Voua nu va pocneste televizorul dupa oprire? La el de ce nu va alarmati?
Pocnete Dupa Oprire
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Renault View Posteu sunt de parere desi am benzinar ca si motoarele diesel ajung la aceeasi temperatura ca benzinarele (imi cer scuze daca gresec si rog pe cineva sa ma corecteze) am prieteni care au motoare diesel (nu loganuri)care stau la 90 grade in regim normal si asa sunt si benzinarele deci si eu cred ca e de la evacuare. inca odata imi cer scuze daca am gresit.
dizelu se incalzeste mai greu..dar se incalzeste , si pe urma apara chesti asta cu trosnitu.
stati fara griji.
Comment
-
Originally posted by radu2008 View PostLa motor nu este nici o problema tabla de protectie de la evacuare dupa oprirea motorului se contracta la fel se aude si la mine.I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
-
Originally posted by Cristi_LCD View PostVoua nu va pocneste televizorul dupa oprire? La el de ce nu va alarmati?
Iar cu TV-ul , acum imi dau seama ca l-am aruncat degeaba pe ala vechi la gunoi , pocnea saracul si in timpul functionari.
Scuze de offtipic !, sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Chestia este ca nu ar trebui sa faca asa ceva niciodata . Dar este usor de inteles ce materiale de KKO folosesc la fabricarea acelor piese . Eu unul nu am mai intalnit fenomenul la nici o alta masina. A mea nu a facut vreodata asa . Indiferent de cat de tare am forjat-o . Iar chestia ca "asa fac toate" mi se pare cea mai mare tampenie. Mi-ar fi rusine ca inginer de service , sa dau un astfel de raspuns unui client ., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
-
Originally posted by FLORYN View Post...................ce materiale de KKO folosesc la fabricarea acelor piese . .................. .
E vorba de aluminiu (protectia aia termica si catalizatorul), fonta (evacuarea) si un OL 37 (sau OL52) tzava de evacuare.
Aceleasi materiale se fololsesc si la VW, Audi, BMW, Mercedes, etc etc..
Comment
-
Am intalnit fenomenul si la masina de 80.000 euro mai ales daca o asculti cu urechea la fel pacane si aia dupa ce opresti motorul. E un lucru normal : la cald corpurile se dilata iar cand se racesc, se contracta. Poti sa-i bagi materialele mamii lui cat tot ala e principiul fizicIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Mai eu imi fac mea culpa si va zic ca nu am mai intalnit asa ceva.
Stiu si eu ca se dilata/contracta ,in functie de temperatura, si deaia pentru asta exista compensatori de temperatura , care arata ca nista armonice ., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Compensatorii au rol de a nu se deteriora piesa la contractari respectiv dilatari si oricum, orice instalatie de evacuare are in calcul aceste diferente dar chiar si asa zgomotele sunt prezente si din moment ce nu au nici un efect asupra bunei functionari a masinii n-au de ce sa le elimine plus ca mai conteaza si anotimpul si diferentele de temperatura...se poate manifesta zgomotul mai mult sau mai putin insa cu siguranta tot ce inseamna motor cu combustie interna si are o evacuare standard are astfel de zgomoteIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment