Trecerea De La Motorina Euro 4 La Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Spre informarea ta, am facut timp de 18 luni (cam o data pe luna) naveta intre Frankfurt si Bucuresti, am alimentat de la principalele benzinarii de pe traseu (Shell, BP, Agip, OMV) si vreau sa spun ca mare rahat de diferenta nu e intre motorina noastra si cea a a lor. Singura diferenta evidenta, am observat-o in Danemarca si Suedia (probabil ca motorina din nord nu contine parafine si e foarte aditivata pentru a rezista gerului). Acolo da, motorul merge mai altfel (in sensul bun), dar cu costul cresterii consumului cu ~35-40%.
    Am demontat rezervorul acum trei luni (m-au speriat maniaco-depresivii de pe forumuri) si l-am "spalat", de fapt, mi-am facut de lucru o zi intreaga de pomana, motorina pe care o scoteam dupa ce spalam rezervorul, era la fel de "murdara" ca cea pe care o puneam initial pentru clatirea rezervorului.
    Last edited by ovidiu.st; 15 January 2010, 21:14.

    Comment


    • #32
      Grupul maniaco-depresivilor saluta dieselurile blocate in service. Spre informarea mea, testam motorina acum cativa ani. Concluzia: Mers in Germania, masina arata normal. Mers in Romanica, masina facea funingine SI pe langa teava de esapament. Masina - una bucata VW Passat model 2004. Cum se face ca pica pe rupte pompele si injectoarele la diesel-uri in Romania? De ce se infunda la greu injectoarele? Cred ca sunt pe putin 30 de useri pe forum care au problemele astea. Mai nou, pica si injectiile Bosch, pe rupte.
      Last edited by darksid3; 15 January 2010, 21:21.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #33
        Motorina e5 e foarte uscata.
        Daca puneti pe varful degetelor o sa observati ca se evapora si ramane degetul uscat.
        Acum cativa ani motorina era mult mai grasa.
        Am observat ca la mine dimineata cand sunt temperaturi negative se aude pt 10-20 secunde un tacanit pe care initial il credeam a fi de la tachetii hidraulici.
        De cand am inceput sa aditivez motorina motorul merge mult mai silentios.
        ECUFix
        Please don't visit my homepage!

        Comment


        • #34
          @darkside.
          Ok. Sa zicem ca ai dreptate. Eu de ce n-am patit nimic pana acum (Doamne feri!)? Astazi am implinit venerabila varsta de 170000km si tot astazi am facut a XVII-a revizie. Dar sa spun totul pana la capat:
          -am facut reviziile la timp
          -am schimbat 17 filtre de motorina (si nu 8 cum zice la ceaslov)
          -NU AM ALIMENTAT CU MOTORINA MULSA DIN DIVERSE SURSE IEFTINE
          -stil de condus la limita legalitatii
          si ar mai fi si altele, dar deja trecem pe alt teritoriu, dar te rog sa-mi raspunzi la intrebarea: EU de ce nu am schimbat injectoare sau pompa de injectie?

          Comment


          • #35
            Dar sunt destui care n-au schimbat pompa si injectoarele dupa un interval mare de km efectuati. Nu inseamna ca trebuie sa pice la 100% dintre posesorii de diesel. Eu vreau sa scot in evidenta faptul ca, frecventa defectiunilor sistemelor de injectie la diesel, in Romania, este mai mare decat in tarile "normale". La unison, degetul se arata spre calitatea motorinei si asta pentru ca vorbim si de masini cu pompe Bosch (Audi, Vw, Ford), masini care umplu service-urile la noi, dar in afara nu sunt semnalate probleme la fel de multe.
            Apropos: Cum se face ca foarte multe probleme sunt la motoarele Common_Rail, exact motoare cu sistemul de injectie foarte pretentios la combustibil?
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #36
              darksid3 cu tot respectul pt. tine dar aici cred ca gresesti spunand la unison ca motorina noastra este prosta sau chiar foarte proasta poate tu sti ceva ce noi nu stim dar eu iti pun urmatoarea intrebare: daca motorina din toate statiile peco ar fi de cea mai proasta calitate de ce dupa aproximativ 12 ani de cand ai intrat mai in forta motoarele diesel pe autoturisme nu am citit in nici un ziar ca cineva sa fi facut vreo reclamatie si sa reclame motorina de proasta calitate si sa fi avut probleme si bineinteles statia peco in cauza sa platesca reparatia ,eu personal nu sant de acord cu tine am 70.000 in 3 ani si merge ca noua singura diferenta ca nu am bagat de la tiristi sau prieteni ,socru meu are diesel din 2006 cu vreo 55.000 km nu am stat eu sa-l invat cum sa mearge cu un diesel si nu a avut nici cea mai mica problema cu toate ca ma asteptam sa aiba ca tot ma tin de el sa nu mai bage motorina de la toate statiile peco si uite asa .

