Limitator Turatie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu m-am pus saptamana trecuta cu mareom cand ne-am intors de la arad de la intalnirea comuna. eu pe dci85, jiji pe 16v. pe repriza in panta la 130 mi-a dat un fum de in 30 de secunde era sa nu-l mai vad. si pedala diozalului era in radiator. am incercat si tr5 si tr4 pe repriza, te arde 16v-ul daca-i dai benzina de nu te aduni. intr-adevar, cuplu pt 1000 de ture, de la 2000 la 3000 dar la 3500 deja ti se arata unde ti-e locul...
    iar puterea aia constanta in orice moment, aia e un porumbel foarte frumos scapat de cineva la care nu ma asteptam. daca graficul de putere e o curba, nu o dreapta orizontala, mie bunul simt tehnic imi spune ca puterea nu e constanta.
    in alta ordine de idei, nu am deschis fisierul atasat de cezar, am facut eu un excel cu rapoartele cutiilor si bazat pe curbele de cuplu date de constructor, la roata (adica acolo unde ne intereseaza de fapt), 16v face dizalul dupa 4200rpm, scheiss egal de cuplul si turatia dizalului. de la 4000 in sus il bate. culmea, la dizal orice schimbare de treapta dincolo de 4000rpm se traduce prin pierdere de cuplu la roata, deci bye bye acceleratie. e doar o senzatie ca motorul trage iar cronometrul de la iveco tinde sa-mi dea dreptate ca inclusiv pe reprize, dci ia bataie de la mpi. doar la consum il bate de nu se vede benzinarul. revenind la limitarea de turatie, nici dizalul nu are viteza maxima la turatia maxima. foarte posibil si chiar necesar ca dupa resoftare dci sa urce cativa km/h pe ceas, pt ca av avea suficient cuplu/suficiente putere sa se invarta mai repede, deci sa miste masina mai rapid.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #47
      Ati cronometrat un dci de 85 resoftat pe la iveco asa ca ideie cam cat scoate pe 100m? Cat despre turatie pe dci parca tin minte ca nu vroia sa treaca de 4mi de ture in a 5-a la mine.

      Comment


      • #48
        Hai ca deja se face thread de benzinare vs. tractorase.
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #49
          pai hai sa nu-l facem. ca fapt divers, 16v nu prinde nici ala 6500 in tr5 si nici dizalul 4800. pt ca nici unul nu poate mai mult de 6000 intr5, respectiv vreo 4200 in tr5 la dizal. nu au suficienta putere sa treaca de turatia aia in ultima treapta. uite d-aia n-are ursul coada
          blaze, n-am cronometrat, am comparat 16v a lui jjiji (care e cam ca 1.6mpi al lui xp in zilele lui bune) cu dci de 90 de cai. timpii scosi cu benzinarul sunt cu cateva secunde bune mai mici decat timpii de diesel. ca fapt divers, 1.4mpi a scos acelasi timp cu dci70 softat la 90...in conditiile in care lau_swat s-a dat pt prima data la iveco cu niste gume de plastic
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #50
            Unul se bate in piept ca magarul lui e iute decat armasarul "pursange" al vecinului si apoi multi se chinuie sa convinga magarul ca nu e armasar! Chiar azi dimineata am bagat talpa intr-un MCV 85CP stock si nu pleaca frate nici cat 1.6, nu mai vorbesc de 16V! Va tine in scaun cuplul ala si v-i se pare ca atingeti viteza luminii, dar ia uitati-va in bord sa vedeti cum creste turatia fata de 16V si dupa aia vorbiti. Cum spunea si cineva mai sus: Aia de la Dacia cred ca au gresit datele oficiale...

            Comment


            • #51
              Originally posted by Seba View Post
              pai hai sa nu-l facem. ca fapt divers, 16v nu prinde nici ala 6500 in tr5 si nici dizalul 4800. pt ca nici unul nu poate mai mult de 6000 intr5, respectiv vreo 4200 in tr5 la dizal. nu au suficienta putere sa treaca de turatia aia in ultima treapta. uite d-aia n-are ursul coada
              blaze, n-am cronometrat, am comparat 16v a lui jjiji (care e cam ca 1.6mpi al lui xp in zilele lui bune) cu dci de 90 de cai. timpii scosi cu benzinarul sunt cu cateva secunde bune mai mici decat timpii de diesel. ca fapt divers, 1.4mpi a scos acelasi timp cu dci70 softat la 90...in conditiile in care lau_swat s-a dat pt prima data la iveco cu niste gume de plastic
              Pai atata timp cat unu are puterea max la 5700 (sau 6000?) si dizalu la 4000 rpm, cam greu sa treaca in ultima tr de turatia de putere maxima.

