Reglare Timp De Raspuns Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @noyz: toate loganurile dizal au acea pedala "electronica". asa ca ia matale un aparat de masura si verifica pista rezistentei aleia de zici tu ca merge "pe zero". si zi-ne valoarea de start si cea de final, ca la teorie vad ca le ai bine...
    problema apare la orice schimbare de turatie, sa inteleg de aici ca acea rezistenta are din loc in loc "gauri" ca sa ne induca pe noi in eroare? ai drecu ingineri de la renou, cum se joaca ei cu neuronii nostri...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #62
      La acceleratia de la diesel se aduna mai multe...acum am vazut si eu...nu e numai din citirea senzorului...e si din turbina e si din calculator, e si din injectie...se aduna toate si rezulta un lag comun...asta e...eu ct de cat l-am rezolvat cu resoftarea..acum fiecare cum crede si ce alte modalitati mai gaseste...

      Comment


      • #63
        La 1.6 16v stie cineva ce sa ii fac sa aiba un raspuns mai rapid al acceleratiei?

        Comment


        • #64
          probleme?

          Originally posted by RinSpeed View Post
          daca vreti sa nu aveti acea intarziere de cativa sutimi cumparativa benzina si nu o mai aveti dieselul e mai lent un pic in turatie........dar oricum pot sa spun ca dupa ce am resoftat motorul de 85 cp merge de numa tin cauciucurile.........merita resoftat
          Sal! Cati km ai facut de cand ai resoftat si daca ai avut probleme,eventual a crescut si consumul?

          Comment


          • #65
            eu o am resoftata de 40.000km si nu am nicio problema,consumul mediu nu sare de 4,5 iar de fugit...mananca asfaltu...daca vrei sa o asculti poti sa vii pe la mine stam aproape

            Comment


            • #66
              Originally posted by mariuSEL View Post
              Sal! Cati km ai facut de cand ai resoftat si daca ai avut probleme,eventual a crescut si consumul?
              Eu am facut resoftarea mai mult pentru depasiri si nu regret era tare lenta inainte
              In 5 minute esti rezolvat daca nu esti multumit o poti readuce la normal cum a fost inainte totul e sa incerci

              Comment


              • #67
                Originally posted by detail View Post
                N-am spus ca am 65 de cai. Am 105 pe tractor. Dar da scart si la 85.
                Cu cele de 70 nu pot sa dau decat in a 2-a. Pe 65 nu m-am dat.
                Si nu fac filme cu cum ma "dau" cu masina. Sunt un om serios cu multa treaba, care ma dau cu masina in scopuri precise, nu ca sa ma plimb sau sa ma dau mare.
                Depinde foarte mult de regimul in care schimbi viteza (adica oarece experienta), si pentru informarea ta, modificarea de cuplu la roata da scartaitul, iar tractorul are cuplu cat ii trebuie.
                PS Cu niste cauciucuri proaste, vara, poti scartai cat vrei cu aproape orice masina. Din pacate nu am asa ceva.
                inainte de logan am avut o dacie breack, 1,4 benzina, carburator, de prin 1994 si va zic sincer cu aia reuseam sa dau scarturi in a 3-a la fel ca la 1 si 2. trebuie doar sa fi un pic atent cum le dai. totul depinde de cum turezi masina. la loganul de 85 nu am reusit inca sa ii dau si in a 3-a, dar cred ca se poate. cum zicea cineva pe aici, depinde foarte mult de ce cuplu ii oferi la roata

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google