gelica75 nu ai pt ce............daca ai probleme poti incerca cu incredere eu am fost sceptic dar acum nu mai am probleme
Posibil Probleme Filtru De Motorina?
Collapse
X
-
Filtrul de monorina le 1.5 dci 85 de cai se curata. Am fost saptamana trecuta la service si l-am curatat. Am patit sa imi apara in bord ca am apa in motorina. Si au purjat pompa si mi-au curatat filtrul de motorina care era plin de parafina de la motorina care este la noi in peco. La rece motorul diesel da rateuri, dar daca ii incalzesti bujiile in prealabil, si tai uleiul ai sa vezi ca nu mai da rateuri. Asta faceam eu.
Am si eu o intrebare. Sunt nou in ceea ce priveste masinile. Am avut accident si am pupat un stalp.Se presupune ca a fost afectat lonjeronul le partea stanga fata. intrebarea mea este: ce sa fac, sa ii las sa il taie si sa imi sudeze altul sau sa il indrepte? cum e mai bine?
Comment
-
E lovita frontal masina. Dar inca nu a fost desfacuta. Am asteptat sa se scarpine firma de asigurari. Debea azi se duce sa o fotografieze pe exterior. Dupa parerea mea nu cred ca e afectat foarte tare. Am dus-o de la locul accidentului la service si nu tragea in nici o parte. Intentionat am dat drumul la volan sa vad daca se duce Dar nu trage nici intr-o parte. Acum astept raspunsul celor de la service sa vada daca e afectat sau nu. M-ar interesa o schema a sasiului sa imi dau seama dupa schema daca e afectat sau nu. Asta pana se misca ei si o desfac. Am sa ma duc azi sa fac o fotografie sa va trimit.Last edited by roxxzzy; 8 February 2010, 12:22.
Comment
-
pe frigurile astea e recomandat sa bagi motorina evo pt ca are punctul de inghet mai mare....eu cel putin decat sa purjez filtru prefer sa l inlocuiesc...dorm linistit
Comment
-
Relantiul fluctueaza mai ales la rece, dar si la cald. face o fluctuatie imediat cum pornesc un consumator, dar si fara sa-i fac nimic. Unele fluctuatii sunt mari, motorul da sa moara, dar majoritatea sunt mai slabe.
Sunt exact aceleasi simptome pe care le-a constatat si cel care a deschis topicul, numai ca eu am sesizat ca face la fel si in momentul cand pornesc un consumator.
Chiar ma ingrijoreaza problema asta si as vrea s-o rezolv cat mai e in garantie masina.
Multumesc!
Comment
-
Da si u ai acceasi problema, acea piesa nu functioneaza cum trebuie si e normal ca un consumator mai mare sa influenteze mai ales cand deschide releul.Se poate rezolva doar schimband acea piesa.La kata dog s-a rezolvat problema prin schimbarea piesei.Acum depinde ce vrei sa faci daca mai ai garantie daca nu e cam spumpa...Daca vrei un ajutor contact me.
Comment
-
Masina e in garantie. Nasol e ca reprezentanta e in celalalt capat al orasului, iar pana ajung se incalzeste motorul si s-ar putea sa nu mai fluctueze lantiul cand ajung la ei, deci nu pot demonstra problema. As putea cere o verificare a regulatorului de presiune? Si-ar putea da seama daca functioneaza cum trebuie sau nu?
M-am mai dus odata si mi-au spus sa las masina acolo toata noapte si sa o pornesc de fata cu ei dimineata.
Daca o pun pe tester, vede vreo problema?
Comment
-
Cumva scaderea de turatie e precedata de un ''tac'' de releu? E posibil sa apara fluctuatia in momentul cand cupleaza acea rezistenta de incalzire suplimentara a habitaclului.
Comment
-
Da, fluctueaza si cand pornesc acele rezistente pentru incalzirea habitaclului, dar asa era de cand am luat-o. Asta nu e o problema, e normal. Dar nu cred ca e normal sa fluctueze cand aprind farurile si mai ales nu cred ca e normal sa fluctueze turatia fara sa-i fac nimic.
M-as duce sa cer o verificare la ragulatorul de presiune... numai ca trebuie sa ma creada pe cuvant ca dimineata cand pornesc la rece fluctueaza relantiul.
Comment
Comment