eroare check engine Sandero 2,1.5 DCI,90 CP,2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eroare check engine Sandero 2,1.5 DCI,90 CP,2016

    Zilele trecute am urcat la Siriu si mi-a aparut acest martor din senin,avand impresia ca a aparut cand am dat intr-o groapa dar nu sunt sigur.
    Dupa vreo 3-4 opriri martorul s-a stins.
    Mentionez ca masina nu a avut alt simptom cu exceptia acestiu semnal.Am fost laun electrician auto cu interfata can-clip si a gasit multe erori inclusiv pe radio dar si "anomalie calculator".De cand am achizitionat auto(sh) nu am conectat vreodata vreun tester si banuiesc ca asa am luat-o cu aceste erori.Ca si eroare legata de aprinderea martorului a afisat mesajul "coerenta admisie aer".Electricianul respectiv nu a reusit sa ajunga la o concluzie privind cauza acestei erori.Toate erorile au fost sterse.Banuiesc ca e greu sa tragi o concluzie privind cauza acestei erori dar interb aici in ideea ca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema.

  • #2
    check engine poate sa apară și de la benzina proasta.

    Comment


    • #3
      Benzină prostă la dCi

      Euro6 are EGR de joasă presiune pe esapament, EGR ce poate fi lovit destul de ușor
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        Cauzele pentru care se aprinde martorul sunt multiple, apoi nu s-au oferit mai multe detalii dar atasat in graba doar cateva capturi (sunt mai multe) referitoare la “coerenta admisie aer" (si EGR LP este printre ele, fiecare se "trateaza" insa separat).
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Vreau să rectific denumirea erorii și îmi cer scuze totodată, corect este: coerentă presiune admisie

          Comment


          • #6
            Originally posted by t0rquemada View Post
            Benzină prostă la dCi

            Euro6 are EGR de joasă presiune pe esapament, EGR ce poate fi lovit destul de ușor
            Puteți cumva să-mi spuneți cam în ce zonă se află ca să-l pot localiza?

            Comment


            • #7
              “...EGR de joasă presiune pe esapament, EGR ce poate fi lovit destul de ușor”, prescurtarea de la exhaust gas recirculation (low pressure solenoid valve) este diferita ca pozitionare, fizic, rol functional, etc. de exhaust measuring valve sau exhaustgas regulator valve, exhaust flap sau cum se doreste sa se numeasca (si care asa este: poate sa fie lovita destul de usor), atasat cateva capturi.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Mulțumesc mult d-le Gil26 pt. atasamente!

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google