005 (nu mai tin exact minte) avea un motor depasit si moral si tehnic si cum vrei tu de vreo 20 ani. TDI-ul celebru de 1.9 a aparut in 1993 in varianta de 90 CP si se cumpara inca si astazi foarte bine. Nu este cumva invechit moral?
Si referitor la ultima chestie cu Megane dCi de 85 CP, am un prieten care are asa ceva din 2005 si are aprox 50000 km. Motorul merge la fel ca in prima zi, cu toate ca masina a fost chinuita de-a lungul timpului.sigpic
Comment
-
"Uzura morala", aha, deci deaia nu-mi merge mie motorasul meu , pe care-l am cam de 7 luni. Imi cer scuze dar mie mi se pare ca termenul asta de "uzura morala", este ca nuca'n perete pe aici. Pe aia cu uzura fizica , e ok, dar asta.., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
Comment