              Comment


              • #37
                Vorbim de cifre statistice. A te compara ca individ cu tot subiectul, nu are relevanta. Da-i cu Search pe forum pentru ca sunt membrii care au intrat cu masina in service si alimentau chiar si de la sus "saltatul" Uoemveu.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #38
                  La CommonRail riscul de defectiuni este mai mare din cauza presiunii foarte mari (in medie 1200atm, 800atm in ralanti si maxim 1600atm in regim de turatie maxima) a carburantului intre pompa de injectie si injector, presiune ce favorizeaza uzura IN CONDITIILE IN CARE CARBURANTUL ESTE CU IMPURITATI. La asemenea presiuni motorina se comporta ca jetul de aer combinat cu nisip sau sticla folosit la sablare, de aici rezulta uzura. Ca si concluzie, sfatuiesc posesorii de diesel sa alimenteze numai din statii care isi respecta blazonul, sa schimbe filtrul de motorina la timp si totul va fi in regula pentru o lunga perioada de timp, iar daca folosesc motorina din surse alternative, ii sfatuiesc sa o lase la decantat cel putin 2-3 saptamani, apoi sa o toarne in rezervor printr-o sita foarte deasa (ciorap de dama pus in 2-3 straturi, ar fi suficient) pentru a retine impuritatile grosiere, pe cele fine le va retine filtrul de motorina.

                  Comment


                  • #39
                    darksid3 nu prea le am eu cu statistica asta de care spui tu ,eu raman la parerea mea daca vrei sa te convingi ca nu spun prosti cauta tu cu serche dala si o sa vezi ca majoritatea celor care au avut probleme fie au masini la mana a doua ,fie au bagat motorina de la prieteni fie sant foarte ghinionisti eu te la las pe tine sa cauti si sa ma contrazici in ceea ce spun .

                    Comment


                    • #40
                      Nu trebuie s-o spun eu. O vor spune ei
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #41
                        Bre tractoristi, daca mergeti cu DCI-ul macar 70% extern si alimentati de la statii sigure, nu creste nici un balaur in rezervor si scade spre minim riscul de a pica injectoarele! La Logan DCI mersul exterior cu turatii constante este super OK, pornirile dese si "mestecatul" in motorina din oras nu-i plac deloc! Puteti voi sa puneti motorina si din Laponia!

                        Comment


                        • #42
                          Pina acuma am bagat doar motorina de la OMV sprint, penultima data am bagat tot sprint dar de la PetromV nu mi-a placut parca mergea mai prost, acum doua zile am bagat tempo diesel de la Mol si parca trage mai bine, masina este mai vioaie. Este doar o impresie? Ce parere aveti?

                          Comment


                          • #43
                            prin conceptie motorina este un "ulei" sau cel putin trebuie sa aiba si proprietati de ungere. euro 5 contine mai mult biodiesel care o face mai uscata. fapt ce nu e deloc binevenit pentru pompa de motorina care face "span" si termina injectoarele. bagati ulei de 2t.

                            Comment


                            • #44
                              Bagati doar motorina buna si nu o sa aveti probleme. Terminati cu prostiile si sa nu bagati ulei in rezervor. Asta e cea mai mare prostie care am auzit-o. Datiile motoarelor voastre motorina buna si ulei bun in baia de ulei si nu o sa aveti probleme.
                              Last edited by adicata2003; 30 January 2010, 15:41.

                              Comment


                              • #45
                                eu alimentez cel mai mult cu motorina evo de la mol si petrom top nordic.daca trebuia bagat ulei in rezervor costructorul zicea.atunci nu o mai numeam loganul masina ci scuter.unde a ti auzit sa bagi ulei in rezervor..baga eventual un aditiv.eu zic ca daca nu bagi de la galeata nu ai probleme.eu am pastrat filtrul de la revizie si l am desfacut cand am ajuns acasa si era curat..drumuri bune
                                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google