Inlocuirea motorinei euro 4 cu euro 5 are consecinte negative in functionarea motorului ????
Trecerea De La Motorina Euro 4 La Euro 5
Collapse
X
-
Am alimentat cu motorina Euro 5 acum 3 zile si sincer nu am observat ceva pozitiv sau negativ in functionarea motorului! La Petrom stiu ca scrie ce difera la acest tip de combustibil...nu vad motive care sa cauzeze motorului
Motorina
Norma Continut sulf UE (an) Romania (an)
EURO 1 1.000 ppm 1992 1997
EURO 2 500 ppm 1996 1999
EURO 3 350 ppm 2000 2003
EURO 4 50 ppm 2005 2008
EURO 5 10 ppm 2008 nereglementatLast edited by darksid3; 6 January 2009, 13:28.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
-
nu ma pricep, dar am inteles ca normele astea mai noi impun folosirea unei cantitati mai mari de biocarburant [sau concentratie daca-i mai corect]. momentan concentratia e pe la 3% parca. si se vrea sa se ajunga la 10% pana in ~2020. desi cica o concentratie de peste 5% ar dauna deja intr-o oarecare masura motorului, din acest motiv statiile peco vor fi obligate sa specifice la pompa concentratia de biocarburant din comustibil.
daca ce am auzit/inteles eu e chiar adevarat [pe hotnews.ro am citit parca], atunci cum vor ei sa ajunga la 10% bio si peste? o sa mai alimenteze cineva cu asa ceva?
Comment
-
Motorului nu dauneaza nicidecum, in schimb emisiile de noxe sunt mai mici si probabil consumul va ramane acelasi.
Comment
-
bun, si te zbati ca orbul sa treci la norme noi la carburanti, investitii, eforturi, dar tu lasi non-euro si euro1 sa circule libere pe drum? cate masini is din categoria asta? inteleg ca daca ai scoate euro2 din circulatie ar fi mare taraboi, dar primele 2 oricum is pe cale de disparitie. renunti la ele, eventual pe langa "rabla", pentru cei care n-au bani de diferenta la masina noua, ii despagubesti cu o suma contravaloarea tractorului aluia si gata. lasi de la euro2 in sus din 2010 sa zicem [desi era cazul din 2009]. si urmand ca din 2015 sa renunti si la euro2. si-asa majoritatea euro2 is importuri cu multe sute de mii de km la bord si mai mult de 4-5 ani nu rezista pana ajung pe butuci.
si atunci da, merita sa faci toate eforturile astea cu carburantii si sa ne scoti ochii cum ca ce mult te intereseaza pe tine UE sau Ro de poluarea mediului. darce si cum fac ei, cum abordeaza problema, imi provoaca sila. dai pe pere ce iei pe lubenita.
Comment
-
cand am laut masina aia au zis ca pot sa pun orice motorina de la euro 4 in sus. adica sa nu fie euro 3 sau cine stie ce altceva. dar orice motorina de la euro 4 in sus.
sincer parca porneste mai bine acum pe frig cu asta de euro5. si am fost la -23 grade a pornit imediat. fata de cand bagam euro4 aceeasi marca (petrom) unde pornea mai greut din toanman de cum a scazut temepratura sub 10 grade.1.5 dc
Comment
-
- prezenta biocarburantului in motorina euro 5 nu e daunatoare ?
am auzit ca la unele masini diesel (germane) se specifica pe capacul de alimentare "Nicht fur biodiesel", deci conform instructiunii folosirea biocarburantului este interzisa.
-intrucat sulful din motorina este lubrifiant, scaderea cantitatii de sulf nu conduce la o mai prosta lubrifiere a motorului ?
Comment
-
eu zic ca este un motiv in plus de a ne mai tepui astia cu sulful lordin carburan....mi se pare aberant sa mareasca atat de mult pretul sub pretextul ca trebuie imbunatatit procesul prin reducerea sulfului din carburant
Comment
-
mai, eu nu inteleg, motorul e uns de ulei sau de combustibil? ca asa am auzit si ca gpl-ul arde uscat...motorina arde umed? sulful din cate stiu eu, nu unge, ci se depune intr-o prima faza, apoi se arde si asta inseamna noxe, nimic altceva. daca avem tehnicieni din industria petrolului, ii rog sa ne lamureasca. eu vorbesc din ce-am inteles studiind datele de pe site-ul petrom referitor la calitatile/performantele combustibiliilor comercializati la noi. poate nu inteleg ce trebuie...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment