If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cine mai are 1.5dci euro 5? Pareri, Fiabilitate, Probleme Etc.
Nu le incurc tizule , am vrut sa spun ca au facut schimbul la 20 000 km ,(ca de aia ma dusesem la revizie) si urmatorul la 40 000 km ca doar nu era tatra sa aiba rulmenti in loc de cuzineti.
Si totusi cred ca si 20 000 km pentru un ulei de motor oricare ar fi el, este prea mult daca mai luam in calcul si mersul in gol al motorului.
pai preturi de reprezentanta:
placute ~ 200 ron
ulei, filtre ~200 ron
manopera ~ 50 ron
si evident, un litru de antigel de reprezentanta 475 ron
Sunt curios de unde acele preturi.
Preturile reale sunt :
Filtru de polen : 67 ron
Antigel : 30 ron
5L Ulei : 230 ron (ca deh e pentru DPF)
Filtru Motorina: 128 ron
Placute frana : 180 ron
Filtru Ulei : 35 ron
Filtru de aer: 100 ron un total de aproximativ 770 roni numai piese
Nu stiu cum vorbiti voi de cosnsumul asta mic d 4,7 sau 4,5 ca eu am de 4 luni un logan diesel de 90 cp si am venit in dec pana la intrare in franta cu el, dar mai putin de 5,8 nu am scos, e drept ca am venit cu 140-160 km la ora in medie, acum am doar 6500 km cu el
imi puteti spune de ce am consumul asa mare daca e adevarat ca ar trebui sa am 4,5 sau 4,7
?
va rog
Last edited by nelo20td; 16 February 2012, 23:14.
Reason: Automerged Doublepost
Sunt curios de unde acele preturi.
Preturile reale sunt :
Filtru de polen : 67 ron
Antigel : 30 ron
5L Ulei : 230 ron (ca deh e pentru DPF)
Filtru Motorina: 128 ron
Placute frana : 180 ron
Filtru Ulei : 35 ron
Filtru de aer: 100 ron un total de aproximativ 770 roni numai piese
Cum sa fie 100 de ron un amarat de filtru de aer?? Mai mult decat enorm pretul asta.... si ce ulei ti-au pus cu 230 ron? Mie asta imi suna a jecmaneala...
Uleiul este Dacia Oil la 230 Ron/ 5 litrii. Nu prea ai ce sa pui decat Dacia oil sau Elf Solaris.
Asa e la Renault masina mai ieftina si piesele scumpenu vw unde masinile sunt scumpe si piesele ieftine.
Nelo20td daca ai mers in medie cu 140-160 km/h ,care a fost viteza maxima?
De consum nu te mira ca este mare ca nu este ,,daca ai mers cu acea viteza,,.
Fac si eu lunar Austria (poate de doua ori ) dar cu viteza asta eu nu te cred.
P.S. tot cu logan 1,5 90 cp
Last edited by lucian voi; 17 February 2012, 19:38.
Reason: Automerged Doublepost
dacia oil auzi acolo MOtorul e renault nu dacia. Da este oil dacia,nu neg,dar mi se pare hilar daci aoil din moment ce e motor renault.
Este produs tot de Total ca si elf-ul deci probabil acelasi ulei cu alt ambalaj.
Din pacate oferta de uleiuri care respecta norma RN0720 e cam saraca: Dacia Oil, Elf, Motul si Gulf ultimile doua nu se cam gasesc la noi.
Uleiul este Dacia Oil la 230 Ron/ 5 litrii. Nu prea ai ce sa pui decat Dacia oil sau Elf Solaris.
Asa e la Renault masina mai ieftina si piesele scumpenu vw unde masinile sunt scumpe si piesele ieftine.
Sa stiti ca la noile motorizari VW (1.6TDI CR, 1.4TSI, 1.2TSI) de pe Golfuri VI sau Octavii 2 sunt cam la fel preturile la reprezentante.
Eu momentan am Octavia 1.4TSI-122CP(dupa 5 ani jumate cu logan 1.6mpi - fiabilitate de vis) si la revizia de 30 000km 4 litrii de ulei m-au costat 210 lei (Mobil 1 ESP formula 5W-30), filtru aer 108 lei, filtru polen 88 lei, filtru ulei 66 lei, filtru benzina 150 lei si manopera si maruntisuri. 800 lei...deci tot acolo ca si cu un 1.5DCI euro V. Mitul cu piese VW ieftine nu se mai aplica la noile modele...vw a complicat cat se poate de mult ce se putea complica(afectand si fiabilitatea care iarasi este un mit deja provenind de pe modele sale din anii 90)
Logan 1.6mpi-2004 septembrie si Skoda Octavia 1.4TSI-122CP-Business-2010 iulie
Ştie cineva codul la filtrul de ulei, filtrul de aer şi la filtrul de motorină pentru Logan Dci, Euro 5, DPF ?!
Mă pregătesc de revizia de 1 an şi aş vrea să-mi cumpăr singur consumabilele, sigur ies mai ieftin decât dacă le-aş achiziţiona direct de la service-ul autorizat Dacia !
ati trecut careva de pe E 4 dci pe E5 dci,stiti cam care e diferenta de consum si alte celea...am avut vreo 2 ani un mcv 70 cp dci am renuntat la iel si acum imi aduc unul din germania E5 90 CP 3500 km...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment