Noul motor 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @chryssn2007: Stii cumva serverul pentru a verifica VIN-ul? Ca n-am gasit pana acum nimic si ma interesa...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • Marirea puterii motorului diesel si protejarea lui

      Am auzit ca producatorii de motoare diesel, pentru a reduce pe cat se poate noxele iau o parte din gazele nearse de la esapament si il baga iarasi in admisie.De pe net am auzit ceva de genul, ca daca se anuleaza aceasta "inginerie" motorul este mai protejat de fumul ala si cica ar putea avea un castig de putere.Ce este adevarat si ce nu?E complicata aceasta operatiune???

      Comment


      • Originally posted by andrei
        @chryssn2007: Stii cumva serverul pentru a verifica VIN-ul? Ca n-am gasit pana acum nimic si ma interesa...
        VIN-ul masinii era normal sa ti-l dea dealerul atunci cand ai facut comanda.
        Incearca sa faci rost de codul VIN, si sa mi-l dai si sa vad ce pot face ca sa iti aflu PJI-ul.

        Comment


        • Originally posted by balauron
          eu inteleg ca sunt f multe comenzi, dar asta nu este o scuza....
          la dealer cand am dat comanda, m-a asigurat ca in cel mai rau caz va dura 1 luna si jumatate !!!
          acum....dupa 2 luni si ceva....inca nu-mi poate spune nimeni nimic, nici cei de la VC, nici cei de la dealer care m-au informat eronat...
          unde gasesc codul asta PJI ???? la mine pe contract nu e niciunde trecut, decat data limita, care deja mi-au spus cei de la VC ca este posibil sa se prelungeasca...adica un fel de..."nu-ti convine, n-ai ce face!" , banii oricum nu am cum sa-i mai recuperez...
          Dar la ce dealer???Hmmm eu fac comanda de MCV 85 CP full in prima sapt din ianuarie... Cand o sa vina oare???Eu la AutoMoldova fac comanda...

          Comment


          • Originally posted by constantin_padure
            Dar la ce dealer???Hmmm eu fac comanda de MCV 85 CP full in prima sapt din ianuarie... Cand o sa vina oare???Eu la AutoMoldova fac comanda...

            de la Adras....cert este ca sunt foarte multe comenzi si din aceasta cauza se intarze ata de mult...desi in cazul meu s-a depasit orice limita...13 saptamani, de parca af fi fabricata in china....macar asta ar fi fost o scuza,;

            pentru mine astazi este ultima zi in care mai astept un raspuns de la ei, dupa care inaintez actele de rezilierea a contractului cu DACIA !!!!!
            "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !!"

            Comment


            • Originally posted by constantin_padure
              Am auzit ca producatorii de motoare diesel, pentru a reduce pe cat se poate noxele iau o parte din gazele nearse de la esapament si il baga iarasi in admisie.De pe net am auzit ceva de genul, ca daca se anuleaza aceasta "inginerie" motorul este mai protejat de fumul ala si cica ar putea avea un castig de putere.Ce este adevarat si ce nu?E complicata aceasta operatiune???
              aia se cheama egr (exhaust gas recirculation). si loganul are asa ceva, la dci65 e actionata o vana, la dci70 si cred ca si la dci85 comanda valvei respective o face un motoras. in ambele cazuri, ecu injectie comanda recircularea in fucntie de ce spun sondele lambda. acu sa nu crezi ca tot fumul din esapament e recirculat...cum dieselul are aprindere prin compresie si noi vorbim clar de turbodiesel, o sa ai tot timpul suficient aer in cilindru cat sa nu rezulte arderi incomplete (mai putin la talpile de acceleratie in podea, cand oricum nu conteaza ce spun sondele lambda). deci nu stiu daca se merita acel castig de putere, in conditiile in care s-ar putea sa incarci catalizatorul si sa ai ulterior alte probleme. daca doar scoti mufa de comanda de pe egr, fara sa schimbi si softul ecu injectie, probabil vei avea eroare pe comp de bord care-ti spune sa verifici motorul sau catalizatorul (led-ul obd). egr-ul se curata periodic si la o utilizare normala a masinii n-ar trebui sa provoace probleme.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Dupa eliminare catalizator si valva EGR, si bineinteles resoftare motorul o sa traga mult mai bine. Asta a facut userul felixb de pe forum si a ajuns la 103 CP dintr-un dCi stock de 65 CP. Dar e adevarat, a pus si un intercooler, mai mare decat cel de pe motorul de 70 CP. Mai multe detalii aici.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • Mi-a venit masina la timp. Am achitat-o integral in 26.11.07 si in 21.12.07 a venit la dealer. Cei de la Verbita Arad au dat dovada de seriozitate. Prin mail la vocea clientului mi-au spus ca masina vine max. pe 10.01.08. Am dat doua telefoane la dealer si acesta ma linistit si mi-a spus ca masina vine la timp. Daca doream sa montez ceva accesorii mai trebuia sa astept cateva zile fiind foarte aglomerati. Asa ca am luat masina si m-am bucurat ca a ajuns la timp.
                  Logan-Prestige, 85CP, culoare gri - comete, aibaguri lateral, 2km la bord luata de la dealer.

                  Comment


                  • Sa o stapanesti sanatos! Poate pui niste poze cu ea la My Ride.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • Ok ! Revin cu poze in My Ride ! Craciun Fericit ! si LA MULTI ANI !!!!!!

                      Comment


                      • un prieten si-a luat dci de 85 de cai merge super fain are demaraj placut nu fuge de sub tine accelereaza lin

                        Comment


                        • antidemaraj - dar daca o turezi putin mai tare si dupa aia dai drumul la ambreaj no sa mai accelereze lin

                          Comment


                          • Eu tot nu am inteles care e diferenta dintre injectoarele de pe versiunea 65cp, 70cp si 85cp. Ce ma intereseaza daca le-au imbunatatit fata de prima versiune sau sunt aceleasi. Rog sa-mi raspunda cineva care cunoaste problema, ca deja am citit prea multe pareri, de mai mult m-am ametit decat sa aflu ceva.

                            Comment


                            • Am testat azi 1.5 dci 85 cp
                              sincer nu mi se pare diferenta .. era un logan MCV , sunt "dezamagit" parca nu sprinteaza asa bine ca 1.4 mpi cel putin asa mi-am dat seama ..si masina aia avea 4000km
                              la deal sigur e mai tare ca cel de 1.4 dar pe loc drept.. nu`mi dau seama sa fie diferenta
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • @nr4: Exista diferente intre injectoare. Injectoarele de la motorul de 85 CP sunt un pic mai mari si sunt concepute pentru a suporta presiunea de injectie care e de 1600 de bari, fata de versiunea e 70 CP, unde e de 1400 bari.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google