Despre ceea ce se spunea mai sus cu turari cunsecutive pana la 90 km/h , vreau sa spun ca mi-a facut-o si mie la masina un inginer de la dacia si nu e altceva decat auto reglarea EGR-ului dupa o resetare in prealabil.Cu alte cuvinte trebuie ”invatat„ egr-ul sa se comporte bine pe toate plajele de turatii si sarcini.Nu cred ca are de a face cu regulatorul.
Posibil Probleme Filtru De Motorina?
Collapse
X
-
dupa o luna de asteptari mi-a fost schimbat regulatorul de presiune pe garantie.Acum masina se comporta normal . Nu a fost facuta nici o proba de drum, pur si simplu au schimbat piesa respectiva si atat. Pretul piesei este de 450 lei- asa am vazut pe devizul de inlocuireKiss Fm Gris Platine DC
Comment
-
O intrebare ”alx1978”:Pur si simplu au luat piesa noua si au inlocuit-o cu cea veche fara sa o mai puna pe tester,sau sa faca vre-o setare anume in meniul masinii?Intreb asta pentru ca am mai vb. cu cineva si mi-a zis ca dupa ce o inlocuieste tre sa intre in calculator sa opereze schimbarea.Ai fost acolo si ai vazut?Doar atat au facut? Scuze ca te intreb asa insistent ,dar daca e asa atunci o pot schimba si eu acasa,ca nu e mare lucru,a mea am dat-o jos si am suflat-o cu compresorul si am montat-o la loc.
Comment
-
Mersi pentru raspuns ALX1978.M-am mai linistit. Cred ca o sa fac si eu operatiunea cat de curand (a mea nu mai e pe garantie).Am gasit cu 350 ron piesa originala.
Oare nu are cineva vre-o imagine cu regulatorul de presiune , m-ar interesa pe sectiune , sa vad clar care ii sunt componentele. Mersi anticipat.
Comment
-
Azinoapte am lasat masina la reprentanta, iar in dimineata asta am fost si am pornit-o de fata cu tehnicianul. Intr-adevar, regulatorul este problema. Nu aveau pe stoc acea piesa, dar au facut comanda. Piesa va ajunge maine si probabil vineri mi-o vor schimba pe garantie. Sper sa nu mai am probleme dupa aia.
Deci e clar ca regulatorul trebuie schimbat.
Comment
Comment