              Nu mai spune ca un 1.4 poate sa faca fata la un dizal resoftat (sau un dci 85 cp stock) ca ne punem dizalarii pe cap.
              Aceleasi lucru DOAR am vrut sa pomenesc, dci 65 sau 70 cp mai slab ca un 1.4 in depasiri, urcare dupa 120 km/h mai slaba (atata timp cat executi o depasire cu benzinaru asa cum trebuie, sa n-o lalai cu 3000 rpm)

              Comment


              • #52
                Nu am facut comparatii intre diesel vs benzina doream doar sa stiu daca a cronometrat cineva un dci de 85 resoftat si ami puneam intrebarea daca dci nu urca peste 4000 de ture din cauza ca nu are putere sau ai vreo chestie de limintare sau cutie.Daca ai corect ce zice seba inseamna ca ar trebui sa mai urce catva km in top speed un dci resoftat fata de unul stock.

                Comment


                • #53
                  pai chiar urca daca-l chinui un pic. atata timp cat nesoftat nu intra pe rosu acul, mai e loc de ceva caluti, daca resoftezi si castigi doar pe acceleratie si ciuciu topspeed, n-ai castigat caii promisi decat pe o plaja mica de turatie. simplu. la fel si la benzinar. apropo, nu exista limitare mecanica in cutia de viteze, ca sa distrugem o data mitul asta. nu pot motoarele mai mult, asta e adevarul, desi pt multi e dureros.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #54
                    Eu am vrut sa zic ca puterea la roata este egal cu puterea data de motor intr-un anumit timp. Se scad pierderile prin frecare din transmisie. Cred ca m-ati inteles gresit. Daca intr-un anumit timp la de ex. 3500 rot/min dezvolta 80 Cp, atunci la roata vom avea tot 80 Cp mai putin pierderile prin transmisie.

                    Asta am vrut sa spun.

                    Comment


                    • #55
                      Azi am dat o liniuta cu un vecin cu Alfa 147 1.6 16v 115cai zice el dar eu vad pe net ca toate au 105cai.Am plecat prost si s-a dus cu 1m juma la start dupa care am ratat a 3-a si s-a mai dus 1m juma pe tot parcursul liniutei am mers constant fara ca eu sa pot recupera sa eu sa se distanteze, creca au fost cam 300m.Omu a zis ca a schimbat blana pe la 6500.
                      Last edited by blaze2k; 11 May 2009, 22:14.

                      Comment


                      • #56
                        Pai cu 105 la dci, e foarte probabil sa fi castigat vreo 4 secunde pana la ~130/h.
                        Nu exagerez cu nimic (la lesinatu 1.4 cu remapare , e castig cam de ~1,5 sec pana la 130).

                        Comment


                        • #57
                          Eu zic ca mai mult de 2secunde in cel mai bun caz 2.5sec nu castigi dupa o resoftare la un dci de 85cai.

                          Comment


                          • #58
                            Totusi, puteti reveni la subiect?
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by RinSpeed View Post
                              pt sa va spun ca e si limitat motorul din turatie dar nu stiu cati dintre voi stiu ca pedala de acceleratie are un cioc sub ea probabil ca sa nu o poti indesa mai mult in podea cand o sa am timp o sa pun si poze.......de curiosi uitativa la pedalele voastre
                              eu m-am gandit sa il tai acel cioc oare care ar fi problema???
                              astept raspunsuri ms
                              acel cioc e pus acolo pt ca pedala sa nu se afunde mai jos decat mocheta,daca dai jos acel cioc nu ai nimic mai special fata de alte logan-e,limitare la diesel e undeva la 4900-5000 pe cand la benzina daca nu ma insel 5900-6000,ca proba dai o talpa la acceleratie si ai sa vezi ca la turatia respectiva masinii tale numai urca,la mine in turatie maxima,vibreaza(nu cred ca e termenul cel mai potrivit) motorul in 4900 rot/m si nu e afectata pedala de nici un cioc pe care si eu al am la masina
                              acum un pic ironic e singurul thread in care ma pufnit rasul,sincer
                              Last edited by AGENTUL NYT; 22 August 2009, 11:47.
                              sigpic
                              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google