Posibil Probleme Filtru De Motorina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posibil Probleme Filtru De Motorina?

    Salut! Sunt mai nou pe aici,shi as vrea sa va intreb ceva :de cateva zile ,adica mai bine zis de cand e mai frig (-25 grade),am sesizat niste fluctuatii de turatie la loganul meu (prestige 1.5 dci 85cp),la relanti atunci cand il pornesc dimineatza.E ceva de genul ca parca ar vrea sa moara motorul dar isi revine repede ,merge bine vre-o 20 secunde apoi face exact aceeasi chestie.Merge impecabil in sarcina ,nu am sesizat nici un fel de probleme pe drum, trage foarte bine,doar la relanti ,shi lucrul asta e pana cand se incalzeste un pic motorul.Dupa ce s-a incalzit motorul nu mai face. E posibil sa fie de la filtrul de motorina,pt ca nu l-am schimbat ,am 20000km. E posibil sa nu se alimenteze corect?Mentionez ca face figura asta de cand e mai frig.Pana acuma nu am avut nici un fel de probleme si de fiecare data porneste din prima.Locuiesc intr-o zona unde sunt frecvent temperaturi de genul -20...-25 grade. Astept un raspuns de la cunoscatori. Va multzumesc anticipat!
    Last edited by corneladi; 30 December 2008, 21:02.

  • #2
    Daca dimineata lasi martorul de preincalzire sa se stinga si tot asa face, ori e de la mizeria din filtrul de motorina, ori de la faptul ca e prea frig si scade prea mult turatia pana da UCE injectie comanda de corectie. In concluzie, daca schimbi filtrul de motorina si tot asa face, nu e o problema.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      o parte ti-a spus andrei
      ai grija totusi si de calitatea motorinei
      plus de asta daca stai in zona asa rece trebuia sa schimbi filtrul de motorina inainte de a intra in iarna (ai deja 20k cu filtrul)
      eu stau in zona sub montana si-l schimb la 7k chiar daca sunt in garantie;prefer sa cheltui cu filtre decat sa uzez motorul prematur;sistemul asta delphi este mai putin fiabil si sufera foarte mult din cauza calitatii combustibilului de la noi si a aerului plin de praf
      cand ma privesc ma ingrozesc,cand ma compar ma linistesc

      Comment


      • #4
        intr-adevar e vina mea cu privire la filtru ca nu l-am schimbat mai repede ,sper sa nu se fi intimplat nimic rau la motor.Multumesc pentru raspunsuri,apreciez orice idee.
        Apropo: nu avetzi cumva idee cam la cat se ridica filtrul de combustibil plus manopera la un dealer autorizat Dacia?
        Last edited by Cristi_Xp; 27 February 2009, 01:51. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          In jur de 130 lei filtrul de motorina, si 40-60 lei manopera de demontare/montare in afara reviziei.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            in jur de 110 ron
            ai grija cand cumperi,sunt unele filtre care nu au marcate culorile albastru/rosu si alb/verde-sunt facaturi puse in cutii de renault
            cand ma privesc ma ingrozesc,cand ma compar ma linistesc

            Comment


            • #7
              Sall
              scuze ca te intreb vad ca ai masina noua ,masina numai este in garantie nu trebuia sa te duci cu masina la garantie la 20.000 .
              Ca ,costuri stiu ca filtru de motorina este in jur de 140 ron si manopera cum te intelegi cu baieti dar nu merita sa te duci doar pt. atat schimba si uleiul filtru de ulei si cel de aer ca si aste sunt la fel de importante.

              Comment


              • #8
                Salut Gelica! Masina este inca in garantie pana prin august 2009 si urmatoarea programare la revizie e pe la 25000km.Filtrele mentionate de tine au fost schimbate acum 5000km (15000 km),deci nu cred ca mai are rost sa le mai schimb inca o data acuma. Cred ca in continuare o sa le schimb pe toate deodata shi in felul asta o sa dispara decalajul asta dintre schimburi.
                Eu ma gandesc ca la revizia urmatoare urma sa-mi schimbe shi filtrul de motorina,dar daca a inceput sa faca asa cred ca pe 6 ianuarie deja sunt la ei in service.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by corneladi View Post
                  Apropo: nu avetzi cumva idee cam la cat se ridica filtrul de combustibil plus manopera la un dealer autorizat Dacia?
                  La loganul tau ii modelu 2 (cel cu 3 mufe in sus) de filtru de motorina si ii 140 ron si 40 ron manopera.
                  PS: Astai pretu de la reprezentanta DACIA din Cluj.
                  Last edited by Tudor_cj; 1 January 2009, 22:17.
                  2004 Dacia Logan 1.4MPi
                  2006 Dacia Logan 1.5dCi
                  2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                  Comment


                  • #10
                    Salut baieti.in legatura cu filtru de motorina este foarte bine sa-l schimbi la jumatate din cit recomanda fabrica deoarece noi nu avem calitatea celei de afara.Iar pretul variaza in functie de Euro 3 sau Ero 4. Cel de Euro4 era 120 Ron[orinal]

                    Comment


                    • #11
                      filtrul meu de motorina nu avea nimic la 10 000 km. era curat. nu am bagat nicioadata motorina de la baietii de pe strada doar de la benzinarii chiar si petrom sau lukoil. in weekend o sama duc la revizia de 20 000 sa vedem ce iese din el.

                      cand e rece si la mine se tureaza un pic dupa pornire. si chiar sta pe la 900-1000 la relantii cateva minute dupa care revine la turatia normala. am intrebat la service si au zis ca este normal pentru ca altfel ar vibra destul de tare toata masina ( ca si cum ar fi subturata) si s-ar putea oprii motorul. asta datorita motorinei care este mai fascoasa si uleiului care si el tot asa este ma vascos.
                      1.5 dc

                      Comment


                      • #12
                        Salut,si eu am aceasi problema de 3 saptamani,cand o pornesc dimineata are oscilatii de turatii si cateodata tinde sa moara motoru,nici chiar asa,pana se incalzeste,am schimbat filtru de motorina de doua ori si nu este de la el,am fost pe la 3 serviceu-ri renault si tot nu au depistat ce are,tu ce ia-i facut de nu mai face?suna-ma te rog 0762160644 ca nu mai am stare.

                        Comment


                        • #13
                          Aceiasi problema am avuto si eu.la rece oscila turatia motorului cat si turometrul....la cald facea la fel.
                          am fost la service,pusa la test...initial gasit apa in combustibil....curatat sistemul de alimentare+rezervor.cost 250 lei(nu intra pe garantie),rezultata facea la fel....al 2 lea diagnostic...valva egr infundata...dar in cele din urma sa descoperit si schimbat pe garantie o piesa numita IMV.

                          Comment


                          • #14
                            IMV adica regulatorul de presiune de pe pompa de injectie care are si o sita acolo in el si care nu mai are rost sa zic ca s-a intepenit de la apa adunata in el si pe care n-ar fi trebuit sa ti-l inlocuiasca pe garantie si care costa undeva spre 10 miloane asa ca da fuga la biserica si aprinde 2 lumanari , una pentru ala de ti-a aprobat inlocuirea si una ptr Uzina cea binevoitoare
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #15
                              vad ca foarte multe logan-uri au acceasta problema dar mai vad ca nu stie nimeni rezolvare exacta numai pareri

                              ionutz13 la tine facea asa?:http://www.youtube.com/watch?v=dZAwMThuUmc
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google